مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

دکور سرویس بهداشتی را عوض کنید

مرحله شماره 1- کشف هدف خود

به نظر یک سوال ساده می رسد و احتمالاً پاسخ خواهد داد که شما در نظر دارید یک سرویس بهداشتی جدید داشته باشید. اما وقتی تصمیم دارید کاری را انجام دهید که هزینه و زمان زیادی برای شما داشته باشد ، می خواهید این کار را به بهترین شکل انجام دهید.

قبل از شروع به فکر سرویس بهداشتی ایده آل خود باشید. محدودیت های پولی و مکانی را فراموش کنید. تصور کنید که چه می خواهید و هدف شما چیست. بهتر است س yourselfالات زیر را از خود بپرسید.

• آیا حمام استاد است؟ حمام پودری؟ حمام نوزاد؟

• چند بار استفاده می شود؟ و چگونه کار خواهد کرد؟

• چند نفر از آن استفاده می کنند؟

• چه مدت در حمام می گذرانید؟

• روال شما چیست ، فضای فعلی شما چگونه از آن جلوگیری می کند و فضای جدید چگونه می تواند آن را بهبود بخشد؟

چه مدت قصد اقامت در این خانه را دارید؟

با توجه به شرایط پزشکی مانند ضعف بینایی یا آرتروز؟

• آیا دستشویی می خواهید که به راحتی تمیز شود؟

آیا سرویس بهداشتی رویاهای شما شامل دوش بخار یا تلویزیون است؟ همه اینها به شما کمک می کند تا بهترین تصمیم ممکن را بگیرید.

چرا تصمیم به تغییر دکوراسیون حمام خود گرفتید؟

مردم به سه دلیل اصلی این تصمیم را می گیرند. می تواند ترکیبی از این سه دلیل یا هر سه دلیل باشد.

ظاهر را مدرن کنید: اگر از طرح فعلی راضی هستید اما احساس می کنید برای تزئین مجدد سرویس بهداشتی خود فقط باید تازه شوید ، روی انتخاب کابینت ها یا وسایل جدید تمرکز کنید. به قدمت خانه و بازسازی های انجام شده توسط صاحبان قبلی خانه توجه کنید. قرار دادن وسایل جدید در سرویس بهداشتی فرسوده فقط یک مشکل جدی را به تأخیر می اندازد. می توانید صبر کنید تا بتوانید همه کارها را به درستی انجام دهید.

تغییر قیمت برای فروش: اگر قصد دارید برای فروش ملک خود ، سرویس بهداشتی خود را تغییر دهید ، باید سلیقه مشتریان را در نظر بگیرید. با این حال ، پیش بینی آنچه که خریدار معمولی به دنبال آن است دشوار است. می توانید بفهمید که مورد توجه بیشتر صاحبان خانه قرار گرفته است. برای این کار با طراحان داخلی ، دوستان و خانواده در مورد بهترین کارها در منطقه خود صحبت کنید.

• کارایی را بهبود بخشید و از همه فضا استفاده کنید. شاید شما تصمیم گرفته اید که مشخصات حمام را با توجه به نیاز خود بهبود بخشید. ممکن است شما اصلاً نیازی به استفاده از سرویس بهداشتی نداشته باشید و فضای دوش بیشتری بخواهید یا نور خورشید بیشتری بخواهید وارد حمام شود. این سطح از دکوراسیون سرویس بهداشتی به احتمال زیاد فضای سرویس بهداشتی شما را تغییر می دهد یا عناصری را از آن پاک می کند. ممکن است به لوله کشی جدیدی نیاز داشته باشید. این یک حمام کاملا جدید ایجاد می کند.

مرحله 2: تحقیق و بودجه

قبل از انتخاب ، لطفاً آنچه را که توانایی خرید آن را دارید محاسبه کنید. شما توانایی مالی خود را می دانید. بنابراین ، اولین چیزی که باید بدانید هزینه تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی است. طبق تحقیقات ، متوسط ​​هزینه تعویض دکوراسیون سرویس بهداشتی در ایالات متحده در سال 2019 ، 8000 دلار آمریکا بوده است.

بررسی کنید آیا به دنبال تغییرات عمده دکوراسیون هستید. در این حالت برای تغییر دکوراسیون متوسط ​​باید 3000 تا 12000 دلار تغییر دهید ، برای تغییر دکوراسیون متوسط ​​به پیشرفته 12000 دلار به 35000 دلار تغییر دهید و برای تغییر دکوراسیون لوکس 35000 دلار به 100000 دلار یا بیشتر تغییر دهید. بودجه شما باید 10 تا 20 درصد بیشتر از بودجه پیش بینی شده برای تأمین هزینه های پیش بینی نشده ای باشد.

به یاد داشته باشید که آیا می توانید بدون تعویض لوله ها یا سیم کشی های موجود ، تغییرات لازم را ایجاد کنید.

مرحله 3: یک دکوراتور حرفه ای استخدام کنید

در هر قسمت از پروژه خود یک طراح حرفه ای استخدام کنید یا نکنید. اگر می دانید که چه می خواهید و به چه چیزهایی نیاز دارید ، کجا می توانید آن را پیدا کنید و اطمینان دارید که ایده های شما م workثر است ، می توانید مراحل طراحی را برای خود بگذارید.

اما بدانید که یک دکوراتور حرفه ای ممکن است بتواند به چیزهایی فکر کند که شاید فکرش را هم نکرده باشید. مانند قرار دادن خشک کن در سرویس بهداشتی ، افزودن نورگیر یا تنظیم مجدد فضا به روشی سازنده برای به حداکثر رساندن عملکرد و کارایی.

روش های زیادی برای کار با دکوراسیون وجود دارد. برای تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی و یا استفاده از برنامه های طراحی برای پروژه های پیشرفته ، از تزئین کنندگان مشاوره بگیرید. برای پروژه های پیچیده ، بهترین گزینه استفاده از یک طراح حرفه ای است.

مرحله 4: طرح را تغییر دهید

عکس های حمام های مورد علاقه خود را جمع کنید. می توانید عکس هایی مانند طرح ها و سبک ها را جمع آوری کنید ، آنها را ذخیره و سازماندهی کنید و به صورت کتاب درآورید. به عنوان مثال ، ممکن است دوست داشته باشید که چطور دوش و توالت را متناسب با عکس خاصی تنظیم کنید ، اما ممکن است سبک ، رنگ یا مواد آن عکس را دوست نداشته باشید. اگر به نظر نمی رسد حمام رویایی شما در فضای فعلی شما جای بگیرد ، حمام دیگری را که در آن طرف دیوار حمام است ، در نظر بگیرید. آیا می توان از کمد اتاق خواب ، اتاق خواب یا سایر فضای بلااستفاده فضا را سرقت کرد؟

گزینه دیگر در نظر گرفتن نوع فضای ذخیره سازی مورد نیاز سشوار ، کیت اصلاح و ... است. چگونه می توان نور طبیعی بیشتری به دست آورد. یا حتی می توانید وسایل را متناسب با قد خود و همسرتان تنظیم کنید.

مرحله 5: طرح شماتیک را تأیید کنید

در این مرحله ، شما نقشه ها و نقشه های اولیه را مرور می کنید ، طراحی حمام را برنامه ریزی می کنید و اندازه اجزای آن مانند کابینت ها را تعیین می کنید.

نکته ای که باید در این مرحله به خاطر بسپارید کاهش فاصله از عناصر اصلی است. بدست آوردن تصویر کاملی از ظاهر دستشویی از نظر رنگ و مواد.

هنگامی که اندازه ها را تعیین کردید ، می دانید که به چه تعداد متر مربع کاشی نیاز دارید یا مقدار مرمر مورد نظر را می خواهید. شما یا طراح خود می توانید از این اطلاعات برای شروع کار و خرید مواد استفاده کنید.

در صورت نیاز یک پیمانکار را استخدام کنید تا این مرحله را انجام دهد.

مرحله ششم: مواد و رنگها را انتخاب کنید

شما قبلاً برای تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی برنامه ریزی کرده اید و مجموعه ای از عکس های ایده آل خود را ایجاد کرده اید. بنابراین می توانید با الهام از آنها درک کنید که می خواهید فضای شما چگونه به نظر برسد.

اکنون زمان تحقیق در مورد عناصر تشکیل دهنده راجب و مواد آنها فرا رسیده است. شما می توانید با طراح دکوراسیون در این زمینه جلسه خوبی داشته باشید و با توجه به هزینه ای که می توانید برای این کار اختصاص دهید تجهیزات لازم را انتخاب کنید.

مرحله 7: طراحی و ساخته شده است

در این مرحله شما باید مرتباً نقشه های کف ، ارتفاع ، طرح کاشی و سایر نقشه های مربوط به پروژه خود را مرور کنید. برنامه نویسی بیشتر انجام می شود تا اشتباهات کمتری انجام شود.

همچنین می توانید قسمتهای مختلف پروژه را ردیابی کنید. از چه موادی استفاده کنید یا نحوه قرار دادن آنها. اگر چیزی در تصاویر تهیه شده مشخص نیست ، مانند طرح کاشی یا نحوه قرار دادن جزئیات ، نصب کننده در مورد سلیقه خود تصمیم می گیرد. مخصوصاً اگر روز نصب در خانه نباشید.

اگر برای انجام کارهای اجرایی به مجوز نیاز دارید ، اقدامات لازم را انجام دهید.

مرحله 8: قرارداد را ارزیابی کنید

اگر در حال حاضر با یک ویرایشگر کار می کنید ، ممکن است او از متخصصان خبر داشته باشد یا می تواند به شما در یافتن متخصصان مناسب و اطمینان از اینکه آنها افراد مناسب برای انجام کار هستند کمک کند.

همچنین بهتر است کمی در مورد پیشنهادات قرارداد کار بدانید و اجازه ندهید قیمت شما را تحت فشار قرار دهد.

مرحله 9: نصب را برنامه ریزی کنید

همانطور که گفته شد ، روش های زیادی برای بازسازی یا تغییر دکوراسیون در سرویس بهداشتی وجود دارد. بسته به اندازه و دامنه پروژه شما ، این روند بسته به تحقیق ممکن است از 6 هفته تا 8 ماه یا بیشتر طول بکشد. اگرچه در طول پروژه می توان برخی کارها را انجام داد ، اما برنامه شما را بیشتر برای شروع آماده می کند.

قبل از شروع ساخت ، تهیه آخرین جزئیات و سفارش مواد مورد نیاز کار را سریعتر انجام می دهد.

مواردی که باید برنامه ریزی کنید تا زندگی شما قطع نشود عبارتند از:

• کارگران در چه ساعتی حضور خواهند داشت؟

• آیا کسی در محل وجود دارد که به س questionsالات کارگران پاسخ دهد و ساخت و ساز را کنترل کند؟

آیا این پروژه بر برنامه کاری یا سفرهای شما تأثیر دارد؟

• در هنگام ساخت کجا دوش می گیرید؟

• در صورت بروز مشکل ، از خانواده شما چه کسی در دسترس خواهد بود؟

مرحله 10: پس از اتمام کار ، یک لیست کار انجام دهید.

ما به شما توصیه می کنیم تمام رسیدها ، قراردادها ، ضمانت ها و اطلاعات مربوط به محصول را نگه دارید.

ممکن است در هنگام بازسازی مشکلاتی ایجاد شود. این ابزار شکسته ، خراشیده یا از بین رفته است.

اکنون وقت آن است که لیستی از این موارد تهیه کنید و آن را با یک ایمیل رسمی یا غیررسمی برای مدیر ارسال کنید و تاریخی را برای این کار تعیین کنید. پیمانکار احتمالاً باید چندین بار به شما مراجعه کند تا نگرانی های شما را برطرف کند. نگران این موضوع نباشید زیرا قابل پیش بینی نیست.

مرحله یازدهم: تزئین کنید

حمام جدید شما آماده است. اکنون زمان تزئین آن با حوله ، تشک ، ظرف صابون و سایر لوازم جانبی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد