مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

Pantone (سیستم تطبیق Pantone) طرح رنگ شاد را برای روند 2021 انتخاب کرد.

این اولین بار است که شرکت استاندارد مدیریت رنگ ، دو رنگ را به جای انتخاب یک رنگ ، به عنوان روند سال در بیست سال گذشته اعلام می کند. ترکیبی از زرد روشن همراه با خاکستری تقریبا خنثی رنگ سال 2021 را تشکیل می دهد.

لاتریس آیزمن ، مدیر اجرایی م theسسه گفت: "پنتون با انتخاب این دو رنگ سعی کرده است نشان دهد که چگونه عناصر مختلف می توانند پیام قدرت و امید را به ما نشان دهند که نمادی از پایداری و انگیزه هستند." همچنین ایده ای را به ما القا می کند که متعلق به یک رنگ یا شخص نیست بلکه متعلق به دنیای ماورای آن است.

آیزمن می افزاید که این طیف رنگی بسیار کاربردی و قابل اعتماد است و در عین حال احساس گرم و مثبتی دارد و به ما حس مقاومت و امید می بخشد. ما به احساساتی مانند تشویق و شادی نیاز داریم که برای انسان بسیار ضروری است و احساسی که این دو رنگ به ما می دهند چیز کمی نیست!

Pantone همچنین این طرح رنگ را برای بسیاری از صنایع مختلف مانند مد و زیبایی ، طراحی داخلی ، بسته بندی و گرافیک چندرسانه ای فراهم کرده است. بنابراین ، دیدن این طیف رنگی در سال جدید بسیار رایج و گسترده خواهد بود.

به دلیل دکوراسیون منزل ، پنتون پیشنهاد می کند از این ترکیب در بسیاری از موارد مانند لوازم تزئینی و پارچه ها نیز استفاده کنید. این موسسه همچنین اضافه می کند که این طرح رنگ بهترین انتخاب برای درب های جلو و عناصر طراحی خانه بیرونی است.

در اینجا چند مثال و ایده در مورد چگونگی ایجاد این دو رنگ در خانه شما ایجاد می کند.

خانواده

توجه به این نکته نیز مهم است که منظور ما این نیست که شما باید لوازم منزل خود را تغییر دهید تا با رنگهایی که هر سال روشن تر می شوند مطابقت داشته باشد. در عوض ، اگر می خواهید انرژی شادتری در خانه شما جریان داشته باشد ، می توانید از عناصر استفاده کنید. برخی از آنها را با این رنگ ها تغییر دهید. تولیدکنندگان لوازم خانگی مطمئناً از این رنگ ها برای نشان دادن محصولات خود استفاده نمی کنند ، اما در سال آینده یافتن لوازم جانبی در این طرح رنگ آسان تر خواهد بود.

لوازم جانبی مانند چهار میز آشپزخانه و صندلی میز ناهار خوری بهترین گزینه برای استفاده از تناژ زرد روشن است. چنین عناصر جزئی با رنگهای کل سال بیشتر دیده می شوند و تغییر آنها در آینده آسان تر است.

تصویر این اتاق ناهار خوری و همچنین تصویر قبلی آشپزخانه ، استفاده از طیف خاکستری را به خوبی به نمایش می گذارد ، که به عنوان یک زمینه خنثی برای بیشتر دیده شدن عناصر زرد عمل می کند.

کابینت آشپزخانه

آشپزخانه ای که ترکیبی از زرد و خاکستری است ، از انرژی و شخصیتی که به فضا آورده شده برخوردار است و همچنین توجه مخاطبان را به خود جلب می کند. در واقع ترکیبات رنگی فوق برای فضاهای مدرن و سنتی بسیار مناسب است.

اگر می خواهید همه عناصر آشپزخانه را با تناژ زرد روشن طراحی کنید ، حتماً از تناژ خاکستری خنثی برای ایجاد تعادل در فضا استفاده کنید. یک خاکستری متوسط ​​کنتراست خوبی را در فضا ایجاد می کند و در رنگ های سفید روشن تر خواهد بود.

این پالت با تابلوهای روکش چوب مطابقت دارد. به عنوان مثال ، کف تناژ بالسا با این دو فضا هماهنگ است و حس زندگی و گرما را به محیط می آورد.

کابینت حمام

البته آشپزخانه شما تنها مکانی نیست که می توان از این ترکیب رنگ استفاده کرد! من استدلال می کنم که حمام یکی از بهترین مکان ها برای تزریق رنگ های زنده است ، زیرا برخلاف اتاق خواب ، آشپزخانه و اتاق نشیمن ، شما زمان بسیار کمی را در آنجا می گذرانید.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، قطعاً این رنگ زنگ های زرد گزینه مناسبی برای استفاده در اتاق خواب شما نیست ، خصوصاً اگر خواب آرام و بدون استرسی می خواهید ، اما تا حمام صبح در حمام شما خواهد بود. یک رنگ بسیار فانتزی است. به بیدار شدن بیشتر ذهن و چشم کمک کنید.

همانطور که در تصاویر مختلف آشپزخانه مشاهده می کنید ، تزریق یک خاکستری با رنگ خاکستری خنثی روی زمین یا در قاب اطراف دیوار به دیده شدن بیشتر رنگ زرد کمک می کند. تغییر کاشی ها در این فضا هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت اما تغییر برخی از عناصر جزئی به بهبود انرژی و هماهنگی عناصر موجود در فضا کمک می کند.

فضای تئاتر

یکی از ساده ترین ، مقرون به صرفه ترین و م mostثرترین روش های تزریق رنگ به محیط مورد نظر ، فضای نمایشگر است (فضای نمایش متفاوت از سایر فضاهای خانه مانند راهروها و دیوارها طراحی شده است). یک منطقه قابل توجهی متفاوت است). مقدار زیادی از زرد روشن می تواند کل فضا را بپوشاند و کمی یکنواخت به نظر برسد ، بنابراین صرف اختصاص بخشی به این رنگ به همراه ترکیبی از خاکستری ها می تواند تصویری بصری قوی به بیننده ایجاد کند.

همه دیوارها

در اینجا مثالی برای افراد علاقه مند به استفاده از انبوهی از رنگ های خنک و فریاد آور آورده شده است! به جای استفاده از قطعات کوچک ، قسمت بزرگی را دقیقاً مانند دیوار نقاشی کنید! عکس این خط نشان می دهد که دو رنگ به خوبی با هم ترکیب شده اند.


همانند مثال ما از حمام ، راهرو مکانی عالی برای بازی با رنگهای جیغ و روشن است ، زیرا یکی از مکانهایی است که ساعتهای طولانی را در آن نمی گذرانیم.

هنگام رنگ آمیزی دیوارها از سقف غافل نشوید! زرد شدن سقف ممکن است باعث شود این بار بیش از حد در چشم بیننده ظاهر شود ، اما به خاطر داشته باشید که استفاده از این رنگ در مکان هایی با ابعاد کوچک و احساس تمیزی نتیجه خوبی خواهد داشت! همچنین در صحنه ها یک دید بصری قوی ایجاد می کند ، زیرا حاوی عناصری نیست که فضا را شلوغ کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد