مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

نکات مهم در انتخاب استایل شلوار بگ

در ابتدا در مورد شلوار بگ بیشتر با هم آشنا می شویم و در نهایت به معرفی انواع مدل های شلوار بگ می پردازیم. مثل همیشه با آراور همراه باشید.


شلوار گشاد و اور سایز چیست؟

شلوار گشاد این روزها در دنیای مد یکی از مدل های محبوب و مد روز است. شلوار گشاد به شلوارهایی گفته می شود که از کمر تا پایین بسیار گشاد هستند. ارتفاع آن نیز روی کفش می افتد و تقریبا تمام سطح کفش را می پوشاند.


ویژگی اصلی این شلوار گشاد این است که شکل پاها مشخص نیست. این مدل شلوار برای افراد چاق و پا درشت مناسب است. افراد چاق می توانند شلوارهای گشاد با رنگ های تیره و بدون طرح را انتخاب کنند.


شلوار گشاد در مواد مختلفی در بازار موجود است، موادی مانند: نخی، جین، کتان و پارچه ای که همه سلیقه ها و استایل ها را پوشش می دهد.


یکی از جذاب ترین تیپ هایی که می توان با انواع شلوارهای گشاد انجام داد، لباس کاغذی با شلوار گشاد است. ست شلوار جلیقه، پیراهن و بلیزر یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین استایل های ساده و کژوال است.


نکات مهم در انتخاب مدل شلوار کیف

در این قسمت نکات مهم در پوشیدن شلوار گشاد را ذکر می کنیم:


شلوارهای گشاد با رنگ های خنثی را بر خلاف رنگ های روشن بلوز و کت انتخاب کنید.برای داشتن ظاهری مناسب تر با شلوار گشاد، تی شرت، پیراهن یا کاغذ خود را داخل شلوار قرار دهید.


هنگام آرایش با شلوار گشاد، حتما تعادل و تناسب را رعایت کنید. چون شلوار داخل کیف به اندازه کافی گشاد است. بنابراین هنگام انتخاب روکش بالا، پیراهن یا تی شرتی بپوشید که جاذب (نه گشاد) باشد، به این ترتیب استایل شیک تری خواهید داشت. (اگر هر دو مورد شل باشند، درهم و برهم به نظر می رسید)


قبل از انتخاب ست پیراهن یا مانتو به فرم و اندازه بدن خود توجه کنید و سپس طرح و رنگ خود را انتخاب کنید.

  انواع مدل های کاغذی با شلوار کیفی.

انواع اقلام در سبک های مختلف برای زنان و دختران وجود دارد. یکی از این موارد الگوی زنانه است. با شلوارهای کاغذی و کیف زنانه لباس های جذاب و زیبایی خواهید ساخت. در ادامه به معرفی چند مدل شلوار و کیف کاغذی می پردازیم.


ست لباس زیر بلند با شلوار

ست وست و شومیز ساده با شلوار جین گشاد

با شلوار جین گشاد می توانید تیپ اسپرت زنانه را جذاب تر کنید. شلوار جین گشاد را می توان با تمام لباس های زنانه ترکیب کرد. یکی از این لباس ها، لباس کاغذی زنانه با شلوار جین گشاد است.نکته بعدی ترکیب جلیقه و پیراهن با شلوار جین گشاد است.


در این سبک می توانید از انواع الگوها و طرح های شومیز زنانه استفاده کنید. هماهنگی رنگ جلیقه و نقش نیز باید رعایت شود. جلیقه هایی با رنگ های خنثی (سیاه و سفید) بیشتر پوشیده می شوند. در نهایت کفش های ورزشی سفید را انتخاب کنید تا ظاهر خود را کامل کنید.


نکته مهم: خانم های چاق و چاق باید ملحفه های بدون طرح و رنگ های سرد انتخاب کنند.


برای ایجاد یک مجموعه شب جذاب، باید بلوزهای ابریشمی بلند یا کوتاه بپوشید و کفش های پاشنه دار و کیف هایی با نگین و مروارید انتخاب کنید.

مقاله اصلی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد