مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

Pantone (سیستم تطبیق Pantone) طرح رنگ شاد را برای روند 2021 انتخاب کرد.

این اولین بار است که شرکت استاندارد مدیریت رنگ ، دو رنگ را به جای انتخاب یک رنگ ، به عنوان روند سال در بیست سال گذشته اعلام می کند. ترکیبی از زرد روشن همراه با خاکستری تقریبا خنثی رنگ سال 2021 را تشکیل می دهد.

لاتریس آیزمن ، مدیر اجرایی م theسسه گفت: "پنتون با انتخاب این دو رنگ سعی کرده است نشان دهد که چگونه عناصر مختلف می توانند پیام قدرت و امید را به ما نشان دهند که نمادی از پایداری و انگیزه هستند." همچنین ایده ای را به ما القا می کند که متعلق به یک رنگ یا شخص نیست بلکه متعلق به دنیای ماورای آن است.

آیزمن می افزاید که این طیف رنگی بسیار کاربردی و قابل اعتماد است و در عین حال احساس گرم و مثبتی دارد و به ما حس مقاومت و امید می بخشد. ما به احساساتی مانند تشویق و شادی نیاز داریم که برای انسان بسیار ضروری است و احساسی که این دو رنگ به ما می دهند چیز کمی نیست!

Pantone همچنین این طرح رنگ را برای بسیاری از صنایع مختلف مانند مد و زیبایی ، طراحی داخلی ، بسته بندی و گرافیک چندرسانه ای فراهم کرده است. بنابراین ، دیدن این طیف رنگی در سال جدید بسیار رایج و گسترده خواهد بود.

به دلیل دکوراسیون منزل ، پنتون پیشنهاد می کند از این ترکیب در بسیاری از موارد مانند لوازم تزئینی و پارچه ها نیز استفاده کنید. این موسسه همچنین اضافه می کند که این طرح رنگ بهترین انتخاب برای درب های جلو و عناصر طراحی خانه بیرونی است.

در اینجا چند مثال و ایده در مورد چگونگی ایجاد این دو رنگ در خانه شما ایجاد می کند.

خانواده

توجه به این نکته نیز مهم است که منظور ما این نیست که شما باید لوازم منزل خود را تغییر دهید تا با رنگهایی که هر سال روشن تر می شوند مطابقت داشته باشد. در عوض ، اگر می خواهید انرژی شادتری در خانه شما جریان داشته باشد ، می توانید از عناصر استفاده کنید. برخی از آنها را با این رنگ ها تغییر دهید. تولیدکنندگان لوازم خانگی مطمئناً از این رنگ ها برای نشان دادن محصولات خود استفاده نمی کنند ، اما در سال آینده یافتن لوازم جانبی در این طرح رنگ آسان تر خواهد بود.

لوازم جانبی مانند چهار میز آشپزخانه و صندلی میز ناهار خوری بهترین گزینه برای استفاده از تناژ زرد روشن است. چنین عناصر جزئی با رنگهای کل سال بیشتر دیده می شوند و تغییر آنها در آینده آسان تر است.

تصویر این اتاق ناهار خوری و همچنین تصویر قبلی آشپزخانه ، استفاده از طیف خاکستری را به خوبی به نمایش می گذارد ، که به عنوان یک زمینه خنثی برای بیشتر دیده شدن عناصر زرد عمل می کند.

کابینت آشپزخانه

آشپزخانه ای که ترکیبی از زرد و خاکستری است ، از انرژی و شخصیتی که به فضا آورده شده برخوردار است و همچنین توجه مخاطبان را به خود جلب می کند. در واقع ترکیبات رنگی فوق برای فضاهای مدرن و سنتی بسیار مناسب است.

اگر می خواهید همه عناصر آشپزخانه را با تناژ زرد روشن طراحی کنید ، حتماً از تناژ خاکستری خنثی برای ایجاد تعادل در فضا استفاده کنید. یک خاکستری متوسط ​​کنتراست خوبی را در فضا ایجاد می کند و در رنگ های سفید روشن تر خواهد بود.

این پالت با تابلوهای روکش چوب مطابقت دارد. به عنوان مثال ، کف تناژ بالسا با این دو فضا هماهنگ است و حس زندگی و گرما را به محیط می آورد.

کابینت حمام

البته آشپزخانه شما تنها مکانی نیست که می توان از این ترکیب رنگ استفاده کرد! من استدلال می کنم که حمام یکی از بهترین مکان ها برای تزریق رنگ های زنده است ، زیرا برخلاف اتاق خواب ، آشپزخانه و اتاق نشیمن ، شما زمان بسیار کمی را در آنجا می گذرانید.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، قطعاً این رنگ زنگ های زرد گزینه مناسبی برای استفاده در اتاق خواب شما نیست ، خصوصاً اگر خواب آرام و بدون استرسی می خواهید ، اما تا حمام صبح در حمام شما خواهد بود. یک رنگ بسیار فانتزی است. به بیدار شدن بیشتر ذهن و چشم کمک کنید.

همانطور که در تصاویر مختلف آشپزخانه مشاهده می کنید ، تزریق یک خاکستری با رنگ خاکستری خنثی روی زمین یا در قاب اطراف دیوار به دیده شدن بیشتر رنگ زرد کمک می کند. تغییر کاشی ها در این فضا هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت اما تغییر برخی از عناصر جزئی به بهبود انرژی و هماهنگی عناصر موجود در فضا کمک می کند.

فضای تئاتر

یکی از ساده ترین ، مقرون به صرفه ترین و م mostثرترین روش های تزریق رنگ به محیط مورد نظر ، فضای نمایشگر است (فضای نمایش متفاوت از سایر فضاهای خانه مانند راهروها و دیوارها طراحی شده است). یک منطقه قابل توجهی متفاوت است). مقدار زیادی از زرد روشن می تواند کل فضا را بپوشاند و کمی یکنواخت به نظر برسد ، بنابراین صرف اختصاص بخشی به این رنگ به همراه ترکیبی از خاکستری ها می تواند تصویری بصری قوی به بیننده ایجاد کند.

همه دیوارها

در اینجا مثالی برای افراد علاقه مند به استفاده از انبوهی از رنگ های خنک و فریاد آور آورده شده است! به جای استفاده از قطعات کوچک ، قسمت بزرگی را دقیقاً مانند دیوار نقاشی کنید! عکس این خط نشان می دهد که دو رنگ به خوبی با هم ترکیب شده اند.


همانند مثال ما از حمام ، راهرو مکانی عالی برای بازی با رنگهای جیغ و روشن است ، زیرا یکی از مکانهایی است که ساعتهای طولانی را در آن نمی گذرانیم.

هنگام رنگ آمیزی دیوارها از سقف غافل نشوید! زرد شدن سقف ممکن است باعث شود این بار بیش از حد در چشم بیننده ظاهر شود ، اما به خاطر داشته باشید که استفاده از این رنگ در مکان هایی با ابعاد کوچک و احساس تمیزی نتیجه خوبی خواهد داشت! همچنین در صحنه ها یک دید بصری قوی ایجاد می کند ، زیرا حاوی عناصری نیست که فضا را شلوغ کند.

دکور سرویس بهداشتی را عوض کنید

مرحله شماره 1- کشف هدف خود

به نظر یک سوال ساده می رسد و احتمالاً پاسخ خواهد داد که شما در نظر دارید یک سرویس بهداشتی جدید داشته باشید. اما وقتی تصمیم دارید کاری را انجام دهید که هزینه و زمان زیادی برای شما داشته باشد ، می خواهید این کار را به بهترین شکل انجام دهید.

قبل از شروع به فکر سرویس بهداشتی ایده آل خود باشید. محدودیت های پولی و مکانی را فراموش کنید. تصور کنید که چه می خواهید و هدف شما چیست. بهتر است س yourselfالات زیر را از خود بپرسید.

• آیا حمام استاد است؟ حمام پودری؟ حمام نوزاد؟

• چند بار استفاده می شود؟ و چگونه کار خواهد کرد؟

• چند نفر از آن استفاده می کنند؟

• چه مدت در حمام می گذرانید؟

• روال شما چیست ، فضای فعلی شما چگونه از آن جلوگیری می کند و فضای جدید چگونه می تواند آن را بهبود بخشد؟

چه مدت قصد اقامت در این خانه را دارید؟

با توجه به شرایط پزشکی مانند ضعف بینایی یا آرتروز؟

• آیا دستشویی می خواهید که به راحتی تمیز شود؟

آیا سرویس بهداشتی رویاهای شما شامل دوش بخار یا تلویزیون است؟ همه اینها به شما کمک می کند تا بهترین تصمیم ممکن را بگیرید.

چرا تصمیم به تغییر دکوراسیون حمام خود گرفتید؟

مردم به سه دلیل اصلی این تصمیم را می گیرند. می تواند ترکیبی از این سه دلیل یا هر سه دلیل باشد.

ظاهر را مدرن کنید: اگر از طرح فعلی راضی هستید اما احساس می کنید برای تزئین مجدد سرویس بهداشتی خود فقط باید تازه شوید ، روی انتخاب کابینت ها یا وسایل جدید تمرکز کنید. به قدمت خانه و بازسازی های انجام شده توسط صاحبان قبلی خانه توجه کنید. قرار دادن وسایل جدید در سرویس بهداشتی فرسوده فقط یک مشکل جدی را به تأخیر می اندازد. می توانید صبر کنید تا بتوانید همه کارها را به درستی انجام دهید.

تغییر قیمت برای فروش: اگر قصد دارید برای فروش ملک خود ، سرویس بهداشتی خود را تغییر دهید ، باید سلیقه مشتریان را در نظر بگیرید. با این حال ، پیش بینی آنچه که خریدار معمولی به دنبال آن است دشوار است. می توانید بفهمید که مورد توجه بیشتر صاحبان خانه قرار گرفته است. برای این کار با طراحان داخلی ، دوستان و خانواده در مورد بهترین کارها در منطقه خود صحبت کنید.

• کارایی را بهبود بخشید و از همه فضا استفاده کنید. شاید شما تصمیم گرفته اید که مشخصات حمام را با توجه به نیاز خود بهبود بخشید. ممکن است شما اصلاً نیازی به استفاده از سرویس بهداشتی نداشته باشید و فضای دوش بیشتری بخواهید یا نور خورشید بیشتری بخواهید وارد حمام شود. این سطح از دکوراسیون سرویس بهداشتی به احتمال زیاد فضای سرویس بهداشتی شما را تغییر می دهد یا عناصری را از آن پاک می کند. ممکن است به لوله کشی جدیدی نیاز داشته باشید. این یک حمام کاملا جدید ایجاد می کند.

مرحله 2: تحقیق و بودجه

قبل از انتخاب ، لطفاً آنچه را که توانایی خرید آن را دارید محاسبه کنید. شما توانایی مالی خود را می دانید. بنابراین ، اولین چیزی که باید بدانید هزینه تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی است. طبق تحقیقات ، متوسط ​​هزینه تعویض دکوراسیون سرویس بهداشتی در ایالات متحده در سال 2019 ، 8000 دلار آمریکا بوده است.

بررسی کنید آیا به دنبال تغییرات عمده دکوراسیون هستید. در این حالت برای تغییر دکوراسیون متوسط ​​باید 3000 تا 12000 دلار تغییر دهید ، برای تغییر دکوراسیون متوسط ​​به پیشرفته 12000 دلار به 35000 دلار تغییر دهید و برای تغییر دکوراسیون لوکس 35000 دلار به 100000 دلار یا بیشتر تغییر دهید. بودجه شما باید 10 تا 20 درصد بیشتر از بودجه پیش بینی شده برای تأمین هزینه های پیش بینی نشده ای باشد.

به یاد داشته باشید که آیا می توانید بدون تعویض لوله ها یا سیم کشی های موجود ، تغییرات لازم را ایجاد کنید.

مرحله 3: یک دکوراتور حرفه ای استخدام کنید

در هر قسمت از پروژه خود یک طراح حرفه ای استخدام کنید یا نکنید. اگر می دانید که چه می خواهید و به چه چیزهایی نیاز دارید ، کجا می توانید آن را پیدا کنید و اطمینان دارید که ایده های شما م workثر است ، می توانید مراحل طراحی را برای خود بگذارید.

اما بدانید که یک دکوراتور حرفه ای ممکن است بتواند به چیزهایی فکر کند که شاید فکرش را هم نکرده باشید. مانند قرار دادن خشک کن در سرویس بهداشتی ، افزودن نورگیر یا تنظیم مجدد فضا به روشی سازنده برای به حداکثر رساندن عملکرد و کارایی.

روش های زیادی برای کار با دکوراسیون وجود دارد. برای تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی و یا استفاده از برنامه های طراحی برای پروژه های پیشرفته ، از تزئین کنندگان مشاوره بگیرید. برای پروژه های پیچیده ، بهترین گزینه استفاده از یک طراح حرفه ای است.

مرحله 4: طرح را تغییر دهید

عکس های حمام های مورد علاقه خود را جمع کنید. می توانید عکس هایی مانند طرح ها و سبک ها را جمع آوری کنید ، آنها را ذخیره و سازماندهی کنید و به صورت کتاب درآورید. به عنوان مثال ، ممکن است دوست داشته باشید که چطور دوش و توالت را متناسب با عکس خاصی تنظیم کنید ، اما ممکن است سبک ، رنگ یا مواد آن عکس را دوست نداشته باشید. اگر به نظر نمی رسد حمام رویایی شما در فضای فعلی شما جای بگیرد ، حمام دیگری را که در آن طرف دیوار حمام است ، در نظر بگیرید. آیا می توان از کمد اتاق خواب ، اتاق خواب یا سایر فضای بلااستفاده فضا را سرقت کرد؟

گزینه دیگر در نظر گرفتن نوع فضای ذخیره سازی مورد نیاز سشوار ، کیت اصلاح و ... است. چگونه می توان نور طبیعی بیشتری به دست آورد. یا حتی می توانید وسایل را متناسب با قد خود و همسرتان تنظیم کنید.

مرحله 5: طرح شماتیک را تأیید کنید

در این مرحله ، شما نقشه ها و نقشه های اولیه را مرور می کنید ، طراحی حمام را برنامه ریزی می کنید و اندازه اجزای آن مانند کابینت ها را تعیین می کنید.

نکته ای که باید در این مرحله به خاطر بسپارید کاهش فاصله از عناصر اصلی است. بدست آوردن تصویر کاملی از ظاهر دستشویی از نظر رنگ و مواد.

هنگامی که اندازه ها را تعیین کردید ، می دانید که به چه تعداد متر مربع کاشی نیاز دارید یا مقدار مرمر مورد نظر را می خواهید. شما یا طراح خود می توانید از این اطلاعات برای شروع کار و خرید مواد استفاده کنید.

در صورت نیاز یک پیمانکار را استخدام کنید تا این مرحله را انجام دهد.

مرحله ششم: مواد و رنگها را انتخاب کنید

شما قبلاً برای تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی برنامه ریزی کرده اید و مجموعه ای از عکس های ایده آل خود را ایجاد کرده اید. بنابراین می توانید با الهام از آنها درک کنید که می خواهید فضای شما چگونه به نظر برسد.

اکنون زمان تحقیق در مورد عناصر تشکیل دهنده راجب و مواد آنها فرا رسیده است. شما می توانید با طراح دکوراسیون در این زمینه جلسه خوبی داشته باشید و با توجه به هزینه ای که می توانید برای این کار اختصاص دهید تجهیزات لازم را انتخاب کنید.

مرحله 7: طراحی و ساخته شده است

در این مرحله شما باید مرتباً نقشه های کف ، ارتفاع ، طرح کاشی و سایر نقشه های مربوط به پروژه خود را مرور کنید. برنامه نویسی بیشتر انجام می شود تا اشتباهات کمتری انجام شود.

همچنین می توانید قسمتهای مختلف پروژه را ردیابی کنید. از چه موادی استفاده کنید یا نحوه قرار دادن آنها. اگر چیزی در تصاویر تهیه شده مشخص نیست ، مانند طرح کاشی یا نحوه قرار دادن جزئیات ، نصب کننده در مورد سلیقه خود تصمیم می گیرد. مخصوصاً اگر روز نصب در خانه نباشید.

اگر برای انجام کارهای اجرایی به مجوز نیاز دارید ، اقدامات لازم را انجام دهید.

مرحله 8: قرارداد را ارزیابی کنید

اگر در حال حاضر با یک ویرایشگر کار می کنید ، ممکن است او از متخصصان خبر داشته باشد یا می تواند به شما در یافتن متخصصان مناسب و اطمینان از اینکه آنها افراد مناسب برای انجام کار هستند کمک کند.

همچنین بهتر است کمی در مورد پیشنهادات قرارداد کار بدانید و اجازه ندهید قیمت شما را تحت فشار قرار دهد.

مرحله 9: نصب را برنامه ریزی کنید

همانطور که گفته شد ، روش های زیادی برای بازسازی یا تغییر دکوراسیون در سرویس بهداشتی وجود دارد. بسته به اندازه و دامنه پروژه شما ، این روند بسته به تحقیق ممکن است از 6 هفته تا 8 ماه یا بیشتر طول بکشد. اگرچه در طول پروژه می توان برخی کارها را انجام داد ، اما برنامه شما را بیشتر برای شروع آماده می کند.

قبل از شروع ساخت ، تهیه آخرین جزئیات و سفارش مواد مورد نیاز کار را سریعتر انجام می دهد.

مواردی که باید برنامه ریزی کنید تا زندگی شما قطع نشود عبارتند از:

• کارگران در چه ساعتی حضور خواهند داشت؟

• آیا کسی در محل وجود دارد که به س questionsالات کارگران پاسخ دهد و ساخت و ساز را کنترل کند؟

آیا این پروژه بر برنامه کاری یا سفرهای شما تأثیر دارد؟

• در هنگام ساخت کجا دوش می گیرید؟

• در صورت بروز مشکل ، از خانواده شما چه کسی در دسترس خواهد بود؟

مرحله 10: پس از اتمام کار ، یک لیست کار انجام دهید.

ما به شما توصیه می کنیم تمام رسیدها ، قراردادها ، ضمانت ها و اطلاعات مربوط به محصول را نگه دارید.

ممکن است در هنگام بازسازی مشکلاتی ایجاد شود. این ابزار شکسته ، خراشیده یا از بین رفته است.

اکنون وقت آن است که لیستی از این موارد تهیه کنید و آن را با یک ایمیل رسمی یا غیررسمی برای مدیر ارسال کنید و تاریخی را برای این کار تعیین کنید. پیمانکار احتمالاً باید چندین بار به شما مراجعه کند تا نگرانی های شما را برطرف کند. نگران این موضوع نباشید زیرا قابل پیش بینی نیست.

مرحله یازدهم: تزئین کنید

حمام جدید شما آماده است. اکنون زمان تزئین آن با حوله ، تشک ، ظرف صابون و سایر لوازم جانبی است.

کف کاذب چیست؟

کف کاذب یا کف دسترسی همانطور که از نام آن پیداست با قرار دادن یک سطح بر روی سطح اصلی با خاصیت پوشش یک فضا ساخته می شود. انواع طبقات کاذب نقاطی در مقابل سقف کاذب است که در نقاط مختلف ساختمان نصب می شود تا از سطح اصلی ارتفاع ایجاد کند. کاربرد اصلی کف برجسته ، پوشاندن تجهیزات نصب در کف ساختمان است.

هنگام معرفی اینکه کف مرتفع چیست ، به دلیل ویژگی های عملی آن ، از اصطلاحاتی مانند کف بلند و کف برجسته استفاده می شود. کف کاذب امروزه به طور گسترده ای در ساخت و ساز در مواد مختلف و برای مصارف مختلف دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. دسته نمونه های عملی این نوع کفپوش ها می تواند شامل کف کاذب مسکونی ، کف کاذب صنعتی و انواع کف سرامیک و چوبی باشد.

امروزه نصب طبقات مرتفع در تهران و سایر شهرهای کشور علاوه بر کاربرد اصلی در ساختمانهای مسکونی و اداری ، از جایگاه ویژه ای برخوردار شده است. در این مقاله ، با صحبت در مورد انواع طبقه های برجسته و تأثیر استفاده از کف های برجسته در ساختمان ها ، سعی خواهیم کرد شما را با این نوع تجهیزات ساختمانی آشنا کنیم.

طبقه بلند چیست؟

کف برجسته بخشی کاربردی از دکوراسیون داخلی ساختمان است. یک کف برافراشته با ساختاری مشابه سقف برافراشته ، اما با مشخصات متفاوت و گسترده تر ، می تواند برای ساختمانهای مختلف نصب و اجرا شود.

کاربرد اصلی کف های برجسته پوشاندن کابل ها و تجهیزات مختلف نصب در کف ساختمان است. علاوه بر این ، آنها اکنون در معیارهایی مانند گرمایش از کف ، تخلیه آب سطحی و کاهش رطوبت و همچنین در اتمام ساختمانهای جدید استفاده می شوند.

انواع طبقه های برجسته بر اساس عملکرد

همانطور که در ابتدای توضیحات کف مرتفع ذکر شد ، انواع کف مرتفع بسته به نوع استفاده از آنها به چهار دسته اصلی تقسیم می شوند ، یعنی: هر نوع کف برجسته بسته به مواد و اجزا برای مکانهای خاصی در نظر گرفته شده است که در توضیحات هر قسمت با جزئیات بیشتر آشنا می شویم. تجهیزات نصب کف بلند

در بیشتر موارد ، یک طبقه بلند در این حالت برای مراکز صنعتی ، مراکز سرور و رایانه استفاده می شود. استفاده شده.

کف تقلبی آبهای زیرزمینی ، خاک و ماسه را منتقل می کند

متداول ترین کاربرد این نوع کف برای محیط های آزمایشگاهی ، سالن های شیمیایی ، سالن های نگهداری مواد غذایی ، اطراف زمین های ورزشی و حتی زمین های ورزشی در روزهای بارانی است. در این حالت معمولاً نوع کف کاذب جوش داده و مش می شود.

کاشی های پلاستیکی ، فولاد ضد زنگ ، پایه های فولادی ، پلاستیکی و آلومینیومی از اجزای اصلی کف کاذب در چنین کاربردهایی هستند. این کف کاذب عمدتا در کارخانه ها و فضای باز نصب می شود.

کف کاذب می تواند کف را گرم کرده و رطوبت را کاهش دهد

در این نوع کف کاذب ، سازه ای با مقاومت در برابر وزن کمتر را دیده ایم که می تواند برای انتقال گرما و جریان در محیط مورد استفاده قرار گیرد. کاشی های کف نازک و کوتاه کاملاً قابلیت نگهداری در وزن کم آن را ثابت می کنند. در این مدل ، سطح کف کاذب بیشتر با کف پوشانده می شود ، مانند کف های پارکت ، HPL ، سرامیک و چوب پنبه.

در این مدل طبقه کاذب قابل جابجایی نیست و عمدتا برای تجهیز ساختمانها به سیستمهای گرمایشی استفاده می شود. در این حالت ، یکی از ویژگی های عملکردی کف کاذب می تواند عایق حرارت و صدا باشد. کمبود آب ، مقاومت در برابر عوامل پاک کننده و مقاومت در برابر نفوذ آفات.

 کف کاذب وزن ساختمان را کاهش می دهد

کف کاذب مسکونی نمونه ای از این سبک کف کاذب است. برای ایجاد یک نقطه وابستگی بین کف و دیوار می توان از این مدل بیشتر در غرفه ها استفاده کرد. نحوه نصب کف کاذب این مدل بیشتر استفاده از چسب بتن ، بدون نیاز به زیرسازی است.

مزایای نصب انواع کف های کاذب

از جمله مزایای عملی سقف کاذب برای مصارف مختلف و مصالح مختلف مانند فولاد و آلومینیوم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقاومت بالا و محافظت عالی از کف کاذب در برابر حوادثی مانند زلزله و آتش سوزی

مقاومت بالا در برابر فشار محیطی و ضربه کف کاذب

قابلیت شستشوی آسان کفهای کاذب و عدم جذب گرد و غبار

مونتاژ و مرتب سازی تجهیزات الکتریکی برای ایمنی و دسترسی آسان با نصب کف های کاذب

امکان انتقال ، انتقال و استفاده از کف کاذب در مکان های مختلف

امروزه از انواع کف کاذب چوبی و کف کاذب سرامیکی برای طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان ها استفاده می شود. اگر به دنبال تنوع در سیستم داخلی منزل خود هستید و می خواهید بازسازی ساختمان را با سبک جدیدی از کفپوش به پایان برسانید ، نصب انواع کف کاذب چوبی و سرامیکی یک گزینه منحصر به فرد است.

چگونه خانه خود را برای فروش آماده کنیم؟

نکاتی برای تهیه خانه برای فروش آسان

قبل از اینکه در مورد آماده سازی برای فروش سریع خانه صحبت کنید ، به خاطر داشته باشید که به عنوان یک فروشنده ، دو فرصت برای تأثیرگذاری بر خریداران بالقوه دارید. اولین راه این است که چگونه از خانه خود به درستی عکس بگیرید و در سایت های مرتبط با فروش قرار دهید.

دوم این که وقتی خریداران از خانه شما بازدید می کنند ، می توانید از روش ایجاد جذابیت بصری استفاده کنید. روشی که مطمئن می شوید خانه شما بهترین شکل را دارد.

برای خوب و متناسب بودن خانه خود از لیست زیر استفاده کنید.

قبل از مراجعه خریدار ، خانه را طبقه بندی کنید

قبل از مراجعه خریداران سعی کنید خانه خود را تمیز و مرتب نگه دارید. یک خانه تمیز می تواند خریداران را به خود جلب کند. بنابراین چیزهای اضافی را از خانه خارج کرده و به یک انبار منتقل کنید تا خانه بزرگتر جلوه کند. سپس دست خود را به دور خانه بچرخانید و آن را با دقت روشن کنید تا نظم خانه تأثیر مثبتی بر خریدار بگذارد.

اسباب بازی کودک مورد علاقه خود را از زیر دست و پایتان جمع کنید و لباس های شسته شده کثیف را به لباسشویی بیندازید. سرامیک را بکشید تا درخشان شود. فراموش نکنید که پانل ها و لوسترها را تمیز کنید.

تمیز کردن منطقه ورودی

نظر خریدار نیز تحت تأثیر تمیزی اماکن عمومی ، در پارکینگ و ورودی است. اگر در خانه خود باغ یا حیاط دارید به این موضوع توجه کنید. چون اول از همه خریدار وارد باغ و حیاط می شود. بهتر است برگهای خشک را جمع کنید و حیاط را با آب بشویید. یک راه پله ، انبار و راهرو بکشید.

وسایل اضافی را به انبار بردارید

افراد در طی این سالها تعداد زیادی ابزار جمع آوری کرده اند و آنها را برای وابستگی عاطفی یا توانایی استفاده از آنها در آینده نگه داشته اند. با این حال ، اگر بیش از یک سال است که از این دستگاه استفاده نکرده اید ، احتمالاً نیازی به آن نخواهید داشت و بهتر است که به یک انبار اهدا کنید یا کمک های خیریه انجام دهید.

چیدمان کابینت و کابینت

اگر تعداد آنها کم باشد ، خریداران با هرکسی که مناسب به نظر می رسد تماس می گیرند. بنابراین ، چیدمان وسایل در کمد بسیار مهم است. اگر کمد شما به هم ریخته باشد ، حالتان خوب نیست. تمیز نگه داشتن وسایل خود به خریدار سیگنال هایی را نشان می دهد که شما به خوبی از وسایل و احتمالاً خانه خود مراقبت می کنید.

ظروف ادویه و لوبیا را در کمد ها مرتب کرده ، چینی را روی هم چیده و خشک کن را خالی کنید. فنجان ها را در کمد ها بچینید تا متقارن به نظر برسند.

تعمیرات جزئی را انجام دهید

باور کنید یا نه ، خریداران به دلیل عدم خرید کوچکترین نقص ساختمان عذرخواهی می کنند! بنابراین در این مرحله از آماده سازی خانه خود برای فروش ، بهتر است همین حالا شروع کنید و تمام نقایصی را که قبلاً زیر بار بازسازی منزل بر عهده خودتان گذاشته اید ، برطرف کنید. احتمالاً شما در نگاه اول نمی خواهید خانه ای با سرامیک شکسته ، درب شکسته یا شیرهای نشتی ببینید.

خانه را نقاشی کنید

کارشناسان مسکن همچنین می توانند برای آماده سازی برای فروش به خانه شما مراجعه کنند. اگر دیوارها کثیف هستند و خانه به نقاشی یا کاغذ دیواری نیاز دارد ، حتماً این کار را انجام دهید.

البته توجه داشته باشید که رنگ تیره ، چرکی و پوسته پوسته شده ممکن است مانع خرید خانه توسط کسی نشود ، اما خریداران بدون شک هزینه رنگ آمیزی مجدد خانه را محاسبه می کنند و امیدوارند که این هزینه را از قیمت کل خانه کسر کنید. بنابراین حتماً قبل از انجام این عمل با یک متخصص مشورت کنید. می توانید این سرویس را از میزبان بگیرید تا از کیفیت و تحویل به موقع راضی باشید.

خانه را روشن کنید

نور و روشنایی خانه در میزان خرید تأثیر زیادی دارد و یکی از راه های تهیه خانه برای فروش سریع است. اگر تعداد افراد کم باشد ، خریدار ممکن است با همه کسانی که به نظر مناسب می آیند تماس بگیرد. با این حال ، اگر خانه تاریک است و بازدید کنندگان شبانه به خانه می روند ، حتماً لوسترها و چراغ ها را روشن کنید. اگر روز است ، لطفا پرده ها را باز کنید تا خانه تاریک نامرئی شود. هنگامی که برای روشنایی خانه خود پرده رزرو می کنید ، از تمیز بودن پنجره ها اطمینان حاصل کنید. تأثیر نور را فراموش نکنید و بدانید که نور می تواند برای شما معجزه کند.

حمام و آشپزخانه

همچنین هنگام آماده سازی برای فروش سریع خانه ، به حمام و آشپزخانه توجه ویژه داشته باشید. شامپو ، تیغ و سایر مواد آرایشی را جمع آوری کنید. درب توالت را ببندید و موهای باقی مانده روی چاه را بردارید.

در آشپزخانه ، سینک ظرفشویی باید خالی باشد. گاز را پاک کنید و پیشخوان را خالی کنید یا دستگاه را باز کنید. پنجره ها را تمیز و تمیز کنید و در هنگام آفتاب پرده ها را بکشید. زباله ها باید خالی و کابینت ها تمیز و ظروف در جای خود باشند.

سطح نهایی

پشت درب ورودی خانه بایستید و تصور کنید از نظر خریدار خانه شما چه شکلی است. مبلمان را بررسی کرده و وسایل را به گونه ای بچینید که به جذابیت بصری خانه بیفزاید. اطمینان حاصل کنید که پرده ها به هم ریخته نیستند. هنگامی که همه چیز مرتب و منظم بود ، می توانید با خیال راحت از خریداران دعوت کنید که به خانه شما بیایند.