مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

نکات مهم خرید شلوار زنانه ساده

در زمان خرید مدل شلوار ساده اگر به نکاتی که در ادامه ذکر خواهیم نمود توجه داشته باشید و آنها را رعایت کنید مطمئن باشید که یک تجربه خریدی بسیار عالی و لذت بخش آن هم بصورت اینترنتی و غیرحضوری خواهید داشت.


با روش های زیر شما هم یک شلوار مناسب با کیفیت عالی را تهیه می کنید و همچنین از نظر قیمت شلوار، هزینه معقولی را به نسبت کیفیت، طرح، و مد روز بودن پرداخت می نمایید.


قیمت

در ابتدا برای خود یک فیلتر قیمت یا یک رنج هزینه در نظر بگیرید و بنا به کاربرد مصرفی که از شلوار مدنظرتان است هزینه ای را مشخص کنید.


این مساله از پرداخت پول اضافی برای شلوارهایی که زیاد برایتان مهم نیست جلوگیری می کند و بسیاری از گزینه ها حذف می شوند و راحتتر می توانید خرید کنید.


به عنوان مثال شما یک شلوار راحتی خانگی می خواهید، مسلما هزینه ای که برای آن در نظر گرفتید با قیمت یک شلوار مجلسی شیک متفاوت خواهد بود؛ پس بودجه خود را مشخص کنید.


اصلا نیازی به چشم و هم چشمی نیست شما با پرداخت یک مبلغ معقول خریدی عالی خواهید داشت.

  ادامه مطلب ...

توجه به جنس بهترین پارچه در زمان خرید شومیز

نکات خرید شومیز زنانه

در زمان خرید شومیز زنانه به نکات زیر توجه داشته باشید:


جنس پارچه

پارچه یک آیتم مهم در انتخاب و خرید شومیز است و همچنین کیفیت جنس پارچه شومیز بر روی قیمت آن نیز تاثیر می گذارد. ابتدا کاربرد شومیز را مشخص نمایید.


به عنوان مثال اگر یک شومیز برای استفاده روزانه می خواهید؛ می بایست به سراغ یک جنس مقاوم و خوب بروید که در برابر شستشوی زیاد به راحتی از بین نرود.

  ادامه مطلب ...

انواع ست با مدل شومیز شیک

خرید اینترنتی شومیز زنانه شیک

خرید شومیز زنانه شیک چگونه است؟ این روزها می توانید به راحتی با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی و آنلاین شاپ محصولات زیادی را مشاهده نمایید. در خریدهای غیرحضوری شما دسترسی شما به فروشگاه های زیادی دارید و این امر مقایسه قیمت و کیفیت را آسان تر نموده است.


در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام بلاگرهای معروفی هستند که به شما در پیدا کردن استایل تان کمک می کنند و مدل شومیز جدید مدل 2023 و 1402 را معرفی می کنند. این مساله به شما در انتخاب و سفارش محصول مناسب تان کمک می کند.


فروشگاه اینترنتی آراور دسترسی های زیادی را در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار داده است. شما می توانید بصورت حضوری نیز به مزون آراور مراجعه نمایید و با پرو کردن شومیزی را که اندازه تان است را بخرید.

  ادامه مطلب ...

نکات مهم در استایل شومیز ساده

اگر بالاتنه درشت اندامی دارید، شومیز ساده را با یک دامن طرح دار بپوشید. اما این قضیه برعکس هست یعنی پایین تنه تان درشتتر است شومیزتان طرح دار باشد و به سراغ یک دامن ساده بروید.


قانون کلی در ست کردن لباسها این است که: برای متناسب نشان دادن اندام تان برای قسمت های درشت بدن به سراغ لباس های ساده و تک رنگ بروید.


اگر تیپ تان بنظر خیلی ساده می رسد برای کامل کردن می توانید همراه با شومیز ساده از یک دستمال گردن زیبا و خوشگل استفاده نمایید.


استفاده از اکسسوری های زیبا را هیچ وقت فراموش نکنید. مثلا یک گردنبند بلند یا آویز گردنی می تواند به راحتی استایل و شومیز ساده تان را طرح دار جلوه بدهد و بر جذابیت شما بیافزاید و استایل شما را از سادگی خارج نماید.


شومیزهای گره دار را به هیچ وجه با شلوار نپوشید. شومیزهایی که مدل گره ای هستن را می توانید با یک عدد دامن میدی ست کنید.


دامن های میدی در کل وقتی وارد هر استایلی بشوند آن را جذابتر نشان می دهند.

  ادامه مطلب ...

بهترین مدل و طراحی های شومیز و بلوز

در ادامه چند نمونه از بهترین مدل و طراحی های شومیز و بلوز رو با شما به اشتراک می گذاریم؛ هنگام خرید مدل شومیز با تسلط و دقت بیشتری می تونید مدلی که مناسب تون هست رو تهیه کنید.


بلوز زنانه از برند کیکی رایکی

برند کیکی رایکی در سال 1397 متولد شد و طبق سلیقه و نیاز خانم ها و مشتریان ایرانی کار خودش رو آغاز کرد. کیکی رایکی برندی ایرانی است که با استفاده از خلاقیت و ذوق هنر طراحان جوان، تونست خیلی زود جای پای خودش رو محکم کنه.

  ادامه مطلب ...