مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

بهترین مدل و طراحی های شومیز و بلوز

در ادامه چند نمونه از بهترین مدل و طراحی های شومیز و بلوز رو با شما به اشتراک می گذاریم؛ هنگام خرید مدل شومیز با تسلط و دقت بیشتری می تونید مدلی که مناسب تون هست رو تهیه کنید.


بلوز زنانه از برند کیکی رایکی

برند کیکی رایکی در سال 1397 متولد شد و طبق سلیقه و نیاز خانم ها و مشتریان ایرانی کار خودش رو آغاز کرد. کیکی رایکی برندی ایرانی است که با استفاده از خلاقیت و ذوق هنر طراحان جوان، تونست خیلی زود جای پای خودش رو محکم کنه.

  بلوز پلنگی سرژه

بلوز و شومیز با طرح پلنگی تقریبا هیچ وقت از مد نمی افته و هر خانم شیک پوشی به یک عدد شومیز یا بلوز پلنگی نیاز داره. تو مهمونی ها، تولدهای دوستانه و دورهمی ها می تونید خیلی راحت شومیز پلنگی رو با شلوار یا با یک دامن تک رنگ ست کنید و بدرخشید.


بلوز پلنگی سرژه


بلوز آستین کوتاه مربعی برند سرژه

برند ایرانی سرژه بلوز آستین کوتاه مربعی را طراحی و تولید کرده تا زمانی که از پوشیدن شومیزهای تکراری با طرح های کلاسیک خسته شدید به سراغ این مدل جذاب بیایید. برند سرژه از طراحان خلاق و جوان استفاده کرده و طراحی های منحصربفردی را به بازار ارائه میده. این مدل بلوز آستین کوتاه را خیلی راحت می تونید با انواع شلوار زنانه ساده و یا دامن ست کنید.


بلوز مجلسی گیپوری برند فلاویا

پارچه گیپوری در کنار هر مدلی قرار بگیره به کار جذابیت و نمایی بسیار زیبا می بخشد و هیشه برای خود طرفدارانی دارد. پارچه گیپو بیشتر برای طراحی شومیزهای مجلسی استفاده میشه. شومیز مجلسی گیپوری رو با دامن و یا شلوار می تونید بپوشید و البته کفش مجلسی پاشنه با کیف ست را فراموش نکنید.


مدل شومیز راه راه برند آروما

خرید و انتخاب یک شومیز مناسب برای هر رده سنی نیاز به مهارت و دقت کافی داره؛ شما باید به طراحی لباس و همچنین استایلی که می خواهید و ظاهر کژوال آن توجه داشته باشید. مدل شومیز راه راه از برند آروما رو می تونید با یک شلوار جین ست کنید تیپی اسپرت مناسب خانم های جوان رو برای خودتون بسازید.


https://www.shomareh1.com/بخش-اخبار-2/15685-بهترین-مدل-های-شومیز-زنانه?pr=1


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد