مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

چگونه خانه خود را برای فروش آماده کنیم؟

نکاتی برای تهیه خانه برای فروش آسان

قبل از اینکه در مورد آماده سازی برای فروش سریع خانه صحبت کنید ، به خاطر داشته باشید که به عنوان یک فروشنده ، دو فرصت برای تأثیرگذاری بر خریداران بالقوه دارید. اولین راه این است که چگونه از خانه خود به درستی عکس بگیرید و در سایت های مرتبط با فروش قرار دهید.

دوم این که وقتی خریداران از خانه شما بازدید می کنند ، می توانید از روش ایجاد جذابیت بصری استفاده کنید. روشی که مطمئن می شوید خانه شما بهترین شکل را دارد.

برای خوب و متناسب بودن خانه خود از لیست زیر استفاده کنید.

قبل از مراجعه خریدار ، خانه را طبقه بندی کنید

قبل از مراجعه خریداران سعی کنید خانه خود را تمیز و مرتب نگه دارید. یک خانه تمیز می تواند خریداران را به خود جلب کند. بنابراین چیزهای اضافی را از خانه خارج کرده و به یک انبار منتقل کنید تا خانه بزرگتر جلوه کند. سپس دست خود را به دور خانه بچرخانید و آن را با دقت روشن کنید تا نظم خانه تأثیر مثبتی بر خریدار بگذارد.

اسباب بازی کودک مورد علاقه خود را از زیر دست و پایتان جمع کنید و لباس های شسته شده کثیف را به لباسشویی بیندازید. سرامیک را بکشید تا درخشان شود. فراموش نکنید که پانل ها و لوسترها را تمیز کنید.

تمیز کردن منطقه ورودی

نظر خریدار نیز تحت تأثیر تمیزی اماکن عمومی ، در پارکینگ و ورودی است. اگر در خانه خود باغ یا حیاط دارید به این موضوع توجه کنید. چون اول از همه خریدار وارد باغ و حیاط می شود. بهتر است برگهای خشک را جمع کنید و حیاط را با آب بشویید. یک راه پله ، انبار و راهرو بکشید.

وسایل اضافی را به انبار بردارید

افراد در طی این سالها تعداد زیادی ابزار جمع آوری کرده اند و آنها را برای وابستگی عاطفی یا توانایی استفاده از آنها در آینده نگه داشته اند. با این حال ، اگر بیش از یک سال است که از این دستگاه استفاده نکرده اید ، احتمالاً نیازی به آن نخواهید داشت و بهتر است که به یک انبار اهدا کنید یا کمک های خیریه انجام دهید.

چیدمان کابینت و کابینت

اگر تعداد آنها کم باشد ، خریداران با هرکسی که مناسب به نظر می رسد تماس می گیرند. بنابراین ، چیدمان وسایل در کمد بسیار مهم است. اگر کمد شما به هم ریخته باشد ، حالتان خوب نیست. تمیز نگه داشتن وسایل خود به خریدار سیگنال هایی را نشان می دهد که شما به خوبی از وسایل و احتمالاً خانه خود مراقبت می کنید.

ظروف ادویه و لوبیا را در کمد ها مرتب کرده ، چینی را روی هم چیده و خشک کن را خالی کنید. فنجان ها را در کمد ها بچینید تا متقارن به نظر برسند.

تعمیرات جزئی را انجام دهید

باور کنید یا نه ، خریداران به دلیل عدم خرید کوچکترین نقص ساختمان عذرخواهی می کنند! بنابراین در این مرحله از آماده سازی خانه خود برای فروش ، بهتر است همین حالا شروع کنید و تمام نقایصی را که قبلاً زیر بار بازسازی منزل بر عهده خودتان گذاشته اید ، برطرف کنید. احتمالاً شما در نگاه اول نمی خواهید خانه ای با سرامیک شکسته ، درب شکسته یا شیرهای نشتی ببینید.

خانه را نقاشی کنید

کارشناسان مسکن همچنین می توانند برای آماده سازی برای فروش به خانه شما مراجعه کنند. اگر دیوارها کثیف هستند و خانه به نقاشی یا کاغذ دیواری نیاز دارد ، حتماً این کار را انجام دهید.

البته توجه داشته باشید که رنگ تیره ، چرکی و پوسته پوسته شده ممکن است مانع خرید خانه توسط کسی نشود ، اما خریداران بدون شک هزینه رنگ آمیزی مجدد خانه را محاسبه می کنند و امیدوارند که این هزینه را از قیمت کل خانه کسر کنید. بنابراین حتماً قبل از انجام این عمل با یک متخصص مشورت کنید. می توانید این سرویس را از میزبان بگیرید تا از کیفیت و تحویل به موقع راضی باشید.

خانه را روشن کنید

نور و روشنایی خانه در میزان خرید تأثیر زیادی دارد و یکی از راه های تهیه خانه برای فروش سریع است. اگر تعداد افراد کم باشد ، خریدار ممکن است با همه کسانی که به نظر مناسب می آیند تماس بگیرد. با این حال ، اگر خانه تاریک است و بازدید کنندگان شبانه به خانه می روند ، حتماً لوسترها و چراغ ها را روشن کنید. اگر روز است ، لطفا پرده ها را باز کنید تا خانه تاریک نامرئی شود. هنگامی که برای روشنایی خانه خود پرده رزرو می کنید ، از تمیز بودن پنجره ها اطمینان حاصل کنید. تأثیر نور را فراموش نکنید و بدانید که نور می تواند برای شما معجزه کند.

حمام و آشپزخانه

همچنین هنگام آماده سازی برای فروش سریع خانه ، به حمام و آشپزخانه توجه ویژه داشته باشید. شامپو ، تیغ و سایر مواد آرایشی را جمع آوری کنید. درب توالت را ببندید و موهای باقی مانده روی چاه را بردارید.

در آشپزخانه ، سینک ظرفشویی باید خالی باشد. گاز را پاک کنید و پیشخوان را خالی کنید یا دستگاه را باز کنید. پنجره ها را تمیز و تمیز کنید و در هنگام آفتاب پرده ها را بکشید. زباله ها باید خالی و کابینت ها تمیز و ظروف در جای خود باشند.

سطح نهایی

پشت درب ورودی خانه بایستید و تصور کنید از نظر خریدار خانه شما چه شکلی است. مبلمان را بررسی کرده و وسایل را به گونه ای بچینید که به جذابیت بصری خانه بیفزاید. اطمینان حاصل کنید که پرده ها به هم ریخته نیستند. هنگامی که همه چیز مرتب و منظم بود ، می توانید با خیال راحت از خریداران دعوت کنید که به خانه شما بیایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد