مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

نقاشی دیواری و هر آنچه در مورد آن باید بدانید.

آشنایی با نقاشی دیواری

یکی از مهمترین اجزای هر خانه دیوارهای داخلی و خارجی آن است. مردم می توانند از دیوارها برای نشان دادن خلاقیت و سلیقه خود استفاده کنند. به عنوان مثال می توانید روی آن نقاشی کنید. نقاشی دیواری از دوران باستان تا به امروز ادامه داشته است. زیرا می تواند به طور کلی ظاهر خانه را تغییر داده و آن را نوسازی کند. در گذشته مردم این کار را با برس انجام می دادند ، اما کم کم این هنر جذب طراحان دکوراسیون شد و شکل مدرن و ظریف تری به خود گرفت. طراحان روانشناسی دیوار ، روانشناسی رنگ ، سبک دکوراسیون ، جلوه رنگ و غیره را در نظر می گیرند.

 

رنگ مناسب برای رنگ آمیزی دیوارها.

وقتی مردم تصمیم می گیرند دیوارها را نقاشی کنند ، باید رنگ مناسب را انتخاب کنند. زیرا این انتخاب مهمترین قسمت آن است. در انتخاب رنگ موارد مختلفی وجود دارد که باید در نظر گرفت. مهمترین این نکات شامل موارد زیر است.

 

اگر دوست دارید همه دیوارهای خانه خود را نقاشی کنید ، بهتر است یک رنگ انتخاب کنید و از آن در حجم های مختلف استفاده کنید. در واقع از رنگ روشن استفاده کنید.

برای انتخاب رنگ مناسب برای دیوارهای اتاق خواب و اتاق نشیمن ، باید به مبلمان توجه کنید و رنگی متناسب با آن انتخاب کنید. البته می توانید از ترکیبی از رنگ هایی که ترکیب می شوند استفاده کنید.

اگر اتاق خواب و اتاق نشیمن شما کوچک است ، بهتر است برای رنگ آمیزی دیوار از رنگ های روشن استفاده کنید تا فضا بزرگتر و روشن تر به نظر برسد.

برخی از افراد دوست دارند برای هر اتاق پذیرایی و سرسرا از رنگ دیگری استفاده کنند. اگر این سلیقه شماست ، اتاق ها و راهروها را به رنگ خاکستری رنگ کنید تا بتوانید بین آنها تناسب ایجاد کنید.

بعضی از خانه ها دیوارهای بلندی دارند و مردم دوست دارند آنها را پایین تر نشان دهند. برای این کار ، این افراد باید نقاشی دیواری را تا 30 سانتی متر بر روی سقف به پایان برسانند و ادامه ندهند. سقف ها را نیز می توان تیره کرد. این باعث کوتاهتر شدن دیوارها می شود.

بعضی از خانه ها دیوارهای کوتاهی دارند ، مردم می توانند دیوارها را تا سقف ادامه دهند و از رنگ های روشن برای بلندتر نشان دادن دیوارها استفاده کنند.

برای رنگ آمیزی دیوارها رنگ های خنثی وجود دارد که می تواند نقایص و مشکلات موجود در خانه را برطرف کند.

یک هنرمند باتجربه انتخاب کنید

با توجه به اهمیت رنگ آمیزی ساختمان ، توجه و تحقیق کافی در هنگام انتخاب یک هنرمند و تیم وی ضروری است ، زیرا هرگونه ضعف در کار هنرمند منجر به نتیجه نهایی ، خطاها و مشکلات می شود و رفع این امر باعث ایجاد یک بسیاری از مشکلات مانند استفاده از رنگهای نامناسب و بی کیفیت ، عدم سلیقه در نقاشی ، ترکیبی از رنگهای نامناسب. در همین راستا ، آچارا از همان ابتدای فعالیت خود تا امروز به این سرویس توجه ویژه ای داشته است و امکان مشاهده قیمت در ابتدای کار را برای متقاضیان خدمات نقاشی و همچنین هنرمندانی که مقایسه با یکدیگر را ارائه می دهند ، از جمله رزومه ، نمونه کار ، نظرات سایر مشتریان و تعداد کارهایی که در Achar انجام داده اند ، سپس هنرمند مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد