مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

دانلود جدول برنامه ریزی ماهانه word

برنامه ریزهای ماهانه در قالب های مختلف (PDF یا دیجیتال) توسط بسیاری از افراد موفق به عنوان ابزاری مفید و کاربردی برای ردیابی اهداف روزانه، شخصی، کاری، تحصیلی و مالی استفاده می شود.

شما می توانید پس انداز و درآمد ماهانه خود را با برنامه ریز زندگی ماهانه نظارت کنید. به طور کلی، برنامه ریزان ماهانه را می توان برای اهداف مختلف متنی طولانی مدت و مدیریت زمان استفاده کرد.

تاکنون، مقالات و ویدیوهای زیادی در مورد نحوه برنامه ریزی و تعیین اهداف و همچنین مدیریت زمان با شما به اشتراک گذاشته ایم. اکنون زمان معرفی ابزارهایی برای برنامه ریزی و انضباط شخصی است.

برخی از ابزارهای برنامه ریزی دیجیتال معروف و پرکاربرد عبارتند از: Evernote، OneNote، Todoist.

 

 در این میان، برخی از دوستان سیمینه همچنان به اندازه ما علاقه مند هستند که کار و فعالیت خود را در قالب کاغذی سنتی ثبت کنند. از این رو سعی کرده ایم چک لیست های مفید و پرکاربردی را برای اعضای تیم سیمینه ارائه کنیم.


در زیر لینک دانلود pdf برنامه ریز ماهانه را آماده کرده ایم.دانلود نسخه پی دی اف برنامه ریز ماهانه


ما همچنین از این جدول برای تنظیم رویدادهای ماهانه و نصب روی میز یا تخته سیاه استفاده می کنیم. همیشه آن را در جایی می بینیم و می دانیم در کجای برنامه قرار داریم و چقدر به اهدافی که در یک ماه تعیین کرده ایم نزدیک هستیم.


امیدواریم استفاده از این فرم برای شما و ما مفید باشد و نهایت استفاده را ببرید.


دانلود ماهانه برنامه ریز word

در برنامه ریز ماهانه، می توانید لیستی از زمان تکمیل وظایف، اهداف و رویدادها را فهرست کنید. این برنامه ها را به عنوان اجرای کوتاه مدت، میان مدت یا بلند مدت تعیین کنید.


برخی از اهداف در همان ماه محقق می شوند، برخی دیگر زمان بیشتری می برد. شما می توانید همه اینها را در یک جدول زمانی پایه مدولار مشخص کنید.


در عین حال، برخی از افراد تمایل دارند تا با توجه به شرایط، علایق و استعدادهای خود تغییراتی در زمینه های شکلی خود ایجاد کنند. به همین منظور فایل برنامه ریز ماهانه word را نیز آماده کرده ایم که برای دسترسی بهتر لینک زیر را برای دانلود و استفاده شما قرار داده ایم.


http://simineh.com/plannings/monthly-planner

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد