مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

راهنمای خرید لباس تابستانی زنانه

چه لباس هایی برای پوشیدن در تابستان مناسب است؟

اولین قدم این است که پارچه های مناسب این فصل را بشناسید. پارچه های سبک، تازه و نرم. پارچه هایی مانند: پنبه، پنبه، کتان و کتان این ویژگی ها را دارند. این پارچه ها شما را خنک نگه می دارند و به شما کمک می کنند در روزهای گرم تابستان احساس خوبی داشته باشید.


چه رنگ لباسی برای پوشیدن در تابستان مناسب است؟

رنگ های روشن اشعه های خورشید را منعکس می کنند و کمتر آنها را جذب می کنند و شما را خنک نگه می دارند. بنابراین بهترین رنگ برای فصل تابستان هستند.


رنگ هایی مانند: سفید، صورتی، سبز روشن، رنگ های پاستلی. با این رنگ ها می توانید بهترین و شادترین تیپ های تابستانی را خلق کنید.


زن مدل کاغذی

در تابستان لباس های گشاد بپوشید

هرچه لباستان گشادتر باشد خنک‌تر می‌مانید و با پوشیدن آن احساس راحتی بیشتری خواهید داشت. امروزه مدل کاغذی گشاد زنانه با رنگ های روشن و پاستلی بسیار مد شده است.


می توانید دامن های بلند و پهن را به عنوان کت با شلوارهای گشاد ترکیب کنید. گزینه بعدی پوشیدن تاپ، دامن و شلوار گشاد است.سعی کنید اقلامی را انتخاب کنید که از پارچه های نخی ساخته شده اند.

 

کت و شلوار

اکسسوری مناسب فصل تابستان را انتخاب کنید

لوازم جانبی بر خلاف نظر عموم مردم که آن را بی اهمیت جلوه می دهد. اما همیشه یک آیتم فوق العاده کاربردی برای نشان دادن استایل شماست. در تابستان کاربردی ترین اکسسوری عینک آفتابی است.


اکسسوری های حداقلی مانند دستبند و گردنبندهای بلند از مانتو نیز جذابیت خاص خود را دارند.


ترند سال های اخیر استفاده از شال و کلاه کودک در فصل تابستان است. این شما را خاص و ظریف می کند.


لباس راحت و باکیفیت بخرید.

همیشه به دنبال لباس های باکیفیت باشید، به خصوص برای فصل تابستان که لباس ها بارها شسته می شوند. (به دلیل تعریق و گرمای زیاد) اگر پارچه شما کیفیت خوبی نداشته باشد دوام کمتری خواهد داشت. در برابر شستشوهای پی در پی محو شده و بافت آن از بین می رود.


هرگز راحتی را فدای زیبایی نکنید. برخی افراد لباس هایی را انتخاب می کنند که در آن راحت نیستند تا ظاهری ظریف و جذاب داشته باشند. لباس های تنگ و جاذب در تابستان شما را گرم نگه می دارد.سعی کنید مدل های راحت تر و پهن تر بخرید.


همچنین لباس های چاپ شده را انتخاب کنید

فصل تابستان بهترین زمان برای شکستن سنت است. لباس هایی با طرح ها و رنگ های جالب و خاص بپوشید. این روزها می بینیم که بسیاری از خانم ها علاقه مند به پوشیدن استایل های روشن و طرح دار هستند (این موضوع بسیار خوبی است) به خصوص در تابستان که خطر گرمازدگی وجود دارد.


می‌توانید تی‌شرت یا پیراهن‌هایی با طرح‌های رنگی و برای سایر موارد، گزینه‌های ساده‌تر و برچسب‌های رنگی را انتخاب کنید. با این کار استایلی باحال، منحصر به فرد و البته بسیار شاد برای خود درست کرده اید.

مشاهده مقاله راهنمای خرید لباس تابستانی زنانه 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد