مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

نقش رنگ در طراحی دکور داروخانه مدرن

طراحی داخلی آزمایشگاه.

امروزه هنگام طراحی فضای داخلی آزمایشگاه می توان از ایده های مختلفی استفاده کرد. مهم ترین مسئله در طراحی فضاهایی که بازدیدکننده دارند، توجه به تاثیر اولیه فضا در هنگام ورود است. آزمایشگاه ها نسبت به دفاتر و سایر فضاهای درمانی مشتریان بیشتری دارند و این نیاز به فضای بیشتری برای طراحی دارد. آزمایشگاه هایی که مراجعین برای نمونه گیری و آنالیز خون به آنها مراجعه می کنند باید از مقررات بهداشتی خاصی پیروی کنند. درست است که خدماتی که مردم استفاده می کنند مهم است، اما انتقال پاکیزگی و بهداشت فضا ذهن جمعی مخاطب را نشانه می گیرد. بنابراین توجه به طراحی داخلی آزمایشگاه در قسمت نمونه برداری حائز اهمیت است. محل نگهداری نمونه باید مجزا باشد و دارای قفسه های بزرگ و مجزا باشد.


طراحی داخلی آزمایشگاه باید به گونه ای انجام شود که بیماران بتوانند به راحتی نمونه برداری کنند. معمولا رنگ سفید در فضا می تواند انتخاب مناسبی برای طراحی و بازسازی باشد. علاوه بر انتقال حس سلامت و پاکیزگی در محیط می تواند در انعکاس و تابش نور موثر باشد. جداسازی فضا همانطور که در بالا ذکر شد در طراحی محیط های پزشکی و بهداشتی حائز اهمیت است.


طراحی آزمایشگاهی


فضاهای مختلف آزمایشگاه مانند محل نمونه گیری و پذیرش باید از یکدیگر جدا باشند. علاوه بر این، اتاق پذیرش بیمار و اتاق اعلام نتایج را می توان به طور جداگانه طراحی کرد تا ظاهری زیبا به محیط و همچنین آسایش بیماران و مراجعین بدهد. در طراحی فضای داخلی آزمایشگاه باید از مواد با کیفیت استفاده شود تا در برابر رطوبت، حرارت، مواد شیمیایی و ضربه مقاوم باشند. همچنین نگهداری و تمیز کردن آنها به راحتی امکان پذیر است.امیدواریم نکات ذکر شده در مورد طراحی دکوراسیون داروخانه کاربردی و مفید بوده باشد.


نحوه تشکیل پرونده داروخانه

در طراحی داروخانه باید به قفسه بسیار توجه شود، با آرین پاراکس همراه باشید تا نکات مهم قفسه داروخانه را به شما بگوییم:


جنس قفسه معمولا ام دی اف یا چوب طبیعی است، به دلیل تنوع محصولات بهتر است رنگ قفسه ها سفید باشد تا شلوغی ایجاد نشود.

قفسه باید به گونه ای طراحی شود که زیبایی و همچنین دسترسی به آن آسان باشد.

فاصله بین قفسه ها را می توان با نورپردازی جذاب کرد تا هنگام ورود مشتری به فروشگاه جذابیت ایجاد کند.

چیدمان اجناس باید به گونه ای باشد که اجناس هم اندازه در کنار یکدیگر و بزرگترها در کنار کالاهای حجیم قرار گیرند.

در زمان چیدمان از روکش محصولات برای ایجاد رنگ های متنوع برای جذابیت بیشتر فضا استفاده کنید.

بخشی از چیدمان تجهیزات داروخانه مربوط به محصولات زیبایی و آرایشی است و همچنین طراحی کلینیک پوست و مو باعث جذابیت و مجلل شدن محیط کلینیک می شود که در طراحی داروخانه نیز باید به این موضوع توجه شود. فردی که به دنبال یک محصول آرایشی لوکس است که Gered ترجیح می دهد آن را در فروشگاهی بخرد که دارای قفسه ها و دکوراسیون مرتب است.


شما چطور فکر می کنید می توانید پیشنهادات خود را در قسمت نظرات همین صفحه برای ما بنویسید.

نقش رنگ در طراحی دکوراسیون داروخانه

اهمیت رنگ‌بندی صحیح و اصولی در دکوراسیون داروخانه ایجاد حس خوب در مشتری است و با رنگ‌های آرام‌بخش می‌توان بار منفی ذهنی، استرس و نگرانی را که بر دوش است از بین برد یا کمی کاهش داد. مشتری. طراحی رنگ از لحظه ورود مشتری به داروخانه شروع می شود.


علاوه بر ایجاد حس خوبی در افراد نسبت به رنگ های اصلی، با کمک آنها می توانید جذابیت دکوراسیون را نیز افزایش دهید و مشتریان بیشتری را جذب کنید.در ادامه این قسمت، برای استفاده صحیح و بهینه از رنگ ها در طراحی دکوراسیون داروخانه و ایجاد دکوراسیونی عالی، جذاب و استاندارد، توصیه های مهمی را بیان می کنیم:

آشنایی با طراحی پیشخوان داروخانه ام دی اف در سایت یودکورایجاد سازگاری و هماهنگی بین رنگ ها و چیدمان داروها در قفسه های داخل داروخانه و ویترین

از رنگ های مفهومی با یک فلسفه خاص استفاده کنید. برای این کار شناخت روانشناسی رنگ ها ضروری است.

از رنگ های خنثی در طراحی پنل استفاده کنید.

از رنگ ها می توان برای انعکاس نور در برخی از قسمت های داروخانه استفاده کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد