مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

چگونه یک طلا فروشی لاکچری رو دکور بزنیم؟

طراحان داخلی سعی می کنند برای طراحی دکوراسیون این فروشگاه ها بیشتر از آینه های دیواری یا نمای شیشه ای استفاده کنند.


از بخش های معمولی استفاده کنید

در طراحی طلافروشی، تقسیم یا تقسیم بندی باعث نظم و سازماندهی بیشتر طلافروشی می شود و از همه مهمتر فروش را برای فروشندگان آسان می کند. در دپارتمان طراحی داخلی، نظم و سازماندهی محیط به ویژه در طراحی فروشگاه یکی از مواردی است که بیشترین مشتری را به فروشگاه جذب می کند.


بنابراین ویترین و فضای داخلی فروشگاه برای جلب توجه مشتریان بسیار مهم است که باید توسط افراد متخصص انجام شود. به همان اندازه که این برش با ظرافت و استادی بسیار طراحی شده است، درصد مشتریانی که می توانند طلای مورد علاقه خود را از بین تمام جواهرات انتخاب کنند بسیار بالاست.


استفاده از پنل در طراحی داخلی طلافروشی ها

در قسمت طراحی داخلی این سری از فروشگاه ها، لازم نیست تمام قفسه ها و همچنین دیوارهای داخلی طلافروشی پر از طلا و جواهرات باشد. اصولا وجود فضاهای خالی در این فروشگاه ها که توسط گل و گیاه یا آثار هنری طراحی شده اند، ذهن هر عموم را به خود جلب می کند و از این طریق می توانند زیورآلات مورد علاقه خود را با سهولت بیشتری خریداری کنند. استفاده از پانل های دکوراتیو یا زیبا در طراحی دکوراسیون داخلی طلافروشی یکی از اقدامات شگفت انگیزی است که مجرب ترین طراحان داخلی می توانند با توجه به سلیقه خود و هماهنگ با سایر اجزای محیط آن را اجرا کنند.


طراحی مدرن در دکور طلا  فروشی

طرح های مدرن بسیاری در دکوراسیون این سری از فروشگاه ها وجود دارد که مناسب ترین آنها می تواند تغییرات زیادی را در طلافروشی شما ایجاد کند.برای مثال لازم نیست تمام قفسه ها یا قسمت های طلافروشی مستطیل شکل باشد. استفاده از انواع دیگر هندسه می تواند زیبایی محیط فروشگاه شما را دو چندان کند. برای مثال استفاده از مقاطع شش ضلعی یا اشکال دیگر می تواند فضای داخلی طلافروشی شما را خاص و منحصر به فرد کند.


رنگ های گرم و خنثی را کنار هم بپوشید

هر کسب و کاری به لوگو و رنگ خاص خود نیاز دارد. مانند طلافروشی که اکثر طراحان داخلی سعی می کنند از رنگ های خنثی یا طلایی برای دکوراسیون و طراحی لوگوی خود استفاده کنند. بر این اساس پیشنهاد می شود دکوراسیون و چیدمان این فروشگاه ها توسط طراحان داخلی با ترکیبی از این رنگ ها طراحی شود که معرف کسب و کار شما در این زمینه خواهد بود. همچنین مشتریان می توانند از دورترین فاصله این فروشگاه را به عنوان جواهرفروشی بر اساس رنگ بندی لوگوی فروشگاه شما بشناسند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد