مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

معرفی انواع مدل شلوار زنانه

انواع شلوار زنانه

شلوار یکی از مهم ترین و مهم ترین موارد در مد زنانه است. اینکه بدانید کدام مدل شلوار برای موقعیت های مختلف مناسب است بستگی به نوع و استایل شما دارد. شناخت انواع مدل شلوار زنانه با نام آنها به شما کمک می کند تا در زمان خرید انتخاب خوبی داشته باشید و سردرگم نشوید و اطلاعات مفیدی را در اختیار فروشنده قرار دهید.


کیف شلوار

شلوار گشاد یکی از بهترین مدل های شلوار زنانه برای روزهای گرم تابستان است. با شلوارهای گشاد می توانید استایلی کژوال و غیر رسمی ایجاد کنید. شلوار گشاد یکی از اجناس قدیمی است که حالا خیلی مد شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. شلوار گشاد معمولا برای استایل خیابانی استفاده می شود، اما می توانید برای تیپ های دوستانه و صمیمی از شلوارهای گشاد استفاده کنید. کیف ها از مواد مختلفی ساخته شده اند. مانند شلوارهای کیف جین، کتان، نخی و ...، دوخت شلوار کیف از بالا به پایین گشاد و گشاد است.

  ادامه مطلب ...

بهترین استایل مناسب زنان چاق

در حال حاضر با خانم هایی صحبت می کنم که اضافه وزن دارند اما همیشه می خواهند خوب لباس بپوشند و از مد مراقبت کنند. باور عمومی این است که زنان چاق نمی توانند روش خوب و خلاقانه ای برای خود داشته باشند و این مشکل باعث کاهش اعتماد به نفس برخی از زنان چاق می شود و ناامید می شوند.


آراستگی، تمیزی و لباس پوشیدن به طور کلی ضروری است و همه ما دوست داریم در مهمانی ها و مجالس بهتر به نظر برسید و مورد توجه اطرافیانمان قرار بگیریم. این تمایل در زنان دارای اضافه وزن نیز وجود دارد و اغلب دوست دارند لاغرتر و بلندتر به نظر برسند.


توصیه های سبک مناسب برای افراد چاق

همه اینها امکان پذیر است و فقط باید مواردی مانند رنگ، اندازه و شکل لباس خود را در نظر بگیرید و چیزهایی را به سبک خود انتخاب کنید که قسمت هایی از بدن شما را که دارای برآمدگی و برآمدگی هستند بپوشانند و بپوشانند. لاغرتر از آنچه هست به نظر می رسد


در این یادداشت از آراور به شما کمک می کنیم تا مناسب ترین روش را برای افراد چاق برای ذکر این نکات بسازید.

  ادامه مطلب ...

نکاتی برای ایجاد استایل مناسب برای خانم های کوتاه قد

ابتدا باید لباسی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد. لباس افراد کوتاه قد، اعم از زنان و مردان، باید دارای طرح های راه راه عمودی باشد، در این صورت قد آنها بلندتر از آنچه که هستند به نظر می رسد. در انتخاب لباس به سراغ لباس های بزرگ و بزرگ نروید. مدل های خیلی بلند و خیلی پهن اصلا به خانم های قد کوتاه نمی آید. در اینجا به نکات مهمی در هنگام انتخاب اقلام مختلف مانند مانتو و مدل کاغذی اشاره می کنیم تا ظاهری ایده آل برای خانم های کوتاه قد ایجاد کنید.


کت و دامن صحیح چیست؟

مهم ترین و منحصر به فرد ترین نکته ای که در انتخاب مدل کت و دامن باید به آن توجه کنید. رنگ کت و دامن شماست. اگر چاق هستید اما کوتاه قد هستید، پس رنگ های روشن را انتخاب نکنید و به جای آن رنگ های تیره بپوشید. با انتخاب رنگ مناسب، مدل کت و دامن بسیار جذاب و جذابی خواهید ساخت.


موضوع بعدی انتخاب سایز دامن است. پوشیدن دامن های خیلی بلند یا خیلی کوتاه توصیه نمی شود. بهترین اندازه برای دامن های کوتاه بلندی تا زانو است. البته اگر کفش ها کفش های پاشنه بلند با پنجه گرد هستند، به راحتی می توانید مدل های مختلف کت و دامن زنانه را با هم ترکیب کنید.با پوشیدن کفش پاشنه بلند دیگر محدودیتی در انتخاب رنگ و سایز دامن ندارید.

  ادامه مطلب ...

چرا شومیز بپوشیم؟

البته باید بگویم که پوشیدن یا نپوشیدن مدل شومیزی سلیقه ای است و بستگی به خود شما دارد و هیچکس و هیچ چیز حق ندارد باعث ایجاد احساس ناراحتی و ناراحتی در شما شود. بنابراین اگر لباس های مدل شومیزی را دوست ندارید و با پوشیدن آنها احساس راحتی نمی کنید. به خودتان احترام بگذارید و تحت تأثیر مد و سبک های مد روز قرار نگیرید که روز به روز تغییر می کنند.

اگر فکر می کنید این لباس برای شما مناسب نیست، ممکن است گزینه های دیگری داشته باشید. خوشبختانه این روزها صنعت مد و پوشاک راه زیادی را طی کرده است و آیتم های مختلفی برای ایجاد ظاهری زیبا و مطلوب وجود دارد.

مهمترین چیز این است که شما با لباس خود احساس راحتی و رضایت داشته باشید.

دلایل انتخاب شومیزهای ساده و جذاب

با توجه به دلایل زیر، بلوزهای زنانه تبدیل به پرکاربردترین و محبوب ترین لباس برای خانم ها شده است. برخی از دلایل را می خوانیم:

  ادامه مطلب ...

نکات مهم در انتخاب استایل شلوار بگ

در ابتدا در مورد شلوار بگ بیشتر با هم آشنا می شویم و در نهایت به معرفی انواع مدل های شلوار بگ می پردازیم. مثل همیشه با آراور همراه باشید.


شلوار گشاد و اور سایز چیست؟

شلوار گشاد این روزها در دنیای مد یکی از مدل های محبوب و مد روز است. شلوار گشاد به شلوارهایی گفته می شود که از کمر تا پایین بسیار گشاد هستند. ارتفاع آن نیز روی کفش می افتد و تقریبا تمام سطح کفش را می پوشاند.


ویژگی اصلی این شلوار گشاد این است که شکل پاها مشخص نیست. این مدل شلوار برای افراد چاق و پا درشت مناسب است. افراد چاق می توانند شلوارهای گشاد با رنگ های تیره و بدون طرح را انتخاب کنند.


شلوار گشاد در مواد مختلفی در بازار موجود است، موادی مانند: نخی، جین، کتان و پارچه ای که همه سلیقه ها و استایل ها را پوشش می دهد.


یکی از جذاب ترین تیپ هایی که می توان با انواع شلوارهای گشاد انجام داد، لباس کاغذی با شلوار گشاد است. ست شلوار جلیقه، پیراهن و بلیزر یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین استایل های ساده و کژوال است.


نکات مهم در انتخاب مدل شلوار کیف

در این قسمت نکات مهم در پوشیدن شلوار گشاد را ذکر می کنیم:


شلوارهای گشاد با رنگ های خنثی را بر خلاف رنگ های روشن بلوز و کت انتخاب کنید.برای داشتن ظاهری مناسب تر با شلوار گشاد، تی شرت، پیراهن یا کاغذ خود را داخل شلوار قرار دهید.


هنگام آرایش با شلوار گشاد، حتما تعادل و تناسب را رعایت کنید. چون شلوار داخل کیف به اندازه کافی گشاد است. بنابراین هنگام انتخاب روکش بالا، پیراهن یا تی شرتی بپوشید که جاذب (نه گشاد) باشد، به این ترتیب استایل شیک تری خواهید داشت. (اگر هر دو مورد شل باشند، درهم و برهم به نظر می رسید)


قبل از انتخاب ست پیراهن یا مانتو به فرم و اندازه بدن خود توجه کنید و سپس طرح و رنگ خود را انتخاب کنید.

  ادامه مطلب ...