مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

نحوه شستشو و نگه داری از شورتکس زنانه چگونه است؟

در روزهای قاعدگی بانوان فشارهای زیادی را تحمل می کنند چه از نظر جسمی و چه از نظر روحی. در این میان وجود یکسری امکانات و لوازم بهداشتی تا حدی می تواند از بار فشار روانی که تحمل می کنند بکاهد. شورت پریودی یا شورت مخصوص قاعدگی یکی از انواع لباس زیر زنانه است که این روزها بسیار پرکاربرد و پرطرفدار شده و روزانه به متقاضیان استفاده از آن افزوده می شود. بانوان عزیز با کسب آگاهی بیشتر می توانند از لوازم بهداشتی و شورت ها و پدهای مختلفی که برای راحتی و آسایش آنان ساخته و تولید می شوند، استفاده بهینه تری داشته باشند. در این یادداشت قصد داریم با بیان مجموعه ای از نکات، شما را برای خرید شورتکس زنانه راهنمایی نماییم.


شورتکس زنانه چیست؟

شورتکس زنانه یک انتخاب مناسب برای پوشیدن در دوران قاعدگی است. اگر شما در این روزها خونریزی کمی دارید و حتی اگر پد نیز استفاده نمی کنید؛ با پوشیدن این مدل شورت زنانه دیگر نگرانی بابت کثیف کاری های بعد از آن و جا گذاشتن رد پا بر روی سایر لباسهای خودتان نیستید.


شورتکس های خوب و باکیفیت نیلاتن، تا سه برابر قابلیت جذب دارد و اجازه نمی دهد که لباس شما آلوده گردد. استفاده از شورتکس یک انتخاب هوشمندانه برای شما است. از نظر ظاهری مانند شورت زنانه نخی ساده است با این تفاوت که این محصول دارای یک لایه اضافی نانو می باشد که تماما پشت کار را از داخل پوشش می دهد.


این محصول علاوه بر اینکه قابلیت جذب دارد خیلی نرم و لطیف و راحت نیز است. زمانی که می خواهید در روزهای پریودی به باشگاه بروید، پوشیدن این شورتکس واقعا راه حلی مناسب است تا شما را از رفتن به باشگاه منصرف نسازد.


شورت مخصوص پریودی چگونه کار می کند؟

شورتکس های زنانه بهداشتی درست است که ظاهری ساده مانند شورت زنانه دارند اما از نظر عملکرد و ساختار تفاوت فاحشی میان این دو محصول Underwear وجود دارد. شورت بهداشتی بانوان دارای یک لایه اضافی است که مانع از نشت هر گونه لک یا خون به لایه های بالایی یا لباس رویی است.


بسیاری از بانوان به این شورت های زنانه مخصوص پریودی اعتماد چندانی ندارند، پیشنهاد نیلاتن این است که برای اطمینان بیشتر، بهتر است برای شروع آن را در روزهای سبک خونریزی بپوشید و حتی می توانید به عنوان یک لباس زیر پشتیبان از آن استفاده نمایید. شورتکس ها قدرت جذب بالایی دارند و کار یک یا دو تامپون را انجام می دهند.


میکا هولندر که بنیان گذار شرکت سیستین (شرکت تولید کننده شورتکس زنانه) در این رابطه می گوید: “یک راه خوب بمنظور تست شورت های قاعدگی نیز است که در روزهای خونریزی سبک آن را به مدت یک شب کامل بر تن داشته باشید. اگر در این یک شب امتحانش را خوب پس داد دیگر می توانید با خیالی آسوده آن را همیشه بپوشید. همچنین در روزهای سنگین پریودی می تواند به عنوان یک پشتیبان خوب به حساب آید.”


شورت زنانه

نحوه شستشو و نگه داری از شورتکس زنانه چگونه است؟

یکی از چالش های روبرو در هنگام خرید شورتکس زنانه، نحوه شستن و نگهداری از آن ها است. خب ایده آل ترین شرایط این است که شورتکس را بتوان با ماشین لباسشویی شست، سپس به مدت یک روز آن را خشک نمود و مجدد بتوان در این دوران آن را پوشید. اما ساختار بسیاری از آن ها از سه یا چهار لایه تشکیل شده است که خشک شدن شان در مدت زمان یک روز را سخت کرده است.

https://www.betterlives.ir/womens-shorts/

افزایش فروش سایت فروشگاهی با سئو سایت

بجنب؛ اگه اینترنتی بفروشی بردی!

همین اول کار میخواهم به شما بگویم که من هم قبول دارم که شروع یا راه اندازی کسب و کار اینترنتی کار آسونی نیست.


دلایلی هم برای اینکه بگم آسون نیست برای شما آوردم:


بازار آنلاین خیلی شلوغ شده!

فروش و رقابت با بازار سنتی قابل مقایسه نیست.

ذائقه مشتریان اینترنتی کاملا متفاوت است و همین باعث سخت شدن نگه داشتن مشتریان راضی است.

و...

خب این دلایل را نگفتم که بیخیال ماجرای طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای با تجربه فروش 24 ساعته شوید. هنوز هم می توانید به راحتی فروشگاه اینترنتی خودتون را داشته باشید.


خب قطعا بخاطر توجه به سختی مسیر، زمان زیادی است که از تجربه فروش آنلاین عقب مانده اید. اما بدانید که حتی در شرایط سخت از این ها هم می توان با استراتژی درست وارد بازار شد و سهمی از بازار را برای خودمان بکنیم.


مثلا همین شرکت تپسی وقتی وارد بازار شد که همه ما داشتیم از یک شرکت معتبر دیگری مثل اسنپ استفاده می کردیم ولی خب تپسی با انتخاب های درست و تکنیک های درست توانست به موفقیت دست پیدا کند. پس فکر نکنید که دیگر دیر شده و نمی توان کار انجام داد، ادامه دهید چرا خیلی ها در حال کسب سود از همین بازار هستند.


 


چجوری فروش اینترنتی موفقی داشته باشیم؟

فروش یا حیات سایت فروشگاه اینترنتی شما راز خاصی ندارد! پس در ابتدا این مسئله را بدانید که رازی در کار نیست.


مسئله فقط فقط بازاریابی اینترنتی است. تنها مسیری که از بازاریابی اینترنتی در ایران باقی مانده فقط سئو سایت است. حالا سئو سایت چیست؟!


نگران نباشید الان در مثال ساده ای به شما توضیح خواهم داد. من در تمام کلاس ها و دوره های خودم مخصوصا دوره آموزش سئو حرفه ای و کاربردی وبین سئو این مسئله را توضیح میدهم.


شما در سئو سایت افرادی را جذب سایت خودتان می کنید که به دنبال محصول و خدمات و یا کسب اطلاعات در حوزه شما هستن یعنی بسیار هدفمند عمل می کنید. مثلا اگر شما دوره آموزش سئو آنلاین را جستجو می کنید به دنبال دوره های آموزشی آنلاین سئو هستید و هرکسی که جز رتبه های برتر گوگل باشد قطعا به فروش نزدیک تر است.


پس ما  با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خودمان مغازه ای میخریم یعنی در زمین اجاره ای مثل اینستاگرام نیستیم و بعد با سئو سایت مشتریان را به سمت سایتمان هدایت می کنیم.

افزایش فروش سایت فروشگاهی با سئو سایت

تولید و سئو محتوا دو راهکار اساسی برای جذب مشتری از موتور جستجو گوگل است. ساده اش را گفتم هر کسی جستجو می کند به دنبال رفع نیاز خودش است. پس هر چقدر سایت بهتر، قوی تر و مرتبط تری در حوزه خودمان باشیم ورودی بیشتری هم خواهیم داشت.


من در مقالات مختلفی در سایت وبین سئو به موضاعات آموزش سئو، آموزش تولید محتوا و... پرداخته ام که می توانید با یک جستجوی ساده وبین سئو را پیدا کنید و به صورت کاملا رایگان شروع به یادگیری کنید.


حالا بریم سراغ سئو به روش وبین سئو

سئو چیست؟


سئو فرایندی بسیار شیرین و لذت بخش است که با یادگیری آن می توانید علاوه بر بهینه سازی وب سایتتان، تبدیل به یک متخصص سئو شده و از این طریق کسب درآمد کنید.


دلایلی برای یادگیری سئو

بهترین و پرکاربردترین موتور جستجو در جهان گوگل است و به مدل های مختلفی برای سایت ما ترافیک ایجاد می کند و کاربران اینترنتی را به سمت سایت ما می فرستد حالا تفاوتی ندارد سایت ارائه دهنده محتوا، سرویس، خدمات، کالا و… باشد. حالا چرا باید برای این موتور جستجو بهینه سازی کنیم به دلایل زیر:

صدر نشین گوگل شدن

رقبا را کنار زدن

مشتریان کاملا هدفمند داشتن

افزایش چند برابری فروش

هزینه پایین خلق مشتری

برند سازی

بسیار ماندگار تر از تبلیغات

و…

موتورهای جستجو سایت شما را دقیقا مقابل چشمان جستجوگر قرار می دهند و کاربران کاملا هدفمند وارد سایت ما می شوند و از این به بعد دیگر به عهده ماست که بتوانیم کسب درآمد کنیم. موتورهای جستجو در حال حاضر تبدیل به موتورهای ارتباط دهنده شده اند و کاربران را با یکدیگر آشنا می کنند و همین مسئله باعث محبوب تر شدن آموزش سئو می شود.

? سرمایه گذاری برای یادگیری سئو، بسیار بسیار ارزان تر از گرفتن تبلیغ از گوگل ادز برای چند هفته می باشد آن هم با این قیمت دلار؛ که اصلا تبلیغات گوگل توجیه اقتصادی برای برخی از کسب و کارهای کوچک ندارد. ?

مخاطبان اصلی طراحی سایت آموزشی چه کسانی هستند؟

هدف از طراحی سایت آموزشی چیست؟

 همانطور که از عنوان سایت آموزشی پیداست، هدف از طراحی وب آموزشی، ارائه آموزش به افراد مختلف در زمینه های مختلف و متنوع است. این آموزش ها با توجه به اهداف مختلفی که شما به عنوان ارائه دهنده خدمات دارید می تواند متفاوت باشد و مثلا از آموزش های کوتاه و اختصاصی گرفته تا یک آموزشگاه آموزشی کامل، استاندارد و حرفه ای با خدمات آموزش آنلاین.

یکی از مهمترین نکات در طراحی سایت آموزشی سئوی سایت و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو می باشد. طراحی سایت آموزشی از همان ابتدا باید بر اساس ساختارهای موتورهای جستجو و طراحی سایت بر اساس الگوریتم های سئو باشد. از طریق وب سایت، با انجام فرآیند صحیح سئوی وب سایت خود، می توانید وب سایت خود را در بالای رتبه بندی موتورهای جستجو قرار دهید تا اقداماتی مانند تبلیغات و ایجاد ترافیک برای جذب بازدیدکننده با موفقیت انجام شود.

طراحی وب سایت آموزشی علاوه بر تلاش برای جذب مخاطبان جدید، باید ساختاری داشته باشد تا دانش آموزان فعلی و سابق مدرسه بتوانند از طریق سایت با مدرسه تعامل داشته باشند.

  ادامه مطلب ...

راه های افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

راه های افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

1. ارائه کوپن و تخفیف

کوپن ها همیشه جزء اصلی تبلیغات خرده فروشی آنلاین بوده اند. بنابراین نیازی به گفتن چیزی در مورد قدرت آن نیست. دیده اید که از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی ایران گرفته تا جدیدترین ها همیشه به مناسبت ها، روش ها و بهانه های مختلف کد تخفیف ارائه می دهند. با این حال باید بدانید که از کوپن های تخفیف می توان به نحو بهتری استفاده کرد که علاوه بر افزایش انگیزه برای خرید نقش دارد.


کوپن ها همچنین می توانند به عنوان طعمه ای برای جذب مشترکین ایمیل جدید و سپس تبدیل آنها به مشتریان وفادار با بازاریابی ایمیلی عمل کنند. یک آموزش بازاریابی الکترونیکی در این زمینه مفید خواهد بود. در تصویر زیر مشاهده می کنید که فروشگاه اینترنتی مدیسه از کد تخفیف به عنوان مشوق برای دریافت ایمیل استفاده می کند.

2. ارائه کتاب های الکترونیکی و ... ( آهن ربا سربی )

با توجه به نمودار زیر، میانگین تبدیل بازدیدکنندگان به یک فروشگاه اینترنتی بین ۲ تا ۳ درصد متغیر است. البته این میانگین جهانی است و در ایران طبق داده های پلتفرم یکتان این میانگین حدود 0 است.1 درصد تا 1 درصد بنابراین باید کارهای بیشتری انجام دهید تا حداقل 97 درصد از این بازدیدکنندگان را به خریدار تبدیل کنید.

همانطور که می دانید محتوای وبلاگ باعث افزایش ترافیک می شود. یکی از اهداف بازاریابی محتوا باید تبدیل ترافیک به مشترکین باشد (بازاریابی محتوا چیست). کتاب‌های الکترونیکی و سایر آهن‌ربای‌های سرب (چیزهایی که به صورت رایگان در ازای آدرس‌های ایمیل و مشترکین ارائه می‌دهید)، مانند چک‌لیست‌ها، دوره‌های آموزشی کوچک، ابزارها، و غیره. پیشنهادی برای ترغیب بازدیدکنندگان برای دادن آدرس ایمیلشان به شما. مقاله 10 راه برای شروع تولید محتوا برای فروشگاه آنلاین به شما در این زمینه کمک می کند.


به این فکر کنید که چه چیزی می توانید به مشتری بالقوه پیشنهاد دهید تا به آنها در حل مشکل کمک کند. آهنربای سربی باید به اندازه کافی ارزشمند باشد که بتواند هزینه آن را بپردازد، اما شما آن را رایگان می دهید.

3. یک برنامه وفاداری ارائه می دهد

شما فقط نمی خواهید مشتریان محصولات شما را بخرند، بلکه می خواهید آنها از شما خرید کنند.برندهای تجارت الکترونیک با ایجاد احساس ارزشمندی در بهترین مشتریان خود به این امر دست می یابند. برای انجام این کار، از طریق برنامه وفاداری مشتری به آنها جوایز ارزشمندی بدهید. یک برنامه وفاداری ایجاد کنید که مشتریان را تشویق به خرید بیشتر یا هزینه بیشتر در هر خرید کند. برنامه های وفاداری انواع مختلفی دارند، اما به طور کلی سیستمی هستند که در آن امتیاز مشتری افزایش می یابد و این امتیازها به او توانایی خرید بیشتر را می دهد.


در یک برنامه وفاداری، می توانید به مشتریان برای چیزهایی غیر از خرید، نوشتن نظرات محصول، به اشتراک گذاری صفحات و محتوای خود، ارسال عکس و موارد دیگر پاداش دهید. می توانید برنامه وفاداری Loypic را در زیر مشاهده کنید.

4. جایزه بدهید

مردم چیزهای رایگان را دوست دارند. جوایز بدهید و مردم را وادار کنید در مورد برند شما صحبت کنند. تبلیغ جوایز در وب سایت و رسانه های اجتماعی، برند شما را در معرض دید افراد بیشتری قرار می دهد و فروش یا لیست ایمیل شما را افزایش می دهد. همانطور که در زیر مشاهده می کنید، بامیلو با این کمپین مشتریان جدیدی ایجاد کرد.

برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید

https://isamano.com/articles/important-points-increasing-profits-in-online-store

راه های افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

راه های افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی

1. ارائه کوپن و تخفیف

کوپن ها همیشه جزء اصلی تبلیغات خرده فروشی آنلاین بوده اند. بنابراین نیازی به گفتن چیزی در مورد قدرت آن نیست. دیده اید که از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی ایران گرفته تا جدیدترین ها همیشه به مناسبت ها، روش ها و بهانه های مختلف کد تخفیف ارائه می دهند. با این حال باید بدانید که از کوپن های تخفیف می توان به نحو بهتری استفاده کرد که علاوه بر افزایش انگیزه برای خرید نقش دارد.


کوپن ها همچنین می توانند به عنوان طعمه ای برای جذب مشترکین ایمیل جدید و سپس تبدیل آنها به مشتریان وفادار با بازاریابی ایمیلی عمل کنند. یک آموزش بازاریابی الکترونیکی در این زمینه مفید خواهد بود. در تصویر زیر مشاهده می کنید که فروشگاه اینترنتی مدیسه از کد تخفیف به عنوان مشوق برای دریافت ایمیل استفاده می کند.

2. ارائه کتاب های الکترونیکی و ... ( آهن ربا سربی )

با توجه به نمودار زیر، میانگین تبدیل بازدیدکنندگان به یک فروشگاه اینترنتی بین ۲ تا ۳ درصد متغیر است. البته این میانگین جهانی است و در ایران طبق داده های پلتفرم یکتان این میانگین حدود 0 است.1 درصد تا 1 درصد بنابراین باید کارهای بیشتری انجام دهید تا حداقل 97 درصد از این بازدیدکنندگان را به خریدار تبدیل کنید.

همانطور که می دانید محتوای وبلاگ باعث افزایش ترافیک می شود. یکی از اهداف بازاریابی محتوا باید تبدیل ترافیک به مشترکین باشد (بازاریابی محتوا چیست). کتاب‌های الکترونیکی و سایر آهن‌ربای‌های سرب (چیزهایی که به صورت رایگان در ازای آدرس‌های ایمیل و مشترکین ارائه می‌دهید)، مانند چک‌لیست‌ها، دوره‌های آموزشی کوچک، ابزارها، و غیره. پیشنهادی برای ترغیب بازدیدکنندگان برای دادن آدرس ایمیلشان به شما. مقاله 10 راه برای شروع تولید محتوا برای فروشگاه آنلاین به شما در این زمینه کمک می کند.


به این فکر کنید که چه چیزی می توانید به مشتری بالقوه پیشنهاد دهید تا به آنها در حل مشکل کمک کند. آهنربای سربی باید به اندازه کافی ارزشمند باشد که بتواند هزینه آن را بپردازد، اما شما آن را رایگان می دهید.

3. یک برنامه وفاداری ارائه می دهد

شما فقط نمی خواهید مشتریان محصولات شما را بخرند، بلکه می خواهید آنها از شما خرید کنند.برندهای تجارت الکترونیک با ایجاد احساس ارزشمندی در بهترین مشتریان خود به این امر دست می یابند. برای انجام این کار، از طریق برنامه وفاداری مشتری به آنها جوایز ارزشمندی بدهید. یک برنامه وفاداری ایجاد کنید که مشتریان را تشویق به خرید بیشتر یا هزینه بیشتر در هر خرید کند. برنامه های وفاداری انواع مختلفی دارند، اما به طور کلی سیستمی هستند که در آن امتیاز مشتری افزایش می یابد و این امتیازها به او توانایی خرید بیشتر را می دهد.


در یک برنامه وفاداری، می توانید به مشتریان برای چیزهایی غیر از خرید، نوشتن نظرات محصول، به اشتراک گذاری صفحات و محتوای خود، ارسال عکس و موارد دیگر پاداش دهید. می توانید برنامه وفاداری Loypic را در زیر مشاهده کنید.

4. جایزه بدهید

مردم چیزهای رایگان را دوست دارند. جوایز بدهید و مردم را وادار کنید در مورد برند شما صحبت کنند. تبلیغ جوایز در وب سایت و رسانه های اجتماعی، برند شما را در معرض دید افراد بیشتری قرار می دهد و فروش یا لیست ایمیل شما را افزایش می دهد. همانطور که در زیر مشاهده می کنید، بامیلو با این کمپین مشتریان جدیدی ایجاد کرد.

برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید

https://isamano.com/articles/important-points-increasing-profits-in-online-store