مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

جدیدترین مدل شورت زنانه لامبادا + عکس

به ادامه مطلب بروید و عکس های بیشتر را مشاهده کنید....

  ادامه مطلب ...

جدیدترین مدل شورت زنانه با تصاویر

ادامه مطلب مابقی تصاویر را ببینید...

  ادامه مطلب ...

کابینت قسطی در قم

کابینت قسطی در قم با توجه به موارد زیادی که در ادامه بیان می کنیم نسبت به سایر استان ها با رشد خوبی همراه بوده است: اولین مساله مرتبط است با مقوله کلانشهر بودن آن و جمعیت نسبتا بالایی که دارد.

مساله بعدی مقوله مهاجر پذیر بودن شهر قم است که مردم از استان ها و شهرهای اطراف به این شهر مهاجرت می کنند. مورد بعدی از نظر بعد فرهنگی و مذهبی استان قم است؛ به دلیل وجود مراکز حوزوی و دینی، طلبه های زیادی از اقصی نقاط ایران و جهان به این شهر وارد می شوند و برای خود زندگی جدیدی می سازند.

همه این مسائل در کنار هم جمع شده اند تا صهنعت کابینت و فروش اقساطی کابینت در قم شاهد تحولات و رشد مشهودی باشد.

توجه داشته باشید که به جهت دریافت مشاوره و سفارش کابینت قسطی در قم تنها کافی است بر روی این لینک کلیک کنید.
چرا خرید قسطی کابینت از سایت لوکست
در این بخش مزایای خرید کابینت اقساطی قم از لوکست را بیان می کنیم:

شما می توانید هزینه را بصورت اقساط ماهیانه پرداخت نمایید و این مساله از نظر مالی فشار کمتری بر شما دارد و با هر شرایط مالی می توانید برای آشپزخانه خود دیزاینی عالی و چشم نواز داشته باشید.
 
ادامه مطلب ...

کابینت هایگلاس سفید اکلیلی

کابینت‌ هایگلاس سفید اکلیلی واقعاً یکی از زیباترین انواع کابینت‌ های مدرن است. ویژگی‌ های براق بودن و درخشندگی آن به طراحی داخلی آشپزخانه جلوه‌ خاصی می‌ بخشد.

اکلیل‌ های درخشان موجود در سطح کابینت‌ هایگلاس سفید، جلوه‌ ای متفاوت تر به آشپزخانه می بخشد. این نوع کابینت‌ ها بازتاب نور را به شکل بسیار زیبایی انجام می دهند و فضای آشپزخانه را روشن تر و پرنورتر می‌ کنند.

کابینت‌ های گلاس اکلیلی سفید نه تنها زیبایی آشپزخانه را افزایش می‌ دهد؛ بلکه به راحتی نیز تمیز می شوند و از نظر تعمیر و نگه داری نیز زیاد شما را به دردسر و سختی نمی اندازند.

با ترکیب کابینت‌ هایگلاس سفید اکلیلی با دیگر عناصر دکوراسیونی و رنگ‌ های مختلف، می‌ توانید آشپزخانه‌ ای شیک و مطابق سلیقه تان بسازید.

رنگ بندی کابینت هایگلاس اکلیلی

در ادامه به معرفی رنگ بندی کابینت هایگلاس اکلیلی می پردازیم:

رنگ سفید: سفید یکی از محبوب‌ ترین و پرطرفدارترین رنگ‌ ها برای کابینت هایگلاس اکلیلی است. این رنگ باعث ایجاد یک ظاهر روشن و پاک می‌ شود و با تمامی دکوراسیون‌ ها سازگاری دارد. 

رنگ بژ و کرم: رنگ‌ های بژ و کرم نیز جزء گزینه‌ های پرطرفدار هستند. استفاده از آن ها در طراحی دکور آشپزخانه به محیط حس آرامش، گرما و صمیمیت بیشتری می بخشند و همچنین می توانند به آسانی به سایر رنگ ها ست شوند. 

رنگ خاکستری: خاکستری یک رنگ مدرن و شیک است که با کابینت هایگلاس اکلیلی بسیار خوب ترکیب می‌ شود. این ترکیب می‌ تواند به فضای آشپزخانه شما ارزش ویژه‌ای بدهد. 

  ادامه مطلب ...

انواع ورق هایگلاس

انواع ورق هایگلاس
ورق‌ های گلاس دارای تنوع زیادی در بازار هستند و بسته به نوع مواد اولیه، ویژگی‌ ها و کاربردهای مختلفی دارند. در ادامه برخی از انواع ورق‌ هایگلاس را معرفی می‌ کنیم:

ورق‌ های گلاس شفاف (Clear Glass Sheets)
این نوع ورق‌ پلکسی گلاس به عنوان شیشه شفاف عمل می‌کنند و برای تزیین داخلی، درب‌ ها، پنجره‌ ها و نمای دیواری استفاده می‌ شوند.

ورق‌ هایگلاس مات (Frosted Glass Sheets)
ورق‌ های گلاس مات به دلیل سطح مات و غیرصافی که دارند، اثر انگشت را کمتر نشان می‌ دهند. این ویژگی آنها را مناسب برای ساخت اشیاء ای نموده است که بیشتر در معرض تماس دست قرار دارند، مانند میز تلویزیون و میز کنسول.

ورق‌ هایگلاس رنگی (Colored Glass Sheets)
این نوع ورق‌ ها به رنگ‌ های مختلف در دسترس هستند و معمولاً برای تزیین و طراحی داخلی به کار می‌ روند. آنها می‌ توانند به عنوان درب کابینت، پنل دیواری، یا میز آشپزخانه استفاده شوند.

ورق‌ هایگلاس ضد خراش (Scratch-Resistant Glass Sheets)
این نوع ورق‌ ها دارای پوششی مقاوم به خش هستند و برای محافظت از سطوح درب‌ ها و پنل‌ های کابینت‌ ها، میزها و مبلمان استفاده می‌ شوند.
 
ادامه مطلب ...