مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

استایل شخصی چیست؟

اگر بخواهیم سبک شخصی را به طور کلی تعریف کنیم، سبک شخصی روشی منحصر به فرد است که همه برای بیان حالات و حالات خود از آن استفاده می کنند. هم در دنیای مد و هم در دنیای هنرهای هفتگانه، مردم راه هایی را برای بیان آنچه در ذهن خود دارند انتخاب می کنند. استایل شخصی به ظاهر و پوشش شما محدود نمی شود. سبک شخصی تمام جنبه های زندگی شما را پوشش می دهد. به عنوان مثال، چه نوع موسیقی گوش می دهید، چه غذاهایی را دوست دارید، چه کتاب هایی را ترجیح می دهید و بسیاری دیگر.

نکات مهم در ساخت استایل شخصی زنانه جذاب

در دنیای مد، استایل شخصی به طرز لباس پوشیدن شما اشاره دارد. چه رنگ هایی را انتخاب می کنید، از چه اکسسوری هایی استفاده می کنید و چه نوع وسایلی را با یکدیگر ترکیب می کنید.


با این تعاریف، به تعداد افراد روی کره زمین، سبک های شخصی وجود دارد. حتی با وجود شباهت های ظاهری در نحوه لباس پوشیدن، باز هم هر فردی در جزئیات پوشش و رفتار خود تفاوت های زیادی با دیگران دارد و این همان مفهوم استایل شخصی است.


سبک شخصی مفهومی بی نهایت و بسیار گسترده است. یک فرد می تواند بسیار شیک پوش باشد اما از روند مد پیروی نمی کند، اما اصول زیبایی شناسی خاص خود را دارد.در واقع وقتی استایل شخصی خود را بر اساس سلیقه و روحیه خود برای خود تعریف می کنید، اصول لباس پوشیدن را مشخص می کنید که احساس خوبی به شما می دهد.

پیدا کردن استایل خود چیزی نیست که بتوان یک شبه انجام داد، اما استراتژی هایی وجود دارد که به شما کمک می کند استایل شخصی خود را تعیین کنید و بدانید چه نوع لباس هایی برای شما خوب به نظر می رسند. در زیر این استراتژی ها را با هم مرور می کنیم.


1. کمد لباس خود را بررسی کنید

به کمد خود بروید و لباسی را که بیشتر دوست دارید پیدا کنید. لباس هایی که با پوشیدن آنها احساس بهتری به شما دست می دهد. این اقلام را از کمد خود بیرون بیاورید، مشخصات آنها را بررسی کنید و ببینید چه چیزی مشترک است. به این فکر کنید که چرا این موارد به شما احساس خوبی می دهند.


2. ببینید چه روندهای مد به شما الهام می بخشد

هنگامی که می خواهید برای گرایش ها و سبک های مختلف مد الهام بگیرید، از خانواده و دوستانی که سبک لباس پوشیدن آنها را تحسین می کنید شروع کنید. زمانی را در رسانه های اجتماعی بگذرانید و ببینید دوستان و افراد مشهور چگونه لباس می پوشند.از لباس‌های غیررسمی مانند تاپ‌های کراپ و چکمه‌های بلند تا کت و شلوارهای رسمی و پیراهن‌های مجلسی.


وبلاگ های زیادی پر از نکات مد و الهام بخش در رسانه های اجتماعی وجود دارد. برخی از وبلاگ نویسان مد را پیدا کنید که سبک آنها را دوست دارید و در آرشیو آنها برای لباس ها و آیتم های مورد علاقه آنها جستجو کنید.


اگر سلبریتی یا اینفلوئنسر هست که استایلش را دوست دارید، سعی کنید استایلیست آن شخص معروف را پیدا کنید و برای الهام گرفتن از این استایلیست ها نگاه کنید. مجلات مد یکی دیگر از منابع عالی هستند. در مورد انواع مختلف استایل ها بیاموزید و آنهایی را که با روحیه و سلیقه شما مطابقت دارند را شناسایی کنید.


سبک های مهم و محبوبی که در دنیای مد وجود دارد می تواند برای شما بسیار الهام بخش باشد. سبک بوهو، سبک مینیمالیستی، سبک قدیمی، سبک تک رنگ، سبک گوتیک و بسیاری از سبک های دیگر. با این سبک ها آشنا شوید و با بررسی اصول آنها، ببینید با کدام سبک ها بیشتر ارتباط دارید و از آنها الهام بگیرید.


3. مجموعه ای از عکس های مد ایجاد کنید.

پوشه ای برای جمع آوری تصاویر مد روز در تلفن همراه یا لپ تاپ خود ایجاد کنید.در این پوشه، تمام تصاویری که به شما الهام می‌دهند را جمع‌آوری کنید. پینترست یک مثال عالی برای شماست. می توانید سبک ها و آیتم هایی را که دوست دارید جستجو کنید و در این شبکه اجتماعی الهام بگیرید و آنها را ذخیره کنید. الهام گرفتن از تصاویر حس خوب، یافتن سبک شخصی شما را آسان تر می کند. به عنوان مثال، اگر ترکیب تاپ گیپور و شلوار جین را دوست دارید، می توانید تاپ گیپور و ست شلوار جین را جزو لباس های مورد علاقه خود قرار دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد