مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

نکات مهم در خرید شورت زنانه برای جلوگیری از عفونت

این محصول علاوه بر اینکه قابلیت جذب دارد خیلی نرم و لطیف و راحت نیز است. زمانی که می خواهید در روزهای پریودی به باشگاه بروید، پوشیدن این شورتکس واقعا راه حلی مناسب است تا شما را از رفتن به باشگاه منصرف نسازد.


استفاده از پدها

در صورتی که استفاده از پدهای بهداشتی را به نسبت تامپون و … ترجیح می دهید، از مدل های پارچه ای یا پنبه ای استفاده نمایید. البته پدهای پنبه ای باز نسبت به پارچه ای بهداشتی تر هستند. پنبه به دلیل قدرت جذب بالایی که دارد کمتر بوی بد می گیرد و کمتر دچار حساسیت پوستی می شوید.

نکات مهم در خرید شورت زنانه برای جلوگیری از عفونت


شورت زنانه زیبایی بدن خانم ها را دو چندان می کند و علاوه بر پوشانندگی بدن باید برای سلامتی نیز نکاتی در انتخاب آن رعایت شود. آلت تناسی زنان بسیار متفاوت از مردان است و باید مراقبت های خاص خود را داشته باشد. به عنوان مثال از شورت هایی که از جنس مناسب هستند و باعث ایجاد قارچ و باکتری نمی شوند استفاده کنید و همیشه باید ابتدا به فکر سلامتی خود باشید.


برخی از این شورت ها فقط زیبایی دارند و نمی توان از این مدل ها در طول روز استفاده کرد چرا که از نظر جنس و طراحی راحت و مناسب نیستند و فقط باید چند ساعت از آنها استفاده کرد مثل کفش های پاشنه بلند که فقط برای مراسم های بخصوصی استفاده می شوند و بعد از مراسم پادرد می آورند.


خرید شورت توری زنانه که یکی از زیبا ترین و جذاب ترین نوع شورت های زنانه است را می توانید در نیلاتن تجربه کنید.


البته اگر از شورت های توری برای مصرف روزانه و همیشگی استفاده می کنید توصیه می کنیم که به جای شورت های توری زنانه؛ شورت نخی را امتحان کنید و راحتی را از اندام های خود نگیرید و برای زیبایی و تنوع می توانید از شورت های توری استفاده کنید.


عدم استفاده زیاد از صابون

محصولات شستشو واژن متنوعی در داروخانه ها وجود دارند که غالبا در استفاده آن ها ضرورتی وجود ندارد. در روزهای قاعدگی سعی کنید برای شستن خود صرفا فقط از آب استفاده کنید. در صورت نیاز به شوینده ها، حتما از صابون های ملایم و فاقد عطر استفاده کنید.


تعویض روزانه لباس زیر

روزانه لباس های زیرتان را تعویض کنید. در دوران قاعدگی هر زمان که لباس زیرتان کثیف شد آن را عوض کنید. لباس زیرهای نخی بسیار نرم و راحت هستند و منافذ باز دارند که پوست را خنک نگه می دارند. بهترین گزینه لباس زیر برای دوران پریودی و سایر روزها شورت زنانه نخی ساده است.

مرجع اصلی مقاله

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد