مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

دانلود نسخه wordجدول برنامه ریزی هفتگی

برنامه ریزان هفتگی یکی از بهترین راه ها برای برنامه ریزی کامل هفته هستند. با این جداول می توانید مطمئن باشید که چیزی از قلم نخواهد افتاد.

برنامه ریزی مهمترین و هوشمندانه ترین اقدامی است که می توانید برای رسیدن به اهداف خود انجام دهید. برنامه ریز هفتگی ما به شما این امکان را می دهد که با برنامه ریزی هفتگی مناسب و مدیریت زمان و برنامه ریزی کار خود را سازماندهی کنید.

ابزارهای برنامه ریزی می توانند به ما کمک کنند تا اهداف و برنامه های خود را به درستی انجام دهیم و مهمتر از همه، به جای گرفتار شدن در کارهای روزمره، زمانی را برای انجام کارهای شخصی و مورد علاقه خود اختصاص دهیم.

متداول ترین کاربرد برنامه ریز، پیگیری امور تجاری، جلسات شخصی متعدد، یادآوری رویدادها و تاریخ های مهم مانند تولد، سالگرد است که می توانید با دسترسی به کلمه برنامه ریز هفتگی، آنها را شخصی سازی کرده و مطابق با سلیقه و نیاز خود تغییر دهید.
 
ادامه مطلب ...

دانلود جدول برنامه ریزی ماهانه word

برنامه ریزهای ماهانه در قالب های مختلف (PDF یا دیجیتال) توسط بسیاری از افراد موفق به عنوان ابزاری مفید و کاربردی برای ردیابی اهداف روزانه، شخصی، کاری، تحصیلی و مالی استفاده می شود.

شما می توانید پس انداز و درآمد ماهانه خود را با برنامه ریز زندگی ماهانه نظارت کنید. به طور کلی، برنامه ریزان ماهانه را می توان برای اهداف مختلف متنی طولانی مدت و مدیریت زمان استفاده کرد.

تاکنون، مقالات و ویدیوهای زیادی در مورد نحوه برنامه ریزی و تعیین اهداف و همچنین مدیریت زمان با شما به اشتراک گذاشته ایم. اکنون زمان معرفی ابزارهایی برای برنامه ریزی و انضباط شخصی است.

برخی از ابزارهای برنامه ریزی دیجیتال معروف و پرکاربرد عبارتند از: Evernote، OneNote، Todoist.

 

ادامه مطلب ...

جدول برنامه ریزی چیست و چه فایده ای دارد؟

برنامه یا برنامه یک ابزار ضروری است که حاوی لیستی از زمان هایی است که وظایف، رویدادها یا اقدامات باید برای پیشبرد اهداف تکمیل شوند. برنامه‌ها می‌توانند شامل دوره‌های کوتاه‌مدت، مانند جدول برنامه‌ریزی هفتگی زندگی، یا برنامه‌ریزی بلندمدت چند ماهه یا چند ساله باشند.


جداول زمان‌بندی اغلب با استفاده از یک تقویم ایجاد می‌شوند که در آن شخصی که برنامه را تنظیم می‌کند می‌تواند تاریخ‌ها و زمان‌هایی را که رویدادهای مختلف برنامه‌ریزی می‌شوند، یادداشت کند. در برخی شرایط، برنامه ها ممکن است نامشخص باشند، مانند فعالیت های روزانه که به عوامل محیطی خارج از کنترل انسان بستگی دارد. یا افرادی که در تعطیلات هستند و به دنبال کاهش استرس و آرامش هستند، ممکن است عمداً از داشتن برنامه برای مدتی اجتناب کنند.


ایجاد یک برنامه زندگی می تواند به شما کمک کند تا کنترل بیشتری بر زندگی خود داشته باشید و مسیر روشنی را برای چیزهایی که می خواهید فراهم کنید. فرآیند ایجاد یک برنامه زندگی با ایجاد سندی شروع می شود که در آن افکار و ایده های خود را با قلم و کاغذ یا به صورت الکترونیکی ثبت کنید.نمودار برنامه ریزی زندگی چیست؟

  ادامه مطلب ...

تغییر پارادایم چگونه به موفقیت شما کمک می کند؟

به گفته دکتر پل جنکینز، دو نوع پارادایم وجود دارد، پارادایم گناه و پارادایم عامل.


پارادایم سرزنش برای افرادی است که همیشه از عبارت "تقصیر من نیست، تقصیر توست" استفاده می کنند. دکتر جنکینز افزود که این الگویی از مردم است که دولت خود را مقصر می دانند، اقتصاد را سرزنش می کنند، جامعه یا نهاد را مقصر می دانند.


پارادایم عامل یا سازنده مختص افرادی است که مسئولیت شرایط زندگی خود را می پذیرند و به مشکلات خود پاسخ می دهند. آنها به جای سرزنش دیگران یا خود، به دنبال حل مشکلات خود هستند.


اکنون که این دو پارادایم را فهمیدیم، بیایید در مورد اینکه چگونه تغییر پارادایم می تواند به شما در موفقیت در زندگی کمک کند، بحث کنیم. زمانی که توانستید پارادایم خود را از سرزنش به علت تغییر دهید. چیزهای مختلفی خواهید دید.


زیرا شما به سادگی بر مشکلات منفی غلبه می کنید و مشکلات را به پلی برای موفقیت تبدیل می کنید.


جمله بالا شالوده اصلی ایده دکتر جنکینز و باب پراکتور است. ما طوری برنامه ریزی شده ایم که روی مشکلات پیش روی خود تمرکز کنیم. این در مدرسه با پاسخ دادن به تست ها آموزش داده می شد و اگر در آزمون مردود شوید، مردود می شوید.اگر مشکل موجود را برطرف نکنیم با مشکل بزرگی مواجه خواهیم شد. مشکل این است که اکنون به جای یافتن راه حلی برای حل آن مشکل خاص، فقط روی مشکل تمرکز می کنید.

وقتی هنوز جوان هستید ذهن خود را برنامه ریزی کنید

  ادامه مطلب ...