مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

سئو سایت چه تأثیری بر درآمد دارد؟

مطابق آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، رشد خرید اینترنتی در ایران بسیار چشمگیر و قابل توجه است. به صورتی که میزان خرید اینترنتی در سال ۱۳۹۲ در حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان و در سالهای ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ به ترتیب به ۵۰ هزار میلیارد تومان و ۶۱ هزار میلیارد تومان رسیده است.


متأسفانه در این آمار به سالهای بعد از ۱۳۹۴ اشاره ای نشده است اما به سادگی می توان حدس زد که رشد خرید اینترنتی بعد از سال ۱۳۹۴ نیز ادامه داشته و به صورت تصاعدی افزایش یافته است.


اگر کمی هوشمندانه فکر کنیم باید به دنبال راه اندازی کسب وکار آنلاین خود باشیم؛ زیرا با افزایش ضریب نفوذ اینترنت در کشورمان، دسترسی به کالاهای موردنیاز کاربران به سادگی امکان پذیر بوده و تمایل افراد به خرید اینترنتی بیشتر شده است.

  

به همین دلیل، کسب وکارهایی که صرفا به صورت سنتی فعالیت می کنند رفته رفته مشتریان خود را از دست داده و دچار ورشکستگی خواهند شد.


تصور کنید در زمینه فروش کفش فعالیت دارید و در مغازه نسبتا بزرگی در یکی از بهترین نقاط بازار مشغول به فروش کفش و کسب درآمد هستید. حال به سؤالات زیر پاسخ دهید:


روزانه چند نفر ممکن است از مقابل مغازه شما عبور کنند؟

روزانه چند نفر می توانند از شما خرید کنند؟

مجموع ساعات کاری فروشگاه شما چند ساعت در روز است؟

در روزهای تعطیل چطور؟

اگر کمی عمیق تر به پرسش های بالا فکر کنید، در خواهید یافت که حتی اگر فروش روزانه چند ده میلیونی داشته باشید، بازهم کسب وکار شما بسیار محدود است؛ شما محدود هستید به مشتریانی که در ساعات کاری روزهای غیر تعطیل در مقابل مغازه شما حضور دارند و می توانند از اجناس موجود در مغازه دیدن کرده و خرید کنند.


حالا تصور کنید تمامی اجناس موجود در مغازه یعنی تمامی مدل های مختلف کفش همراه با سایز، رنگ بندی و توضیحات لازم بر روی فروشگاه اینترنتی شما قرار دارد و کاربران می توانند با مشاهده مدل های مختلف همراه با سایز، رنگ بندی و مشاهده توضیحات، در صورت نیاز خرید کرده و مبلغ را به صورت آنلاین به شما پرداخت کنند.

بیایید ببینیم در این حالت چه محدودیت هایی از بین می رود:


مهم نیست که روز تعطیل است یا روز عادی؛ مهم نیست که ساعت کاری مغازه شما به اتمام رسیده است یا خیر؛ هر کاربری از هرکجای جهان به اینترنت دسترسی داشته باشد می تواند وارد وب سایت شما شده و تمامی اجناس موجود را مشاهده کند. شما دیگر محدود به افرادی که در اطراف مغازه تان حضور دارند نیستید و جمعیتی معادل با تمامی افرادی که به اینترنت دسترسی دارند می توانند تبدیل به خریداران بالقوة محصولات شما شوند.

تمامی کاربران می توانند سفارش خود را به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز ارسال کرده و پول آن را پرداخت کنند. بدون آنکه نیاز به حضور فیزیکی شما در مغازه و ارائه توضیحات تکراری در مورد اجناستان به مشتری باشد.

تا اینجای کار همه چیز خیلی خوب به نظر می رسد اما این در حالتی است که شما تنها فروشنده کفش در اینترنت باشید. به محض ورود رقبا به این عرصه کار برای شما سخت تر خواهد شد.


تصور کنید کاربری وارد گوگل شده و عبارت «خرید کفش» را جستجو کند. احتمالا این کاربر بلافاصله وارد اولین وب سایت شده و پس از بررسی مدلهای مختلف کفش، در نهایت تصمیم به خرید خواهد گرفت.


اگر وبسایت شما در نتایج اول جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان حضور نداشته باشد، بازار بزرگ و پرسودی را از دست خواهید داد.


آموزش بهینه سازی وب سایت برای گوگل یا سئو سایت به شما کمک می کند تا بتوانید با حضور در رتبه های اول کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان، در مقابل دید صدها هزار کاربری قرار بگیرید که به محصولات خدمات شما نیازمندند و از این طریق درآمد فعلی خود را به سادگی حتی به بیش از ۱۰ برابر درآمد فعلی افزایش دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد