مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

مزایای بهینه سازی وب سایت چیست؟

برنامه بهینه سازی سایت می تواند نتایج کسب و کار را به شدت تغییر دهد اما این برنامه باید در دوره های زمانی سه ماهه و شش ماهه و یک ساله باشد و مدام تغییرات را اعمال کنید. در ادامه نمونه ای از نتایجی که وبین سئو با کمک به کسب و کارهای کوچک و متوسط کسب کرده را می بینیم:

افزایش عبارات کلیدی مهم کسب و کار در موقعیت های 1-3 گوگل 50٪

افزایش عبارات کلیدی فروشنده

افزایش دو تا چند برابری ترافیک سایت

افزایش نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری

افزایش کلیک روی دکمه های CTA اولیه از 3% به 10%

افزایش رزروها و درخواست های تماس طبیعی نزدیک به 80٪

اهداف بهینه سازی وب سایت

هدف شماره 1 بهینه سازی وب سایت، افزایش نتایج کسب و کار است. در بیشتر موارد، این به معنای افزایش سرنخ های با کیفیت بالا یا فروش مستقیم از وب سایت است. اما رسیدن به آن بازی یک فرآیند گام به گام است. اول، مردم باید شما را پیدا کنند. سپس، آنها باید وب سایت شما را با کمترین اتلاف بررسی کنند تا به آن هدف نهایی برسند.

این به معنای تکیه بر چند تکنیک اثبات شده بهینه سازی وب سایت است:

دید ارگانیک و ترافیک را هدایت کنید. بیشتر وب‌سایت‌های بهینه‌سازی شده، بیشترین سهم ترافیک را به خود اختصاص داده‌اند. جستجوی آنلاین به سادگی نحوه جستجوی خریداران برای اطلاعات است و شما می خواهید خریداران خود را در جایی که هستند ملاقات کنید.

مثل یک خریدار فکر کنید. شما هر روز از وب سایت ها برای تصمیم گیری خرید خود استفاده می کنید. اگر در وب سایت خود به چیزی برخورد کردید که احساس عجیبی یا بدتر از آن هرزنامه است، احتمالاً برای بازدیدکنندگان شما چنین احساسی دارد. مشخص کنید چه چیزی خاموش است و آن را برطرف کنید.

تست. فرضیه هایی در مورد اینکه چگونه ممکن است بتوانید یک صفحه یا عنصری از وب سایت را که برای ایجاد تبدیل مهم است بهبود بخشید و آنها را آزمایش کنید. وب سایت را بر اساس نتایج به روز کنید.

روی بخش های کلیدی سفر تبدیل تمرکز کنید. تلاش خود را در صفحات و تجربیاتی که بیشترین تأثیر را خواهند داشت، به کار ببرید. فکر کنید: تبلیغات پولی یا صفحات فرود کمپین، صفحات پربازدید در وب سایت شما، و صفحاتی که باید به عنوان بخشی از سفرهای کلیدی تبدیل بازدید شوند.

https://3sotdownload.com/بهینه-سازی-سایت-فراتر-از-سئو-و-طراحی-سا.html

بک لینک ها یا رای اعتماد ها

موتورهای جستجو از سیگنال های مختلفی برای رتبه بندی لینک ها در سایت شما استفاده می کنند، از جمله:

مقدار : موتورهای جستجو به حجم لینک های شما توجه می کنند. این بدان معناست که شما باید با شرکای بالقوه ارتباط برقرار کنید، پست‌های وبلاگ مهمان بنویسید و محتوای عالی، مرتبط و قابل اشتراک‌گذاری ایجاد کنید تا افراد بتوانند به آن لینک دهند.

کیفیت : لینک های با کیفیت فاکتورهای زیادی از آدرس دامنه و منبع پیوند را در نظر می گیرند. در نهایت، هر چه دامنه چشمگیرتر باشد، ارزش پیوند چشمگیرتر است.

ارتباط : موتورهای جستجو با در نظر گرفتن ارتباط وب سایت ارجاع دهنده از ارسال هرزنامه لینک جلوگیری می کنند. اگر وب سایت تجارت الکترونیک شما هزاران بک لینک از سایت های تصادفی و نامرتبط دارد، ارزش آن لینک ها بسیار کمتر است.

سخن آخر محمد نصیری بنیان گذار وبین سئو

دوستان عزیز من اگر بدنبال طراحی سایت فروشگاهی برای کسب تجربه فروش 24 ساعته و داشتن درآمد غیر فعال هستید حتما مسیر درستی را انتخاب کنید. من بارها در تمامی دوره ها و وبینارهای خودم توضیح داده ام که اگر می خواهید هزینه های سئو سایت را کاهش دهید از سورس بهینه شده استفاده کنید و گول قالب های آماده را نخورید. چرا؟

بدلیل اینکه اکثر قالب های آماده در CMS های مختلف مخصوصا وردپرس ار صفحه سازها استفاده می کنند و این افزونه های صفحه ساز مشکلات زیادی برای شما ایجاد می کنند و مهم ترین مسئله استفاده از css و js اینلاین در صفحه است که بشدت نرخ کد به محتوا و حجم صفحه شما را افزایش می دهد. پس توصیه من به شما شروع قوی همراه با داشتن استراتژی شروع درست می باشد.

هدیه وبین سئو : عوامل موفقیت بعد از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 (زیبایی و طراحی سایت آنلاین شاپ خیلی مهمه!)

سایت بسیار سریع، دسترسی آسان به منوها و…

مناسب برای سئو و بهینه سازی برای موتورجستجو

استفاده از تصاویر مناسب با لحن برند شما

کاربری ساده و آسان برای کابران سایت و نرخ تبدیل بالا

نمایش در دستگاه های مختلف موبایل، تبلت، کامپیوتر

نتایج بدست آمده قابل بررسی و اندازه گیری باشند

https://www.alefbakhabar.com/fa/news/118708/افزایش-ترافیک-سایت-فروشگاهی-بدون-تبلیغ

دیجیکالا مسئله کتابخوانی هم برایش مهم است!

اگر گزارش سال 1400 دیجیکالا را مطالعه کنید متوجه یک نکته مهم در مورد کتاب می شوید. بله کتاب جز پرجستجو ترین عبارات در دیجیکالا بوده است یعنی در رتبه دوم!!!

دیجیکالا با رفتاری که در اکوسیستم داشته توانسته کاربران را به سمت کتابخوانی هدایت کند و سهم خود را از این مسئولیت اجتماعی ادا کند.

کلام آخر؛ محمد نصیری بنیان گذار وبین سئو

خب رسیدیم به انتهای این محتوای جذاب برای آمار فروش اینترنتی ایران! البته این آمارها تقریبا سالی یکبار توسط مجموعه های خصوصی و دولتی منتشر می شوند و متاسفانه مرجعی برای بررسی دقیق در بازه های زمانی کوتاه وجود ندارد. اما همین گزارش ها هم کلی به شما ایده می دهد. اینکه مثلا کتاب هم می تواند فروش اینترنتی خوبی داشته باشد و… .

با توجه به موضوعات گفته شده و بازار آنلاین و رشد سریع آن؛ اگر قصد دارید یک سایت فروشگاهی یا شرکتی و… راه اندازی کنید حتما به صفحه طراحی سایت شرکتی webinseo مراجعه کنید و اطلاعات تماس خود را برای مشاوره رایگان وارد کنید تا همکاران من با شما ارتباط بگیرند.

نکات مهم در طراحی سایت شرکتی حرفه ای

به منظور داشتن یک وب سایت خوب و قوی بهتر است قبل از شروع به طراحی سایت شرکتی به موارد زیر توجه ویژه ای داشته باشید:

هیچ گاه به دنبال سایت با قالب آماده رایگان باشید. حتما حتما از طراحی سایت اختصاصی استفاده نمایید. در این مورد شما دسترسی به ویژگی ها و امکانات زیادی پیدا خواهید نمود

حتما از روانشناسی رنگ ها در طراحی سایت آگاهی داشته باشید و طیف رنگی مناسب با حوزه فعالیتی خود انتخاب کنید.

سایت باید واکنش گرا و یا ریسپانسو (Responsive) باشد. در تمامی دستگاه های ارتباطی (کامپیوتر/موبایل/ تبلت) نمای سایت به خوبی نمایش داده شود و بهم ریخته نشود.

اصول بهینه سازی سورس به منظور سئو سایت شرکتی بهتر رعایت شود.

https://www.farsweb.net/internet-sales-statistics-in-iran/

خرید انواع لباس زیر

خرید مانتو

خانم های ایرانی عادتی غلط دارند که زمان خرید مانتو ناخوادگاه به سراغ رنگ های تیره می روند و در نهایت روحیه ای افسرده و خسته برای خود می سازند. با انتخاب رنگ های شاد و پوشیدن آن ها شادابی و طراوت به مرور در وجودشان زنده و پررنگ می شود. پس حتما سری بعد که به سراغ خرید حضوری یا اینترنتی مانتو رفتید، به سمت رگال مانتوهای رنگی رنگی و شاد بروید. تاثیر رنگ های شاد لباس و مانتو مانند استفاده لوازم آرایشی شمارا جذاب و دلفریب نشان می دهد.

خرید انواع لباس زیر

سوتین و سایر لباس های زیر زنانه نیاز به دقت بیشتری دارند. برای خرید انواع لباس و پوشاک زیر زنانه اندازه های خود را بگیرید. اندازه هایی مانند اندازه زیر سینه، اندازه دور سینه و اندازه کاپ خود را باید بدانید. در اکثر فروشگاه های اینترنتی خرید لباس زیر زنانه راهنمای اندازه گیری سایزها وجود دارد که به کمک آن ها می توانید به اندازه درست خود برسید. تنوع محصولات در حوزه لباس زیر بانوان روز به روز در حال تغییر است و انواع برندهای خارجی یا ایرانی مدل های جدید را وارد بازار می کنند. اما حواستان باشد که دو مقوله طرح فانتزی و قیمت کم شما را وسوسه نکند تا به سراغ اجناس بی کیفیت بروید. در صنعت لباس زیر، محصولات با ظاهر گول زنک فراوان یافت می شود. با صرف هزینه بیشتر جنس با کیفیتی را می خرید که برای شما برای مدتی طولانی کار می کند و احساس آسودگی و آرامش دارید.

بسیاری از خانم ها معتقدند که باید لباسی که می خواهند خریداری کنند را پرو کنند و از بابت سایز و جنس آن ها دچار نگرانی می شوند، اما وجود سایت های معتبر و مطمئنی همچون: basalam, digikala, nilatan, banimode خرید اینترنتی را راحت تر و مطمئن تر کرده است.

منبع