مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

راهنمای خرید کابینت آشپزخانه

  

نکات مهم در هنگام تعیین قیمت کابینت و تحویل کار

مطمئن شدن از کیفیت کار.


توافق در مورد مدت زمان و هزینه اجرا و نصب و اجرای قسمت های باقی مانده.


اطمینان از اینکه آیا تاج، پاخور و زیر چراغ دارد و یا اینکه هزینه ای جدا لازم دارد.


در مورد رنگ های طرح تان مطمئن شوید که موجود هستند.


قیمت کابینت چوبی

قیمت کابینت چوبی با توجه به جنس آن به طور کلی از همه‌ی انواع کابینت آشپزخانه گران تر خواهد بوداما به دلیل زیبایی، کیفیت و عمر بالاتر نسبت به دیگر انواع کابینت همواره مورد توجه مشتریان سامان چوب بوده است.

  ادامه مطلب ...

درآمد شغل کابینت سازی در ایران

تفاوت (مزایا و معایب) کابینت پیش ساخته و سفارشی
قیمت:
از نظر قیمت کابینت آماده یا همان پیش ساخته؛ هزینه کمتری به نسبت نوع سفارشی دارد. این تفاوت بستگی به کیفیت کار دارد و به سلیقه و نظر مشتری مرتبط می باشد. در دنیای شلوغ شهری بنظر می آید که کابینت های آماده به نسبت سفارشی؛ می توانند گزینه مناسبتری باشند.

زمان:
زمان تحویل کابینت های سفارشی؛ به قدری سریع است که در برخی موارد تنها کافی است مشتری مدل و طرح خودش را انتخاب کند و در اسرع وقت تحویل بگیرد. پس اگر زمان برای تان خیلی مهم است؛ بهترین گزینه همین نوع است.

سفارشی بودن طرح و اندازه:
در کابینت های سفارشی؛ مشتری خودش طرح، رنگ و اندازه را اعلام می کند و کابینت ها را بر اساس نیاز و فضاهای خالی آشپزخانه اش می چیند. در نوع آماده، قابلیت سفارشی سازی وجود ندارد ولی این مساله نیز قابل حل می باشد و ما کابینت های آماده را در کنار سفارشی به مشتری تحویل می دهیم. به این صورت که مشتری قسمت های اصلی آشپزخانه را با کابینت آماده پر می کند و فضاهای خیلی با اندازه های غیر استاندارد را سفارش ساخت می دهد.
 
ادامه مطلب ...

چگونه یک کابینت ساز موفق شویم؟

آیا از آموزش کابینت ام دی اف در کشورهای دیگر کاربرد دارد؟

بله. در اکثر کشورهای پیشرفته مثل ژاپن، کانادا و کشورهای اروپایی از ام دی اف برای کابینت استفاده می شود.


سوالات متداول آموزش کابینت سازی

برای یادگیری کابینت سازی باید چیکار کنم؟

اگر هیچ چیزی از کابینت سازی mdf نمی دانید در ابتدا با بدون هیچ هزینه خلاصه کتاب آموزش کابینت سازی را از سایت سامان چوب دانلود کنید و اطلاعات ابتدایی را کسب کنید و سپس برای یادگیری بیشتر پکیج آموزش کابینت سازی را تهیه کنید و بعد در صورت نیاز دوره حضوری را می توانید شرکت کنید.

  ادامه مطلب ...

اندازه گیری کابینت

اندازه گیری کابینت یکی از کارهای مهم و پایه ای در ساخت کابینت آشپزخانه است که دقت عمل و رعایت نکات اصولی در آن به بهتر شدن طرح نهایی و رضایت مشتری می انجامد. در این ویدیو با اصول صحیح اندازه گیری کابینت آشپزخانه آشنا می شوید و با نحوه ی کشیدن پلان آشپزخانه، جاگذاری تاسیسات مانند فاضلاب و لوله ی گاز و لوله ی هود آشنا خواهید شد.

یک نقشه کابینت خوب اول با اندازه گیری دقیق شروع میشود. فرقی نمیکند شما خودتان میخواهید انجامش بدهید یا یک متخصص بیاورید. اندازه گیری فضا کار ساده ای نیست. از حفظ جایگاه لوازم خانگی اصلی تا علامت گذاری محدودیت ها، گام های مهمی برای رعایت کردن وجود دارد..

صرفا دانستن اندازه کابینت های قبلی آشپزخانه برای دانستن ابعاد کابینت های جدید، ابعاد فضا برای طرح جدید کابینت را ارائه نمی دهد. اندازه گیری دقیق و کشیدن پلان فضا در سفارش، نصب، و کارایی کمک میکند و آشپزخانه را برای نصب آماده می کند.

برای صرفه جویی در زمان و سردرگمی ما یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه اندازه گیری برای کابینت نوشتیم که از صفر تا صد کار را به شما توضیح میدهد.

  ادامه مطلب ...

استاندارد اندازه گیری کابینت

مرجع تخصصی آموزش کابینت سازی ایران

شاید شما هم مثل دیگر علاقه‌مندان به آموزش کابینت سازی دنبال بهترین پاسخ برای این سوالات باشید:


چگونه کابینت ساز شوم؟ درآمد شغل کابینت سازی چقدر است؟


بهترین روش آموزش کابینت سازی چیست؟ بهترین کلاس کابینت ام دی اف کجا برگزار می‌شود؟ پکیج آموزشی را بخریم یا در کلاس حضوری شرکت کنیم؟ بهترین سایت آموزش کابینت کدام است؟ آیا کتاب کابینت سازی هم وجود دارد؟

ممکن است سؤالات بالا و ده‌ها سؤال دیگر مسیر کابینت سازی را برای شما مه ‌آلود کرده باشند.پاسخ جامع و کاربردی همه این سوالات را با استفاده از خدمات رایگان و ویدیوهای آموزشی کاملا رایگان ما در سامان چوب دریافت می کنید.بریم سراغش توضیحات اصلی آموزش کابینت سازی ام دی اف

آموزش کابینت سازی با استفاده کتاب و فیلم کابینت سازی

  ادامه مطلب ...