مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

دلایل استفاده از نیم تنه ورزشی

دلایل استفاده از نیم تنه ورزشی

نیم تنه ورزشی همانطور که از نامش پیداست از بالای سرشونه تا زیر سینه را می پوشاند. امروزه نیم تنه ورزشی در بین دختران جوان طرفداران زیادی دارد و اکثر خانم ها به استفاده از آن علاقه مند هستند. نیم تنه ورزشی به دلیل کوتاه بودن و نمایان شدن شکم و پهلو مناسب خانم های ورزشکاری است که می خواهند شاهد تغییرات شکم و پهلو خود باشند.


سوتین ورزشی


1- حفاظت از بافت سینه ها

پوشش نیم تنه در قسمت سینه ها کافی است. بافت بالا تنه سینه ها بدون هیچ عضله ای است و هر کدارم از 15 الی 20 بخش تشکیل شده اند. این بافت ها همگی به یکدیگر متصل هستند و نیاز به حمایت و پشتیبان دارند. بافت ها حساس بوده و هنگام ورزش کردن احتمال آسیب دیدن وجود دارد. وظیفه اصلی نیم تنه ورزشی زنانه حفاظت از این بافت ها است.


2- کاهش دردهای عضلانی احتمالی

سوتین نخی و اسپرت در بین خانم های مسن و خانم های ورزشکار محبوب تر است. البته که خانم های جوان هم در روزهای گرم تابستان ترجیح می دهند که از سوتین نخی استفاده کنند. سوتین های نخی انواع مختلفی دارد که معمولا نوع اسپرت آن ها بصورت نیم تنه است. سوتین ورزشی اسپرت از کل قسمت بالاتنه محافظت می کند. پشت کتف و شانه ها را در بر می گیرد و از کشش عضلات این قسمت و بروز دردهای احتمالی جلوگیری می کند. کارکرد دیگر آن، عملکردی مانند قوزبند است و مانع از خم شدن های زیاد به سمت جلو می شود.


3- جلوگیری از کمر درد

همانطور که می دانید در اجرای حرکات ورزشی، قرار گرفتن در حالت صحیح بسیار مهم است. قرار داشتن در شرایط درست از بروز درد و کشیدگی عضلات جلوگیری می کند. از طرفی دیگر سینه ها خود دارای وزن هستند و به کمر فشار وارد می کنند. سوتین ورزشی مناسب و یا پوشیدن نیم تنه زنانه وزن سینه ها را کنترل کرده و اندام شما را در حالت صحیح نگه می دارد. از این رو از ایجاد دردهای مزمن ورزشی جلوگیری می کند. ستون فقرات شما در بهترین حالت خود قرار می گیرد.


4- کمک به زیبایی فرم اندام شما

امروزه نیم تنه های ورزشی مانند یک تاپ زیبا و جذاب طراحی می شوند و شما با پوشیدن آن نیازی به پوشیدن کاور یا لباس ورزشی دیگری ندارید و جذابیت اندام تان را دوچندان می کند. البته جنس نیم تنه ها بسیار عالی و حالتی کشسانی دارند که برخی از معایب اندام تان را پوشش می دهد و به شما در انجام فعالیت های ورزشی تان انگیزه دوچندان می دهد و مانند محرک عمل می کند.

click here

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد