مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

اصول و مراحل طراحی و سازماندهی دکوراسیون منزل

اگر می خواهیم محیطی را که در آن زندگی می کنیم و لوازم جانبی موجود در آن را تعیین و سفارش دهیم ، شاید حداقل 10 روش ممکن برای انجام این ترتیب وجود داشته باشد. حتی می توانیم به این نتیجه برسیم که پس از مدتی تغییر دکوراسیون منزل ، باید رنگ مبل ها یا پرده ها را به روش دیگری انتخاب می کردیم. طراحی دکوراسیون منزل از اصول خاصی پیروی می کند. در متن زیر ، درمورد بایدها و نبایدهای اصلی دکوراسیون منزل بحث کردیم.


برای طراحی دکوراسیون منزل به روشی صحیح ، اصولی و البته دلپذیر باید موارد زیادی را در نظر گرفت. در واقع ، برای یک طراحی زیبا و اصولی ، لازم است که بایدها و نبایدها در طراحی دکوراسیون بدانیم تا حتی اگر مدت طولانی طراحی خانه را تغییر ندهیم ، از شکل خسته نشویم. خانه ما و نه از انتخاب جزئیات پشیمان هستیم.

با طراحی و اصول تزئینات منزل از کجا شروع کنیم؟

یکی از اصول اصلی طراحی داخلی این است که هرگز با خرید مبلمان خرید لوازم ضروری دکوراسیون منزل را شروع نکنید.

بهتر است خرید مبلمان را به خرید عمده لوازم جانبی موکول کنید. زیرا شاید آنچه در فروشگاه می بینید و توجه شما را جلب می کند برای خانه شما بسیار زیاد یا کم باشد.

بیایید بگوییم شما مبلمان صورتی رنگی را خریداری می کنید که در فروشگاه بسیار زیبا به نظر می رسد و آن را به خانه می برید ، اکنون باید چیدمان خانه را متناسب با آن طراحی کنید.

این تصور که شما شروع به طراحی دکوراسیون منزل خود با مبلمان می کنید زیرا فضا خالی است فقط به انتخاب اشتباه بعدی منجر می شود.

بهترین شرط شما این است که شروع به تزئین منزل خود و خرید لوازم جانبی لازم برای آن در اتاق خواب و محل کار کنید ، سپس به میز جلو بروید و در مورد اجزای لازم تصمیم بگیرید.

تعیین سبک کلی خانه یکی از اصول طراحی خانه است.

تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید زندگی کنید ، تصمیم در این بخش عامل تعیین کننده برای مراحل بعدی شما است و هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد. پس از این تصمیم می توانید طراحی اساسی خانه خود را انجام دهید.

همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد ، اتاق ها می توانند سنتی ، مدرن ، رسمی یا آرام باشند و از نظر بصری رنگ رنگی که در طراحی آن به کار رفته می تواند گرم یا سرد باشد.

برای این کار بهتر است خانه رویاهایتان را در نظر بگیرید ، خانه ای که همیشه تصور می کردید و دوستش داشتید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد