مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

راهنمای خرید کابینت آشپزخانه

  

نکات مهم در هنگام تعیین قیمت کابینت و تحویل کار

مطمئن شدن از کیفیت کار.


توافق در مورد مدت زمان و هزینه اجرا و نصب و اجرای قسمت های باقی مانده.


اطمینان از اینکه آیا تاج، پاخور و زیر چراغ دارد و یا اینکه هزینه ای جدا لازم دارد.


در مورد رنگ های طرح تان مطمئن شوید که موجود هستند.


قیمت کابینت چوبی

قیمت کابینت چوبی با توجه به جنس آن به طور کلی از همه‌ی انواع کابینت آشپزخانه گران تر خواهد بوداما به دلیل زیبایی، کیفیت و عمر بالاتر نسبت به دیگر انواع کابینت همواره مورد توجه مشتریان سامان چوب بوده است.

  برای تعین قیمت کابینت چوب جنس و نوع چوب به کار رفته در آن بسیار موثر بوده و می‌تواند تفاوت زیادی را در قیمت گذاری کابینت ایجاد کند. چون گاهی اوقات ممکن است فقط از روکش چوب در ساخت کابینت آشپزخانه استفاده شود و یا اینکه از کابینت‌های ام دی اف با روکش انواع چوب‌های طبیعی استفاده می‌شود.


البته در ساخت کابینت چوبی دوعامل موثر دیگر برای تعین قیمت کابینت وجود دارد این است که شما چه طرح‌هایی را برای منبت کاری روی درب‌های کابینت خود انتخاب کنید، و دیگر عامل مهم نوع رنگ بکار رفته روی چوب کایبنت خواهد بود،که می‌تواند از لحاظ محافظت و یا زیبایی روی چوی بکار رفته باشد که در قیمت نهایی کابینت چوبی تاثیر گذار است.


قیمت کابینت زمینی

کابینت هم مانند هر سازه ای استاندارد های خاص خودش را دارد. سایز استاندارد کابینت های زمینی، 72 سانتی متر ارتفاع و 55 سانتی متر عمق می باشد. (این عدد با وجود پایه و صفحه به 90 سانتی متر هم می‌رسد، اما ارتفاع یونیت کابینت زمینی ۷۲ است)


نوع دیگری از کابینت های زمینی، کابینت های سوپرمارکت یا ایستاده هستند با ابعادی به صورت زیر:

عمق آن ها بیشتر از 55 سانتی متر و ارتفاع 240 سانتی متر

این کابینت ها به هنگام قیمت گذاری در دسته ی کابینت های زمینی قرار می گیرند و ضریب آن از جدول کابینت زمینی تبعیت می کنند.


قیمت کابینت دیواری

کابینت دیواری یا هوایی، ارتفاعی برابر 70 سانتی متر و عمق 30 سانتی متر دارند. اگر ابعاد کابینت شما از ابعاد ذکر شده در بالا کمتر باشد، قیمت آن با ضریب یک محاسبه می شود و در حالت دیگر، اگر ابعاد آن ها بیشتر از این محدوده باشد در دسته کابینت های غیر استاندارد قرار گرفته و شامل ضرایبی خواهد شد.


قیمت درب نمای کابینت

وقتی می گوییم یک متر کابینت منظور یک متر کابینت دیواری یا زمینی شامل دو عدد دیواره، درب، کف و تاق است. جنس دیواره ها، کف و تاق کابینت شما، عموما ام دی اف است و درب کابینت ها را نیز مطابق با سلیقه خودتان انتخاب می کنید. اما قسمت هایی بین کابینت ها وجود دارد که کاملا مشخص هستند و باید از جنس درب کابینت های شما باشند تا از زیبایی آشپزخانه کم نکنند.


یعنی یک بار دیواره سفید رنگ یونیت قرار می گیرد و بعد از آن دیواره دیگری همرنگ درب های کابینت که به آن درب نما می گویند روی کار قرار می گیرد. برای مثال کاور دور هود، کاور دور یخچال، پشت اوپن یا جزیره که ممکن است از پذیرایی و نشیمن دید داشته باشند، درب نما محسوب می شوند.

مقاله اصلی  راهنمای خرید کابینت آشپزخانه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد