مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

مراحل تنظیم و تدوین استراتژی در اینستا گرام

با توجه به نظر کارشناسان فنی نمی توان تعریف دقیق و جامعی از استراتژی محتوا ارائه داد.


جو پولیزی پیشرو در تولید محتوا است، او دو اصطلاح استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا را ترکیب کرد و اصطلاح استراتژی بازاریابی محتوا را ایجاد کرد.


او با این روشی که در پیش گرفته است توانسته با تعریف جداگانه دو اصطلاح و مفهوم استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا از دردسری که ایجاد کرده فاصله بگیرد.


تعریف برنامه ریزی و استراتژی محتوا در اینستاگرام توسط افراد و کارشناسان مختلفی مورد بحث قرار گرفته است که هر کدام تعریف خود را بیان می کنند.


کارشناسان استراتژی محتوا را تعریف می کنند

در این قسمت تعدادی از این افراد را با تعریفی که در زمینه استراتژی محتوا ارائه کرده اند به شما می گوییم تا محتوا برای شما معنا پیدا کند و قابل درک باشد.


مارگارت بلومشتاین

از جمله افرادی که در تعریف برنامه ریزی و استراتژی محتوا بر دو مفهوم ایجاد یک تجربه خاص و ویژه برای مخاطب و ارزش پیشنهادی برند تاکید می کند، مارگارت بلومشتاین است که کتاب های او از معتبرترین کتاب ها در این زمینه است. حوزه.


انتظار برنامه ریزی محتوا این است که محتوای ایجاد شده برای یک تجربه خاص مناسب باشد و به مخاطب ارائه شود.


بلومشتاین در کتاب خود مجموعه ای از زیرمجموعه های این برنامه ریزی را تشریح می کند که بسیار مختصر به شما ارائه می کنیم.


1) ارزیابی نیازهای مخاطب و ارزش پیشنهادی شرکت و برند، یافتن و ایجاد نقطه مشترک بین مخاطب و برند.

۲) تمرکز بر فعالیت های مرتبط با محتوایی که به عنوان نقطه مشترک بین مخاطب و برند شناخته می شود.

3) محتوایی را که ایجاد می کنیم اولویت بندی کنیم و بین آن محتوا وحدت ایجاد کنیم.۴) محتوای تولید شده باید به دست مخاطب برسد و از آن مطمئن باشد.

کریستینا هالورسون

یکی از مشهورترین افراد در زمینه تولید محتوا هالورسون است. عنوان کتاب هالورسون Content Strategy است. او در این کتاب به یک سری نکات تولید محتوا اشاره می کند که برای شما بیان می کنیم.


الف) برای دستیابی به اهداف تجاری و رفع نیازهای مخاطب و مشتری، برنامه ریزی محتوا و استراتژی ضروری است.

ب) دستورالعمل های تصمیم گیری مرتبط با محتوا از ابتدای کشف ایده تا پایان حذف ایده

ج) مجموعه ای از معیارها را در اختیار ما قرار می دهد که به اندازه گیری موفقیت محتوا کمک می کند.

افرادی مانند ریچل بیلی و مایکل برنر نیز در این مورد تعاریفی ارائه کرده اند و معیارهایی را برای تعریف استراتژی بررسی کرده اند. مایکل برنر در تعریف خود بیان می کند که معیار موفقیت شما باید اقتصادی باشد.


اگر بخواهیم استراتژی محتوا را به اختصار تعریف کنیم باید بگوییم که منظور برنامه ریزی تولید، تحویل مخاطب و در نهایت مدیریت عملی محتوا است.


استراتژی محتوای اینستاگرام

یکی از شبکه های اجتماعی که امروزه کاربران زیادی در فضای مجازی دارد اینستاگرام است که در ایران نیز مخاطبان خود را دارد.


24 ساعت شبانه روز، مردم ساعات زیادی از زندگی خود را در این شبکه اجتماعی می گذرانند. با استفاده از استراتژی محتوا در اینستاگرام می توانید مخاطبان را به سمت خود جذب کنید.


این شبکه اجتماعی فضای تجاری مناسبی دارد که به راحتی می توانید بین خود، مشتری و مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.


بدون برنامه تولید محتوا مناسب، حضور شما در اینستاگرام بی فایده خواهد بود.


در این قسمت اطلاعاتی در مورد استراتژی تولید محتوای اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهیم، امیدواریم برای شما مفید باشد.مراحل راه اندازی و تدوین استراتژی اینستاگرام

استراتژی محتوای اینستاگرام; برنامه ریزی برای جذب مخاطب منطقی است. برای انجام صحیح این برنامه ریزی باید مراحل زیر را طی کنیم:


1) هدف مشخص مهمترین و همچنین اولین قدم برای حضور در این بستر است.

2) مخاطبان خود را به درستی بشناسید، شناخت مخاطبان دشوار اما ممکن است.

باید بدانیم مخاطبان ما در چه گروه سنی هستند، چه نیازهایی دارند، به چه محتوایی علاقه دارند و غیره. .


اگر شناخت خوبی کسب کنیم، محتوای مناسبی ایجاد خواهیم کرد. گاهی حتی با شناخت دقیق و کامل مخاطبان خود متوجه می شویم که این شبکه اجتماعی مکان مناسبی برای ارائه و تولید محتوا نخواهد بود.


محتوای انگیزشی، آموزشی، طنز و روانشناختی از پرطرفدارترین مطالب در اینستاگرام است.


موفقیت در اینستاگرام؛ برای داشتن برند خود، افزایش تعداد فالوورها و فروش محصولات و خدمات در اینستاگرام به استراتژی و برنامه ریزی نیاز داریم.

نگاه استراتژیک به محتوا در تجارت

نقش محتوا در تجارت را می توان به شکل دیگری نیز تعریف کرد: صاحبان این برند بستنی ممکن است تصمیم بگیرند که محتوا را به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و تبلیغ دائمی در کنار کسب و کار خود نگه دارند.


در این صورت تولید محتوا و مدیریت محتوا و البته بازاریابی محتوا هرگز متوقف نخواهد شد; بلکه باید محتوا را یکی از دارایی های کسب و کار در نظر گرفت و همیشه در کنار سایر منابع تجاری مورد استفاده قرار گیرد.


اصطلاح محتوا به عنوان دارایی که در بین استراتژیست های محتوا رایج است، به این نوع نگرش اشاره دارد.


در چنین شرایطی مسائل زیادی وجود دارد که باید حل شود.سوالاتی که دانش استراتژی محتوا به آنها می پردازد و یک استراتژیست محتوا باید بتواند به یافتن پاسخ آنها کمک کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد