مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

مجله تخصصی و عمومی در مورد ساختمان سازی، طراحی دکوراسیون و طراحی معماری

معرفی و ثبت مقالات در خصوص سازه های بتنی و ساختمان سازی و همچنین اطلاعات در مورد دکوراسیون و معماری- سبک زندگی مدرن

در مصاحبه کاری چی بپوشیم؟

ظاهر در مصاحبه و تصمیم گیری و انتخاب نوع لباس همیشه قسمت اصلی برای آماده شدن و رفتن به مصاحبه شغلی است. این مشکل برای زنان چالش برانگیزتر است. انتخاب لباس و آرایش مناسب و در عین حال شیک و آراسته به عنوان رزومه می تواند در استخدام شما موثر باشد.


در اولین جلسه، همیشه نوع پوشش است کهرنگ ها برای کت مناسب است.


ترجیحا به سراغ مانتوهای جلو نروید. اما اگر قرار است در یک شرکت خصوصی کار کنید، می توانید مانتوهای بلند بپوشید و کت کاغذی ساده گزینه خوبی برای انتخاب لباس زیر است.


نکته مهم: اگر قرار است در یک سازمان یا شرکت دولتی مصاحبه شغلی داشته باشید، از مانتوهای تنگ، کوتاه و باز استفاده نکنید. این لباس ها زیبایی شما را زیر سوال می برند و عامل منفی در استخدام شما خواهند بود.

  شلوار مناسب را انتخاب کنید

در قرارهای رسمی و مصاحبه های شغلی شلوار جین نپوشید. شلوار جین برای تیپ های اسپرت مناسب است و ظاهر شما را رسمی جلوه می دهد. بهترین گزینه برای انتخاب شلوار مناسب برای مصاحبه شغلی شلوارهای راسته و پارچه ای هستند.

انتخاب ماسک مناسب

حتما ماسک بزنید. یک حجاب تمیز، مرتب و فشرده ظاهری رسمی به شما می دهد. می توانید رنگ ماسک را با کت خود هماهنگ کنید. اندازه ماسک باید استاندارد باشد، نه خیلی کوتاه و نه خیلی بلند.


انتخاب کفش مناسب

مناسب ترین کفش برای شرکت در مصاحبه شغلی، گزینه ای است که پاشنه کمی داشته باشد. از پوشیدن کفش های پاشنه بلند، صندل و کفش های پاشنه تخت خودداری کنید.کفش های پاشنه بلند سر و صدای زیادی ایجاد می کنند و حتی ممکن است نتوانید تعادل خود را حفظ کنید و متوجه خواهید شد که این مشکل استرس شما را افزایش می دهد.


کیف مناسب را انتخاب کنید

بهترین کیف گزینه ای است که نه خیلی بزرگ باشد و نه خیلی کوچک. از مدل های روشن و پر زرق و برق استفاده نکنید. کیف های خیلی اسپرت مثل کوله پشتی هم خوب نیستند.


لوازم جانبی مناسب را انتخاب کنید

بهترین راه برای اکسسوری پوشیدن ساعت مچی است که استایل شما را جذاب تر نشان دهد. از زیورآلات و زیورآلات دیگر استفاده نکنید. شما به یک مصاحبه شغلی می روید، نه یک مهمانی یا قرار ملاقات!


در آرایش و لاک ناخن زیاده روی نکنید.

صورت خود را بسیار نرم و رنگ پریده آرایش کنید. رنگ سایه، رژ لب و رژگونه باید خنثی و همرنگ پوست شما باشد. آرایش غلیظ اصلا خوب نیست. از رنگ های روشن برای لاک استفاده نکنید. رنگ های پاستلی و برهنه عالی هستند.

https://arawear.ir/articles/suitable-clothes-women-interviews

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد