مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

بهترین استایل مناسب زنان چاق

در حال حاضر با خانم هایی صحبت می کنم که اضافه وزن دارند اما همیشه می خواهند خوب لباس بپوشند و از مد مراقبت کنند. باور عمومی این است که زنان چاق نمی توانند روش خوب و خلاقانه ای برای خود داشته باشند و این مشکل باعث کاهش اعتماد به نفس برخی از زنان چاق می شود و ناامید می شوند.


آراستگی، تمیزی و لباس پوشیدن به طور کلی ضروری است و همه ما دوست داریم در مهمانی ها و مجالس بهتر به نظر برسید و مورد توجه اطرافیانمان قرار بگیریم. این تمایل در زنان دارای اضافه وزن نیز وجود دارد و اغلب دوست دارند لاغرتر و بلندتر به نظر برسند.


توصیه های سبک مناسب برای افراد چاق

همه اینها امکان پذیر است و فقط باید مواردی مانند رنگ، اندازه و شکل لباس خود را در نظر بگیرید و چیزهایی را به سبک خود انتخاب کنید که قسمت هایی از بدن شما را که دارای برآمدگی و برآمدگی هستند بپوشانند و بپوشانند. لاغرتر از آنچه هست به نظر می رسد


در این یادداشت از آراور به شما کمک می کنیم تا مناسب ترین روش را برای افراد چاق برای ذکر این نکات بسازید.

  لباس های طرح دار انتخاب نکنید!

لباس های طرح دار شما را در هر شکلی بزرگتر و چاق تر نشان می دهد.خانم ها در انتخاب دامن به سراغ مدل های بلند با رنگ های تیره و خنثی می روند. انواع بلوز و دامن زنانه را در رنگ های یکسان یا مشابه انتخاب کنید تا اندام خود را به صورت یکپارچه نشان دهید.


مشکل بعدی استفاده نکردن از لباس هایی با رنگ های تند و یکدست و البته با طرح شلوغ و برجسته روی بدن است. این قطعه توجه را به بالاتنه شما جلب می کند و عیوب شما را بیشتر نمایان می کند.


بهترین گزینه انتخاب لباس هایی با راه راه عمودی است. خطوط عمودی و باریک با رنگ های تیره شما را لاغر و قد بلند نشان می دهد. پوشیدن پیراهن سفید یا رنگ های روشن دیگر را می توان با بستن کمربند مشکی طرح دار خنثی کرد.


از اندازه واقعی خود آگاه باشید:

اولین و مهمترین مشکل انتخاب لباسی است که با بزرگ ترین سایز شما مناسب باشد. برخی از زنان چاق عادت دارند برای پوشاندن بیشتر و پنهان کردن چاقی خود لباس های بلند و بلند بپوشند. اما این یک تصور اشتباه است. لباس های خیلی گشاد و گشاد نپوشید. اولین قدم این است که اندازه اصلی را دوست داشته باشید.


حتی برخی از خانم ها لباس های خیلی تنگ می پوشند، این هم مناسب نیست و توجه اطرافیان به میزان چربی است که در برخی از قسمت های بدن بالا آمده و اصلا جذاب نیست.بنابراین لباس هایی بخرید که دقیقاً هم اندازه اندام شما باشد و به خوبی بریده و دوخته شده باشد.برخی از طرح های لباس و انواع سوزن دوزی با ایجاد خطا در دید شما را لاغرتر نشان می دهد. پوشیدن چند لایه و همچنین استفاده از پلیورهای ضخیم و ضخیم و لباس های پشمی توصیه نمی شود و شما را بزرگتر نشان می دهد.


در انتخاب رنگ مناسب دقت کنید:

دومین موردی که باید در انتخاب آن دقت کرد رنگ لباس است. آیا می دانید کدام رنگ شما را سبک تر و شیک تر نشان می دهد؟ رنگ های روشن شما را چاق تر از پول واقعی نشان می دهند و لباس های روشن انتخاب نکنید. از سوی دیگر، رنگ‌هایی با سایه‌ها یا تن‌های تیره شما را لاغرتر نشان می‌دهند.


برخی ترجیح می دهند فقط مشکی بپوشند، اما رنگ های تیره و خنثی زیادی وجود دارد، به عنوان مثال، با سایه های تیره با هر رنگی همراه شوید. مثلا بنفش تیره. از یک خط عمودی استفاده کنید. این اشکال باعث ایجاد خطاهای دید شده و شما را لاغرتر نشان می دهد. از یک خط عمودی استفاده کنید. خطوط عمودی باریک نیز خطاهای دید ایجاد می کند و شما را لاغرتر نشان می دهد.

بهترین استایل مناسب زنان چاق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد