مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

نکات خرید آنلاین لباس زنانه

نکات خرید آنلاین لباس زنانه

درست است که در پاراگراف قبل یکی از مزایای مهم خرید اینترنتی را، راحتی خرید و صرفه جویی در انرژی و زمان بیان کردیم؛ اما باز هم سعی کنید که زیاد عجله ای و بی پروا اقدام به ثبت نهایی خرید خود نکنید و به موارد زیر توجه داشته باشید.


در ابتدا و پیش از اقدام به خرید انواع پوشاک زنانه، اندازه های دقیق خود را بدست آورید. مطالعه قسمت راهنمای اندازه گیری به شما در نحوه اندازه گیری بخش های مهم کمک می کند.


مساله بعدی توجه به اطلاعات مربوط به جنس پارچه است. داشتن کمی اطلاعات اولیه از ویژگی های پارچه های مرسوم مفید است؛ به این دلیل که برخی از پارچه ها بعد از شستن چند سانتی آبرفت دارند و کوچک می شوند و همچنین برخی دیگر از پارچه ها شرایط نگه داری و شستن شان متفاوت است.


خبر مرتبط:  بزرگ‌ترین طرح نخ‌نگاری دنیا به قطر ۳.۲ متر رونمایی شد

به فروشگاه های اینترنتی پوشاک بانوان متعددی که در فضای مجازی وجود دارند سر بزنید با دقت تصاویر موجود را نگاه کنید و به مقایسه قیمت ها با توجه به ویژگی های محصول بپردازید.


در سرتاسر اینترنت فروشگاه های خرید آنلاین لباس زنانه معتبری فعالیت دارند که با سابقه بالا و ارائه محصولات با کیفیت توانسته اند اطمینان کاربران زیادی را جلب نمایند آنلاین شاپ هایی مانند: digikala, banimode, arawear, sarabara, digistyle. نگران نباشید با دقت مدل های مختلف را با خیال راحت بررسی کنید و به تمامی این سایت های مرجع سر بزنید.


نکته مهم بعدی که می تواند در داشتن یک تجربه خرید آنلاین لذت بخش کمک کننده باشد، خوانندن نظرات مثبت یا منفی خریداران آن محصول است. در برخی از نظرات به مسائل مهمی از جمله تطابق محصول با عکس کالا، اندازه های لباس، نحوه خدمات دهی و مرجوعی کالا اشاره شده است.


پیش از ثبت سفارش خود با مراجعه به صفحه راهنمای خرید از سایت، در مورد نحوه ارسال، هزینه ارسال و قوانین مرجوعی کالا موارد مهم را بخوانید.

اینجا کلیک کنید

استایل شخصی چیست؟

اگر بخواهیم سبک شخصی را به طور کلی تعریف کنیم، سبک شخصی روشی منحصر به فرد است که همه برای بیان حالات و حالات خود از آن استفاده می کنند. هم در دنیای مد و هم در دنیای هنرهای هفتگانه، مردم راه هایی را برای بیان آنچه در ذهن خود دارند انتخاب می کنند. استایل شخصی به ظاهر و پوشش شما محدود نمی شود. سبک شخصی تمام جنبه های زندگی شما را پوشش می دهد. به عنوان مثال، چه نوع موسیقی گوش می دهید، چه غذاهایی را دوست دارید، چه کتاب هایی را ترجیح می دهید و بسیاری دیگر.

نکات مهم در ساخت استایل شخصی زنانه جذاب

در دنیای مد، استایل شخصی به طرز لباس پوشیدن شما اشاره دارد. چه رنگ هایی را انتخاب می کنید، از چه اکسسوری هایی استفاده می کنید و چه نوع وسایلی را با یکدیگر ترکیب می کنید.


با این تعاریف، به تعداد افراد روی کره زمین، سبک های شخصی وجود دارد. حتی با وجود شباهت های ظاهری در نحوه لباس پوشیدن، باز هم هر فردی در جزئیات پوشش و رفتار خود تفاوت های زیادی با دیگران دارد و این همان مفهوم استایل شخصی است.


سبک شخصی مفهومی بی نهایت و بسیار گسترده است. یک فرد می تواند بسیار شیک پوش باشد اما از روند مد پیروی نمی کند، اما اصول زیبایی شناسی خاص خود را دارد.در واقع وقتی استایل شخصی خود را بر اساس سلیقه و روحیه خود برای خود تعریف می کنید، اصول لباس پوشیدن را مشخص می کنید که احساس خوبی به شما می دهد.

پیدا کردن استایل خود چیزی نیست که بتوان یک شبه انجام داد، اما استراتژی هایی وجود دارد که به شما کمک می کند استایل شخصی خود را تعیین کنید و بدانید چه نوع لباس هایی برای شما خوب به نظر می رسند. در زیر این استراتژی ها را با هم مرور می کنیم.


1. کمد لباس خود را بررسی کنید

به کمد خود بروید و لباسی را که بیشتر دوست دارید پیدا کنید. لباس هایی که با پوشیدن آنها احساس بهتری به شما دست می دهد. این اقلام را از کمد خود بیرون بیاورید، مشخصات آنها را بررسی کنید و ببینید چه چیزی مشترک است. به این فکر کنید که چرا این موارد به شما احساس خوبی می دهند.


2. ببینید چه روندهای مد به شما الهام می بخشد

هنگامی که می خواهید برای گرایش ها و سبک های مختلف مد الهام بگیرید، از خانواده و دوستانی که سبک لباس پوشیدن آنها را تحسین می کنید شروع کنید. زمانی را در رسانه های اجتماعی بگذرانید و ببینید دوستان و افراد مشهور چگونه لباس می پوشند.از لباس‌های غیررسمی مانند تاپ‌های کراپ و چکمه‌های بلند تا کت و شلوارهای رسمی و پیراهن‌های مجلسی.


وبلاگ های زیادی پر از نکات مد و الهام بخش در رسانه های اجتماعی وجود دارد. برخی از وبلاگ نویسان مد را پیدا کنید که سبک آنها را دوست دارید و در آرشیو آنها برای لباس ها و آیتم های مورد علاقه آنها جستجو کنید.


اگر سلبریتی یا اینفلوئنسر هست که استایلش را دوست دارید، سعی کنید استایلیست آن شخص معروف را پیدا کنید و برای الهام گرفتن از این استایلیست ها نگاه کنید. مجلات مد یکی دیگر از منابع عالی هستند. در مورد انواع مختلف استایل ها بیاموزید و آنهایی را که با روحیه و سلیقه شما مطابقت دارند را شناسایی کنید.


سبک های مهم و محبوبی که در دنیای مد وجود دارد می تواند برای شما بسیار الهام بخش باشد. سبک بوهو، سبک مینیمالیستی، سبک قدیمی، سبک تک رنگ، سبک گوتیک و بسیاری از سبک های دیگر. با این سبک ها آشنا شوید و با بررسی اصول آنها، ببینید با کدام سبک ها بیشتر ارتباط دارید و از آنها الهام بگیرید.


3. مجموعه ای از عکس های مد ایجاد کنید.

پوشه ای برای جمع آوری تصاویر مد روز در تلفن همراه یا لپ تاپ خود ایجاد کنید.در این پوشه، تمام تصاویری که به شما الهام می‌دهند را جمع‌آوری کنید. پینترست یک مثال عالی برای شماست. می توانید سبک ها و آیتم هایی را که دوست دارید جستجو کنید و در این شبکه اجتماعی الهام بگیرید و آنها را ذخیره کنید. الهام گرفتن از تصاویر حس خوب، یافتن سبک شخصی شما را آسان تر می کند. به عنوان مثال، اگر ترکیب تاپ گیپور و شلوار جین را دوست دارید، می توانید تاپ گیپور و ست شلوار جین را جزو لباس های مورد علاقه خود قرار دهید.

انواع مدل های شومیزهای زنانه زیبا و شیک

شومیز زنانه لباس خیلی پرکاربردی است و همه خانم ها مثل خود من عاشق شومیز هستند و البته به همین دلیل هم خرید انواع شومیز می می تواند کار سختی باشد. شومیزها رو تقریبا میشه با هر تیپ و استایلی ست کرد و برای هر مناسبتی پوشید؛ به همین دلیل هست که شومیزها اینقدر پرطرفدار هستند. طرح ها، رنگ ها و مدل های مختلف از شومیز در بازار موجود هستند. در این یادداشت قصد دارم با بیان نکاتی به شما کمک کنم تا به راحتی بتوانید تصمیم بگیرید که کدام مدل شومیز مناسب شماست.

انواع مدل های شومیزهای زنانه زیبا و شیک

شومیز زنانه در مدل های و طرح های جدید و به روز تولید می شود؛ یکی از پرکاربردترین لباس های زنانه است. شومیز زنانه معمولی را فرقی نمی کند با هر استایلی چه رسمی، مجلسی می توان پوشید. شومیزهای زنانه شیک تمام نیازهای شما را به عنوان یک خانم شیک پوش رفع می کند.

شومیز زنانه توری

شومیزهای توری ظرافت بسیار زیادی دارند و به همین دلیل شومیز توری مظهر زنانگی است. پارچه توری بسیار پارچه ای شیک ولی ساده است و برای خانم های شیک پوش اما ساده پسند انتخابی عالی است. پارچه توری زنانگی و لطافت را در وجود بانوان پررنگ تر می کند. شومیز زنانه و دخترانه [خرید شومیز زنانه] بسیار انعطاف پذیر است و مطابق با هر سلیقه ای قابل پوشیدن است. یک ست زیبا و کلاسیک پوشیدن شومیز زنانه توری با یک کت چرم است و برای پوشش پایین تنه را دامن توری ظریف انتخاب کنید. از اکسسوری های کلاسیک مانند ست گوشواره و گردنبند مرواریدی استفاده کنید.

شومیز زنانه بلند

یکی از پرکاربردترین شومیزهای زنانه شومیز بلند است. شومیزهای بلند را می توانید از زیر مانتوهای جلوباز بپوشید و یا اینکه در روزهای گرم تابستان به عنوان یک مانتو بپوشید و یک استایل خیابانی و اسپرت را بسازید. شومیز بلند را می توان با شلوارهای تنگ و باریک و یا شلوار جین راسته پوشید.

شومیز زنانه آستین بلند

شومیزهای آستین بلند را می توان بسیار راحت با اضافه کردن یک سری اکسسوری های جذاب ست کرد و تیپی جذاب را ساخت. می توانید به دور مچ ها و سرشانه پارچه توری طرح دار زیبا اضافه کنید. برخی شومیزهای آستین بلند هستند که خودشان زنجیر یا گردنبندهای بلند شیک دارند که دیگر نیاز به استفاده کردن گردنبند جداگانه ندارید.

  ادامه مطلب ...

خرید اینترنتی انواع پوشاک بانوان

اولین خریدهایی که بصورت اینترنتی صورت گرفته است مرتبط با کالاهایی بود که نیاز به تست کردن و دیدن نداشتند. اما به مرور زمان عطر، لباس و سایر محصولات نیز وارد لیست علاقمندهای خرید آنلاین قرار گرفتند. اولین وب سایت هایی که در حوزه فروش اینترنتی لباس فعالیت داشتند شرکت های آمازون (Amazon) و ای بی (E-bay) هستند.

خرید اینترنتی انواع پوشاک بانوان

در عصر حاضر مردم ترجیح می دهند در خانه بمانند و با خیال آسوده زمانی که لیوان چایی یا قهوه شان را در دست دارند وارد فروشگاه های اینترنتی لباس بشوند و با آرامش خرید خود را به ثبت برسانند. در شرایط اقتصادی دنیای امروزی افراد به دنبال یافتن ارزان ترین راه برای خرید اجناس باکیفیت هستند. خرید آنلاین و غیرحضوری با صرفه جویی وقت و دسترسی بیشتر به بازدید از آنلاین شاپ های معتبر، این امکان را به مردم می دهد. در ادامه به بیان برخی از مهمترین مزایایی که خرید اینترنتی برای ما دارد می پردازیم.

راحتی خرید

بشر امروزی همواره به دنبال یافتن راهی است که کارهایش را به راحتی و آسودگی بیشتر انجام دهد. راحتی یک فایده بزرگ در خرید اینترنتی لباس زنانه به شمار می رود. شما پشت کامیپوتر خود نشسته اید و یا اینکه بر روی کاناپه لم داده اید و گوشی هوشمند در دست دارید؛ در این شرایط از فروشگاهی به فروشگاه دیگر می روید و بخش های مختلف سایت (شومیز زنانه، شومیز ساده، تونیک زنانه، شلوار زنانه و…) را بالا و پایین می کنید تا آنچه که دوست دارید را بخرید. بدون اینکه در سرما یا گرما بیرون بروید و بدون حتی کوچکترین اذیت و احساس ناراحتی!

تنوع در خرید و انتخاب

خرید آنلاین این دسترسی را به شما می دهد که به صورت همزمان به فروشگاه های مختلفی سر بزنید (با مسافت های شهری طولانی) و اگر نتوانستید آنچه مدنظرتان هست را پیدا کنید تنها با یک کلیک ساده به وب سایت بعدی بروید!

مقایسه قیمت انواع لباس ها

بنظر من این امکان می تواند یکی از بهترین مزایایی باشد که خرید اینترنتی در اختیار ما قرار می دهد. اینکه در یک زمان واح،د قیمت یک لباس را بتوانید در چند فروشگاه اینترنتی مشاهده نمایید و سپس با مقایسه قیمت و سایر ویژگی های محصول، بهترین و با کیفیت ترین لباس را انتخاب نمود. در این میان برخی Online Shop ها به مناسبت های مختلف در بازه زمانی های گوناگون جشنواره های تخفیفی خوبی را برگزار می کنند.

پیشنهادات ویژه

رقابت در دنیای دیجیتال مارکتینگ بسیار سنگین و نزدیک بهم است؛ این مساله برخی اوقات می تواند به سود مشتری باشد به این دلیل که فروشگاه های اینترنتی لباس زنانه سعی می کنند تا با برگزاری جشنواره های تخفیفی یا پیشنهادات ویژه، مشتریان و کاربران بیشتری را به سمت خود جذب نمایند. با عضو شدن در باشگاه مشتریان و یا سر زدن مداوم به وب سایت فروشگاه ها می توانید در جریان این پک های تخفیفی قرار بگیرید.

در انتخاب شومیز زنانه چه نکاتی مهم است؟

کلمه شومیز ریشه در زبان فرانسه دارد (Chemise) و در ابتدا به همین پیراهن های ساده مردانه جلوباز گفته می شد و طیف وسیعی از پوشش های بالاتنه بانوان را شامل می شود: بلوز، تی شرت، ژاکت و …

در حال حاضر شومیز صرفا لباسی زنانه و البته پرکاربرد و محبوب در میان بانوان به حساب می آید. هر یک از خانم ها باید حتما یک عدد شومیز ساده و شومیز مجلسی و شیک را در کمد لباسهای خود داشته باشند. برندهای مختلف بصورت گسترده اقدام به طراحی و تولید مدل ها و رنگ های مختلف شومیز دارند و همین امر کمی خرید و انتخاب شومیز زنانه مناسب را دشوار نموده است. اگر مدلی که انتخاب می کنید با شرایط و موقعیتی که در آن هستید متفاوت باشد، زیاد جالب بنظر خواهید رسید. اگر جنس پارچه شومیز بی کیفیت باشد بعد از چند ساعت که از پوشیدن آن گذشته است، شکل خود را از دست داده و چروک می شود و استایل شما را بد و نامرتب نشان می دهد.
در انتخاب شومیز زنانه چه نکاتی مهم است؟
همانطور که گفته شد در انتخاب شومیزی باید به نکاتی توجه کرد تا استایلی شیک و مناسب داشته باشید. از جمله این معیارهای انتخاب می توان به جنس پارچه، یقه و آستین پیراهن، کیفیت دوخت پیراهن، تناسب اندام و انتخاب رنگ اشاره کرد که در این قسمت توضیح می دهیم.

جنس پارچه
هنگام خرید کاغذ به نوع پارچه، بافت و ساختار آن توجه کنید. پارچه یک عنصر مهم و کلیدی است، بنابراین هدف آن را مشخص کنید. اگر روزانه از آن استفاده می کنید، یک ماده محکم و خوب بخرید که با شستشوی مداوم از بین نرود. پارچه های مورد استفاده برای کاغذ معمولاً از ابریشم، ساتن، پوپلین پنبه ای، ابریشم، کتان مصری و پلی استر ساخته می شوند. در بین این پارچه ها، پارچه پوپلین نخی که بیشترین استفاده را دارد، پارچه ای مرغوب و بادوام و نرم است.

یقه و آستین
برای اندازه گیری یقه و آستین، تنگ یا شل بودن مهم است. هرچه یقه و سرآستین شما تنگ تر باشد، لباس شما رسمی تر است. اگر می خواهید استایل غیر رسمی داشته باشید، یقه و انتهای آستین کمی گشاد را انتخاب کنید که ظاهر رسمی را ترک کند.یقه های کاغذی انواع مختلفی دارند که باید با توجه به سایز گردن خود انتخاب کنید. انتهای آستین نباید خیلی گشاد، تنگ یا خیلی گشاد باشد که از مچ جدا شده و روی بازو بیفتد. آستین ها باید طوری باشند که بتوانید به راحتی با دستان خود حرکات را انجام دهید.

کیفیت دوخت
نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که دوخت کاغذ از کیفیت خوبی برخوردار بوده و به خوبی روی بدنه می خورد. یک دوخت خوب نباید با گذشت زمان کمرنگ شود یا شکل کاغذ را تغییر دهد. کاغذ را از جایی بخرید که کیفیت دوخت آن تضمین شده باشد.

متناسب با فرم بدن
فراموش نکنید که قبل از انتخاب و خرید فرم بدن خود را بشناسید و بدانید شکل شما در کدام دسته سیب، گلابی، ساعت شنی، مستطیل و مثلث است. اگر پیراهنی متناسب با اندام خود انتخاب نکنید، نمی توانید به استایلی که می خواهید برسید. اگر اندامی به شکل سیب دارید، پیراهنی با کمر پهن بخرید. اگر گلابی شکل باشد، قسمت بالای بدن تنگ و قسمت پایین پهن است. اگر ساعت شنی هستید، شانه ها و باسن شما باید شل و پهن باشد. اگر بدن شما مستطیل شکل است از کاغذ با سیب روی شانه استفاده کنید و اگر بدنه مثلثی دارید کاغذ جاذب بخرید.