مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

شورت یا شورت قاعدگی;

خانم های عزیز بسته به فیزیک بدنی شما به صورت دوره ای پریود می شوید. در این سری از مقالات مرتبط با سلامت بانوان در مورد آن توضیح می دهیم و شما را با لباس زیر مناسب دوره آشنا می کنیم تا بتوانید با آرامش بیشتری این دوران سخت را پشت سر بگذارید.


چرا به شورت نیاز داریم؟

برمودا آنها شبیه لباس های زیر معمولی هستند، اما دارای یک لایه اضافی ویژه هستند که به جلوگیری از ورود خون به لباس در دوران قاعدگی کمک می کند. بسیاری از خانم های عزیز، قبل یا بعد از قاعدگی، روی لباس زیر و شلوار خود لکه دارند. این می تواند بسیار خسته کننده باشد، به خصوص اگر در یک دفتر یا در محوطه دانشگاه کار می کنید. برای جلوگیری از نفوذ خون قاعدگی؛ آنها شورت یا شورت بهداشتی می پوشند.

شورت وینتیج یا شورت چیست؟

شورت یا شورت قاعدگی; این شورت که در انگلیسی Thinx نامیده می شود، یک شورت فاق بلند است که دارای یک پارچه سه لایه از فاق تا پشت شورت (کمر) است. یک لایه پارچه و لایه دوم مش (که خون را جذب می کند) و لایه آخر پارچه است که معمولاً ویسکوز یا نخی است که در دوره قاعدگی پوشیده می شود. به این نوع شورت، لباس زیر پشتی یا شورت قدیمی نیز می گویند. برای یافتن بهترین مدل شلوارک کافی است عبارت «شورت» را در گوگل جستجو کنید.


بهترین مدل شورت کدام است؟

همانطور که در مطالب قبلی در مورد پرفروش ترین و بهترین مدل های لباس زیر زنانه، شورت و سوتین در جهان توضیح دادیم، لباس زیر زنانه در مدل های مختلفی تولید می شود که هر کدام هدف و کاربرد خاصی دارند. بر اساس آمار فروش عمده فروشان لباس زیر مانند NBB، Cosa و Angel. بهترین مدل های شورت که جزو پرفروش ترین ها بودند، مدل های ساده اما باکیفیت این نوع شورت بودند.طبق آمار، شورت هایی مانند: شورت یا شورت قاعدگی 524، شورت یا شورت قاعدگی 525، شورت دوره 618 به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و قیمت مناسب لباس زیر، جزو پرفروش ترین و بهترین مدل های قاعدگی هستند. شورت در ایران


برای مشاهده هر یک از این مدل ها، کافی است نام مدل را در گوگل جستجو کنید. به عنوان مثال فروشگاه های معروف لباس زیر ایرانی فیلم های محصولات را نیز در فروشگاه های خود قرار داده اند.


نکات طلایی هنگام خرید پیراهن زنانه

هنگام خرید شورت وینتیج بهتر است به موارد زیر توجه کنید:


حتما سایز شورت قاعدگی خود را با سایز بند خود مقایسه کنید.

با مشاهده فیلم محصول از کیفیت شورت قاعدگی خود مطمئن شوید.

از فروشگاه معتبر خرید کنید

بهتر است شورت را هر 12 ساعت یکبار عوض کنید.

شورت نخی قدیمی بپوشید.

https://e-tonekabon.ir/حقایقی-که-درمورد-شورت-زنانه-مخصوص-پریو/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد