مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

نکاتی برای ایجاد استایل مناسب برای خانم های کوتاه قد

ابتدا باید لباسی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد. لباس افراد کوتاه قد، اعم از زنان و مردان، باید دارای طرح های راه راه عمودی باشد، در این صورت قد آنها بلندتر از آنچه که هستند به نظر می رسد. در انتخاب لباس به سراغ لباس های بزرگ و بزرگ نروید. مدل های خیلی بلند و خیلی پهن اصلا به خانم های قد کوتاه نمی آید. در اینجا به نکات مهمی در هنگام انتخاب اقلام مختلف مانند مانتو و مدل کاغذی اشاره می کنیم تا ظاهری ایده آل برای خانم های کوتاه قد ایجاد کنید.


کت و دامن صحیح چیست؟

مهم ترین و منحصر به فرد ترین نکته ای که در انتخاب مدل کت و دامن باید به آن توجه کنید. رنگ کت و دامن شماست. اگر چاق هستید اما کوتاه قد هستید، پس رنگ های روشن را انتخاب نکنید و به جای آن رنگ های تیره بپوشید. با انتخاب رنگ مناسب، مدل کت و دامن بسیار جذاب و جذابی خواهید ساخت.


موضوع بعدی انتخاب سایز دامن است. پوشیدن دامن های خیلی بلند یا خیلی کوتاه توصیه نمی شود. بهترین اندازه برای دامن های کوتاه بلندی تا زانو است. البته اگر کفش ها کفش های پاشنه بلند با پنجه گرد هستند، به راحتی می توانید مدل های مختلف کت و دامن زنانه را با هم ترکیب کنید.با پوشیدن کفش پاشنه بلند دیگر محدودیتی در انتخاب رنگ و سایز دامن ندارید.

  شلوار مناسب برای خانم های کوتاه قد.

بهترین گزینه برای انتخاب شلوار مدل های باریک و راسته است. شلوار و کیف گشاد برای استایل افراد کوتاه قد مناسب نیست. خوب، از طرفی اگر قد کوتاه و چاق هستید، باید برخلاف این قانون عمل کنید! در این حالت شلوارهای چسبان و جاذب نباید پوشیده شوند و توصیه نمی شود. به دلیل اضافه وزن، اصطکاک بین ران ها بیشتر می شود و شلوار زودتر فرسوده می شود و از نظر مد و لباس جذاب و زیبا به نظر نمی رسد.


در این مورد، شلوارهای مدل مامان و مدل هایی با ساق های گشادتر که به خوبی ساق های چاق را می پوشانند، گزینه های پیشنهادی هستند. گزینه بعدی در انتخاب شلوار که مناسب خانم های قد کوتاه و دارای اضافه وزن است، پوشیدن شلوار پارچه ای است. خانم هایی که اضافه وزن ندارند و فقط کوتاه هستند می توانند مدل های مختلف شلوار جین راسته و دمپایی بپوشند.


آخرین و مهمترین نکته برای انتخاب شلوار مناسب این است که بدانید شلوارهای راه راه عموما شما را قد بلندتر نشان می دهند و شلوارهای مدل بریده ای که در قسمت مچ پا کش دار هستند زیرا مچ پا را از ساق پا و ران جدا می کنند تناسب بهتری به شما می دهند. . .چه نوع روسری انتخاب کنیم؟

عنصر مهم بعدی در مناسب سازی استایل زنانه برای افراد کوتاه قد، توجه به روسری است. بهتر است روسری نه خیلی کوتاه باشد و نه خیلی بلند. بهترین گزینه انتخاب شال به جای روسری است. اما اگر علاقه مند به پوشیدن روسری هستید، مدل هایی را انتخاب کنید که اندازه شانه های شما را زیاد نپوشاند.


اگر شانه ها به شدت پوشانده شوند، اندازه قد به طور پیش فرض کوتاهتر نشان داده می شود و ظاهر و استایل کلی به هم ریخته و نامرتب خواهد بود. در انتخاب رنگ و طرح روسری و شال محدودیتی وجود ندارد و فقط به سایز و عدم پوشش شانه ها توجه کنید.


چه نوع کفشی برای افراد کوتاه قد مناسب است؟

کفش های پاشنه بلند بهترین گزینه برای افراد کوتاه قد است. کفش های پاشنه بلند حدود 3 سانتی متر به قد افراد اضافه می کنند. امروزه کفش ها و دمپایی ها بسیار محبوب شده اند و بسیار کاربردی هستند. پوشیدن کفش های گوه ای راحت تر از کفش های پاشنه بلند است، اما باید مهارت راه رفتن با کفش های پاشنه بلند را یاد بگیرید.

https://arawear.ir/articles/how-to-be-handsome-with-short-height


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد