مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

کابینت پی وی سی چیست؟ (مزایا ، معایب ، قیمت ، عملکرد)

کابینت پی وی سی چیست؟

هنگام ساخت کابینت می توان گفت که از مواد مورد استفاده برای بدنه و درها بسیار مهم و عامل اصلی در ساخت است. موادی که برای ساخت آنها استفاده می شود باید در معرض رطوبت و رطوبت آشپزخانه ، لکه های روغن و مواد اسیدی و همچنین دما و عایق قرار گیرند. کابینت های پی وی سی کابینت های پی وی سی انواع خاصی از کابینت ها هستند که برای ساخت خود از مواد پلیمری پی وی سی استفاده می کنند و ساختاری پلاستیکی مانند دارند. به دلیل ساختار پلاستیکی این کابینت ها کاملاً مقاوم در برابر رطوبت و ماندگاری بالایی دارند.

از دیگر ویژگی های این کابینت ها می توان به ضربه و ضد خش بودن بالا اشاره کرد که شرایط را برای استفاده از آنها به عنوان صفحه در کابینت ایجاد می کند. البته دستیابی به تمام مزایا و معایب کابینت های پی وی سی تنها در صورتی امکان پذیر است که ضخامت میزها 1.5-2 سانتی متر باشد و اجرای آن استاندارد باشد.

  ادامه مطلب ...

معرفی کار برش کار کابینت و دکوراسیون داخلی

آشنایی با کار برش کابینت و دکوراسیون داخلی
این مشاغل با ارائه خدمات در ساخت کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک ، کمد ، قفسه کتاب ، تختخواب تاشو ، قفسه کفش ، کمد لباس ، کف پارکت ، کناف سقف ، کاغذ دیواری و ... و انجام سفارشات مشتریان پرداخت می شود.
ساخت کابینت یکی از پردرآمدترین مشاغل با حاشیه سود بسیار خوب است.
این شغل علاوه بر سودآوری بالا ، از چالش های قابل توجهی نیز رنج می برد که در بخش بعدی به آنها خواهیم پرداخت.
میزان سرمایه مورد نیاز برای این شغل بسته به اهداف کاری شما می تواند از سرمایه بسیار کم تا بسیار زیاد باشد.
 در ابتدا شخص باید به دنبال یادگیری این حرفه باشد و آن را بیاموزد برای این کار باید در دوره طراحی کابینت با 3dmax ثبتنام کند و تمامی مراحل را بگذارند و مهارت های لازم را کسب نماید
 کارگاه نجاری
سرمایه لازم برای شروع کار در زمینه تولید مبلمان و دکوراسیون داخلی
همانطور که هنگام توصیف کار کابینه سازی اشاره کردیم ، سرمایه مورد نیاز برای این کار می تواند بسیار کم یا بسیار زیاد باشد و به بسیاری از عوامل زیر بستگی دارد.
انجام سفارشات اتمام داخلی در محل و بازاریابی بر اساس خدمات نصب و اتمام کابینت (با حداقل سرمایه).
راه اندازی یک کارگاه فیزیکی کوچک فقط برای گرفتن سفارش و مونتاژ کابینت (سرمایه کم تا متوسط)
ایجاد یک فروشگاه نجاری تمام عیار با تمام تجهیزات و تجهیزات لازم (سرمایه بالا)
سازماندهی کارگاه های فردی و چندین نمایشگاه در منطقه کار (سرمایه بیش از حد)
 ج: سرمایه لازم برای شروع با حداقل سرمایه
به عنوان بخشی از این سیاست کاری ، امکان همکاری با کارگاه های تولیدی و نجاری و کسب درآمد از این کار در ارتباط با خدمات نصب برای این سرمایه گذاران وجود دارد.
ابزار مورد نیاز برای ساخت کابینت با استفاده از این روش توسط کارگاه تخصصی شما تهیه می شود که در این صورت طبق توافق طرفین درصدی از هزینه نصب پس داده می شود.
درآمد حاصل از این طریق بسیار کمتر از مبلغی است که می توانید با ارائه خدمات مستقل به مشتری خود بدست آورید ، اما بدون هیچ گونه سرمایه گذاری می توانید شغل خود را بدست آورید.
انعطاف پذیری بالای این روش کار بسیار عالی است و با کسب و کار راکد تزئینات داخلی ، می توان شغل دیگری را پیدا کرد و یا اقدامی انجام داد و در کنار سایر مشاغل از آن درآمد کسب کرد.
سرمایه مورد نیاز
مدیریت چابک با استفاده از رویکرد اسکرام (درس آنلاین)
مدیریت چابک با استفاده از رویکرد اسکرام (درس آنلاین)
چشم انداز
ectanno-logo-sign
تبلیغ کردن
ابزار مونتاژ مورد نیاز برای ساخت کابینه
اگر نمی خواهید فروشگاه یا کارگاهی باز کنید و به صورت نیمه وقت در آن شغل کار کنید ، به ابزارهای زیر احتیاج دارید:
تانکر بادی کوچک قابل حمل
دستگاه حفاری و سر مته در اندازه های مختلف برای حفاری.
پیچ گوشتی بی سیم یا بی سیم.
اره زنانه یا زنانه فارسی
اره و تیغه های منطبق
ردیف گیره های نگهدارنده
مرحله
به دلیل نوسانات ارزی و واردات این تجهیزات ، به سرمایه ای به مبلغ 5 تا 15 میلیون تومان نیاز خواهید داشت.
تجهیزات ضروری و مقرون به صرفه
دستگاه برش MDF یا ریموت کنترل: این دستگاه اندازه ها و انواع مختلفی را تولید می کند ، اما به دلیل ماهیت تجارت و اندازه ورق MDF ، بزرگترین اندازه در این کار که 3.80 متر است ، باید استفاده شود. استفاده کنید.
دستگاه مکش دو طرفه: این ابزار برای برش مکش یا از بین بردن خاک اره تولید شده توسط دستگاه لازم است و قیمت آن بسته به ظرفیت متفاوت است.
دستگاه چسباندن پی وی سی Edge: یکی از گرانترین تجهیزات برای شروع این کار دستگاه چسباندن لبه است. قیمت با مارک متفاوت است و کارایی آن با تعداد ایستگاه متفاوت است. قیمت شروع این دستگاه ها 85 میلیون تومان به بالا است.
تجهیزات کمپرسور هوا: این تجهیزات برای تولید باد برای مکیدن قطعات چوب و PVC و اتصال به تجهیزات جاروبرقی لازم است و باید از نسخه صنعتی و حجیم آن استفاده شود.
دستگاه جک پالت: باید کاغذ برش خورده را در سطح کارگاه حرکت دهید.
ب) تجهیزات گران قیمت:
1-دستگاه برش اتوماتیک: این دستگاه با دقت بسیار بالا و سرعت فوق العاده بالا ، روند برش برد MDF را بر اساس فناوری لیزر به طور خودکار اجرا می کند. اگر در بازاریابی و سفارش اطمینان دارید ، خرید این دستگاه از نظر اقتصادی منطقی است.
2- دستگاه برش و حکاکی CNC: این دستگاه می تواند با حکاکی و برش مخصوص روی کاغذ بازار کار بسیار سودآوری را برای شما ایجاد کند.
3-دستگاه وکیوم چوب: این دستگاه در تشکیل پوسته پلاستیکی روی سطح چوب بسیار مثر است.در زمینه های ضد سرقت درب ها ، کابینت ها و فیلم های کلاسیک ، لوازم لولایی چوبی ، سرویس خواب و غیره م andثر است و سطح قیمت بالایی دارد. همچنین دارد.

What is a high glass cabinet?

کابینت یکی از تجهیزات لازم در هر آشپزخانه است. این دستگاه های ضروری علاوه بر کارایی ، ظاهری شیک و جذاب به فضای آشپزخانه نیز وارد می کنند و در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شوند. اگر به آشپزخانه های مدرن امروزی نگاه کنید ، متوجه خواهید شد که این عنصر اساسی در فضاهای آنها بیش از پیش اهمیت پیدا می کند. در واقع مهمترین عاملی که در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه نقش حیاتی دارد کابینت است ، زیرا نه تنها می توان برای نظم و قرار دادن انواع ظروف و ظروف از آن استفاده کرد بلکه می تواند به فضا شکل تزئینی ببخشد. .


 اگر از یک طراح داخلی بخواهید طراحی کابینت شما را انجام دهد ، او قطعاً مواد مختلف ساختاری از جمله فلز ، تخته فیبر با تراکم متوسط ​​، ملامین ، شیشه درجه یک ، چوب ، شیشه و غیره را در اختیار شما قرار می دهد ، هر ماده مزایای منحصر به فرد خود را دارد ، و آنها اثرات مختلفی ایجاد کردند. کابینت های تمام چوبی که به آن کابینت های ممبران نیز گفته می شود ، هم اکنون در طراحی خانه های لوکس ظاهر می شود ، آنها از چوب طبیعی ساخته شده و از زیبایی خاصی برخوردار نیستند ، گرما و صمیمیت را به فضا می آورند ، اما گران هستند. آن را بالاتر از کابینت های معمولی طراحی و تولید کنید. به همین دلیل ، بیشتر مردم ترجیح می دهند از کابینت های ام دی اف استفاده کنند زیرا نه تنها در طرح ها ، رنگ ها و روکش های مختلف موجود هستند بلکه مقرون به صرفه تر از مدل های دیگر هستند.


خواندن! مزایا و معایب کابینت های شیشه سفید


در حال حاضر کابینت های MDF مورد توجه بیشتر مردم قرار گرفته و بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داده اند. MDF از ضایعات یکبار مصرف چوب ساخته شده و عملکرد و عملکرد بهتری نسبت به چوب طبیعی دارد. همانطور که در مقاله سازنده قبلی ذکر شد ، انواع کابینت ها و درب آنها معرفی شده است. انواع مختلفی از پوشش ها برای کابینت های MDF وجود دارد که در میان آنها پوشش های شیشه ای محبوبیت بیشتری دارند. این کابینت ظاهری متفاوت دارد و همه مخاطبان را خیره می کند. در طراحی آشپزخانه امروز ، شیشه هایلایت اولین انتخاب است و همچنین مناسب ترین سبک برای همه است.


مزایای کابینت های شیشه ای بلند


    هایگلاس نوعی تخته فیبر با تراکم متوسط ​​و دارای پوشش پلکسی گلاس است که پلاستیکی با ظاهری شفاف مانند شیشه است.


    این ماده از شیشه سبکتر است اما قویتر می شود.

    کابینت های ساخته شده از هایگلاس ظاهری مد روز دارند و باعث زیبایی ظاهری آشپزخانه می شوند.

    مهمترین مسئله در طراحی داخلی ، روشنایی فضا است. کابینت شیشه ای بلند دارای یک سطح براق شیشه ای است و منبع نور آشپزخانه محسوب می شود. سطح این کابینت نور را منعکس می کند و فضای آشپزخانه را روشن تر می کند. در طول روز می توان از خواص صیقلی و انعکاسی کابینت های بلند شیشه ای برای روشنایی فضای آشپزخانه با نور طبیعی استفاده کرد.

    کابینت های شیشه ای مقرون به صرفه هستند ، بنابراین می توانید با اطمینان خرید کنید.

    کابینت شیشه ای بلند دارای ظاهری ساده است که نمادی از دکوراسیون مدرن است. این کابینت ها ساده هستند ، اما دارای رنگ های متنوعی هستند و به راحتی می توان آنها را با دکوراسیون دلخواه مطابقت داد.

    سطوح صاف و براق این کابینت ها باعث تمیز شدن آسان آنها شده و به راحتی با پارچه مرطوب تمیز می شوند.

معایب کابینت های شیشه ای


    این کابینت دارای سطوح صاف و یکنواخت است و مقاومت در برابر خراش و خراش آن کم است. بنابراین ، هنگام سرویس دهی باید دقت شود.

    لایه داخلی آن از MDF خام ساخته شده است که مقاومت لازم در برابر آب و رطوبت را ندارد.

    لبه های این کابینت صاف و تیز است.

نگهداری از کابینت های شیشه ای بلند

همانطور که گفته شد ، این کابینت دارای سطوح صاف ، یکنواخت ، براق و مانند شیشه است بنابراین اثر انگشت ، خراش و خراش بر روی آن به راحتی قابل مشاهده است. از قرار دادن اشیای تیز بر روی سطوح شیشه ای بالا خودداری کنید. لازم به ذکر است که رنگهای شفاف و زیاد شیشه انتخاب مناسبی برای افراد حساس به انگشت است. کابینت های شیشه ای بلند بسیار مقاوم در برابر گرد و غبار و ذرات خاک هستند و اگر لایه ای از خاک روی آنها جمع شود ، با پارچه مرطوب به راحتی تمیز می شوند.

قیمت کابینت های بلند شیشه ای

قیمت کابینت های شیشه ای بلند بسته به کیفیت ورق های بلند شیشه ای که در ساخت آنها به کار رفته متفاوت است. البته ورق های با کیفیت بالاتر گران ترند و محصولات بادوام تری را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

تاریخچه مدل سازی سه بعدی

اولین مدل های سه بعدی در دهه 1960 ساخته شد. در آن زمان ، فقط آن دسته از متخصصان مهندسین رایانه و اتوماسیون که کار و مدل سازی اعداد و مجموعه داده ها را در مدل سازی سه بعدی انجام می دادند.


ایوان ساترلند ، پیشگام گرافیک های سه بعدی ، خالق Sketchpad است. این نرم افزار انقلابی به ایجاد اولین شی 3D سه بعدی کمک کرد - امروزه 3D به لطف Sketchpad به لطف آن کمک می کند. ساترلند و شریک زندگی اش دیوید ایوانز در اولین بخش فناوری کامپیوتر در دانشگاه یوتا فارغ التحصیل شده اند. آنها تعداد زیادی از متخصصان با استعداد را از سراسر کشور جذب کردند که به توسعه صنعت کمک کردند. ادوین کتمل ، مدیر استودیوی انیمیشن سازی پیکسار و استودیوی انیمیشن سازی والت دیزنی ، یک مربی ساترلند است.

ساترلند و ایوانز اولین شرکت طراحی سه بعدی را در سال 1969 افتتاح کردند و نام آن را "ایوانز و ساترلند" گذاشتند. در ابتدا ، از مدل ها و سرگرمی های سه بعدی به طور گسترده ای در تلویزیون و تبلیغات استفاده می شد ، اما با گذشت زمان ، حضور آن در سایر زمینه های زندگی به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

نحوه ساخت مدل های سه بعدی

یک شبیه سازی می تواند به صورت خودکار (با استفاده از اسکنر سه بعدی) یا هر دو به صورت دستی توسط دستگاه 3D (با استفاده از برنامه نویسان رایانه) انجام شود. مدلسازی سه بعدی اغلب به فرایندی اطلاق می شود که طراح از یک برنامه برای ایجاد تصویر سه بعدی استفاده می کند - در این حالت ، این کلمه به تصاویر عددی اشاره دارد.

روش های دیگری برای دانلود مدل های سه بعدی ایرانی  وجود دارد ، به عنوان مثال ، شما فقط می توانید پروژه را از سایت iDeveloper بارگیری و استفاده کنید.

مدل سه بعدی چیست؟

امروزه برای ارائه بهتر ایده ها و طرح ها ، به ویژه در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی ، لازم است که طرح های خود را به صورت سه بعدی و مشابه واقعیت ارائه دهید. اما در برخی موارد ، ممکن است لازم باشد برنامه خود را در اسرع وقت ارائه دهید. در این حالت مبلمان ، درها ، لوسترها و ... فکر می کنید چه مدت طول می کشد تا طراحی شود؟ آیا بهتر نیست با استفاده از مدل های 3D 3D یا همان کار سرعت خود را افزایش دهید؟

این مدل های سه بعدی آماده با زمان کافی و دقت بسیار زیاد طراحی و اجرا می شوند. همچنین ، تنوع بسیار بالایی در هر مدل دیده می شود. بنابراین می توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. بنابراین ، علاوه بر اینکه طرح خود را به واقعیت تبدیل کرده اید ، می توانید سرعت کار خود را نیز تسریع کنید.


طراحان اقلام تمام شده کوچکترین جزئیات را نیز بررسی کردند. به عنوان مثال ، در طراحی آشپزخانه ، اجاق های مایکروویو ، یخچال ، ظروف و ... این می تواند طراحی شما را به واقعیت نزدیک کند. تنوع اشیا در مدلهای مختلف بسیار زیاد است. در مرحله بعدی ، ما در برنامه معماری به برخی از مدلهای سه بعدی آماده اشاره خواهیم کرد.


از موارد آماده می توان به راحتی در مدل های مختلف استفاده کرد. مثالها شامل موارد زیر است. طراحی کامل آشپزخانه ، مبلمان اداری ، انواع میز ، صندلی و مبلمان ، لوستر ، طرح حمام کامل و توالت ، درها و پنجره های مختلف ، انواع مختلف تخت ، لباس های مختلف ، تختخواب ، پرده های مختلف ، مدل های مختلف مورد نیاز در فروشگاه انواع مدل ها و انواع دکوراسیون های مورد نیاز اتاق کودک نمونه ای از وسایل آماده است.


همچنین برای تکمیل طراحی ، نمایش جزئیات و موارد کوچک از مدل های آماده استفاده شده است. انواع آن شامل گل و گیاه ، لوازم صوتی و تصویری ، قاب های مجسمه سازی و عکس ، فرش ، کاغذ دیواری ، کمد ، کف پارکت ، مواد آرایشی رومیزی ، پله و راه آهن ، طرح در و ...